quote:
Nog over dat rennen van Spartanen in Rotterdam. Dat kan ook goed zo'n afgesproken gebeuren geweest zijn hequote:
Nee, Feyenoord!quote:
Luirink naar Sparta? Geruchtenmolen in Lwd draait op volle toerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:34 schreef Snuf. het volgende:
Overtoom naar Excelsior of Sparta
Veldmate bij Helmond of Sparta
Volgend jaar naar Excelsior of niet?
Wat een wedstrijd, wat een belangen voor Sparta
O nog niks van meegekregen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Luirink naar Sparta? Geruchtenmolen in Lwd draait op volle toeren
Het is geel en komt uit Brabantquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je voor Cambuur bent. Welke club dan wel?
Hoeft niet alleen volgend seizoen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Volgens seizoen weer lekker bier drinken bij de Waalwijkse tennisbanen.
RKC dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Serieus, wat heeft Zwolle te zoeken in de eredivisie?
Ook niet veel, in ieder geval meer dan Zwolle. Volgend jaar wordt het toch weer wisselen met WillemIIquote:
Als Utrechter heb je doorgaans niet echt veel reden om naar Waalwijk af te reizen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Volgens seizoen weer lekker bier drinken bij de Waalwijkse tennisbanen.
Is nog maar de vraag of willem 2 weer terug komt, die zijn echt dramatisch. Kijk maar naar Excelsior en de Graafschap, zelfs die blijven makkelijk boven willem 2 en vvv.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ook niet veel, in ieder geval meer dan Zwolle. Volgend jaar wordt het toch weer wisselen met WillemII
Ja, maar Willem II wordt volgend jaar echt wel kampioen van de eerste divisie hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of willem 2 weer terug komt, die zijn echt dramatisch. Kijk maar naar Excelsior en de Graafschap, zelfs die blijven makkelijk boven willem 2 en vvv.
Als zwolle erin blijft worden zij het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja, maar Willem II wordt volgend jaar echt wel kampioen van de eerste divisie hoor.
Ach, het is nog maar de vraag hoor. Dat dachten ze bij Sparta ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja, maar Willem II wordt volgend jaar echt wel kampioen van de eerste divisie hoor.
Zou kunnen, maar is allesbehalve zeker. Die club moet zo'n beetje van de grond af opnieuw opgebouwd worden. De paar jongens die nog enig talent hebben, zijn er volgend seizoen ook niet meer bij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja chill.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Eindelijk gaat Ado weer verder.
Misschien maar beter dat ze geen kampioen worden, het beleid in Tilburg was werkelijk om tequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is allesbehalve zeker. Die club moet zo'n beetje van de grond af opnieuw opgebouwd worden. De paar jongens die nog enig talent hebben, zijn er volgend seizoen ook niet meer bij.
Patsertje Van Hintum gaat nu orde op zaken stellen, dus het komt allemaal in orde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien maar beter dat ze geen kampioen worden, het beleid in Tilburg was werkelijk om te
Daar is het livetopic voor?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga jij hier de hele wedstrijd samenvatten?
Ok, dan kunnen we de tv uitzetten voorlopig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ado wint nu overtuigend 2-0 uit de return wordt 2-0 (of 3-1) voor groningen,en dan in verlenging/penalty’s wordt het beslist.
Zwolle gaat 1-1 en uit 1-0
Zo zo. Belangrijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
Ik snap dat jullie druk zijn met het voetbal in ons land, maar ik lees net dat Kongsvinger met 1-2 heeft verloren van Odd Grenland voor de Noorse beker.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
Ik snap dat jullie druk zijn met het voetbal in ons land, maar ik lees net dat Kongsvinger met 1-2 heeft verloren van Odd Grenland voor de Noorse beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dont do drugs,Mkaaayy?
Ziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!
[ afbeelding ]
Geen liefhebber zijn van het Noorse bekervoetbal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.
Ze wachten jammer genoeg op de thuis wedstrijd ben ik bang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
Zeker onder leiding van personality en gangmaker Wil Boessen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
"Wiedemeijer lost het op door het niet op te lossen. En dat is ook een oplossing."
Waarom was er gestaakt? Werd de moeder van de scheidsrechter uitgemaakt voor het oudste beroep ter wereld ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef TheHunterAmin het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Eerst staking en dan storing
Edit: doet het weer..
Lichtmasten vielen uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom was er gestaakt? Werd de moeder van de scheidsrechter uitgemaakt voor het oudste beroep ter wereld ?
Kan ook, het komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, gingen door een stroomstoring niet meteen aan.
Je weet dat voordat iets uitvalt het eerst aan geweest moet zijn he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook, het komt op hetzelfde neer.
Het komt op hetzelfde neer als in; de lichten doen het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je weet dat voordat iets uitvalt het eerst aan geweest moet zijn he.
Wat een humor hebben ze tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
''Welkom terug, ik kan u melden dat er geen wissels zijn.
Ja, die zijn er wel... Maar die zijn niet gepleegd''
Ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach buiten die 2 $%^*%wedstrijden tegen Ajax gun ik ze verder alles.
Is dat zo? Als beide selecties intact zouden blijven is Ado gewoon beter hoor, maar als je bedenkt hoeveel spelers er vertrekken heb je misschien wel gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig een goal van Groningen. Kunnen meer in europa.
Daar ga ik vanuit ja, met de sponsor essent en ook dat groningen al jaren rond die posities meedraait.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Als beide selecties intact zouden blijven is Ado gewoon beter hoor, maar als je bedenkt hoeveel spelers er vertrekken heb je misschien wel gelijk.
Maakt mij niets uit, Gron heeft volgend jaar meer kans in Europa dan Ado.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou iig zwaar onverdiend zijn.
Naja ook Groningen heeft niks in Europa te zoeken. Daarbij ben ik ook totaal niet objectief hoor, Adoquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit ja, met de sponsor essent en ook dat groningen al jaren rond die posities meedraait.
Daar heb je zeer waarschijnlijk een punt maar het spel van Ado is veel mooier om naar te kijken op dit moment.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit, Gron heeft volgend jaar meer kans in Europa dan Ado.
Ado is dit seizoen juist nog gevaarlijker op de counter, maar ach... de helft van de selectie vertrekt dus wat maakt het ook allemaal uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daar heb je zeer waarschijnlijk een punt maar het spel van Ado is veel mooier om naar te kijken op dit moment.
Top 1 en 2 ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, niemand onder de top 3 heeft echt iets in europa te zoeken.
Met een beetje goed beleid kan Ajax zo maar de EL winnen hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Eredivisie is niet meer Europa waardig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee klopt dit seizoen zijn er gelukkig geen Nederlandse clubs tot de kwartfinale gekomen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, niemand onder de top 3 heeft echt iets in europa te zoeken.
De sterretjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Grun wat doe je
Je laat de sterretjes winnen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een beetje goed beleid kan Ajax zo maar de EL winnen hoor..
quote:
Je weet het nooit, het kan zomaar.quote:
Twente?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je weet het nooit, het kan zomaar.
Buiten dat ken ik uberhaupt geen een voetbalclub met goed beleid.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
*kuch* Oh oh Cherso*kuch* . Die gasten zijn zo.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is puur toeval en tijdelijk. Zodra ze een paar jaar in de top spelen komen daar ook alle golddiggers heenquote:
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de anderquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij komt uit Delft, boeit jou dat nou!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de ander. (Een Hagenees ziet ook Scheveningen niet als Den Haag
)
Ja, sloeg nergens opquote:
Mwa die gozer vind ik al jaren slecht. Hij is alleen 1 tegen 1 goed als hij uitkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, weer een blunder van die keeper. Vind het wel een beetje lullig voor hem
Ik denk dat Oh Oh cherso wel hoop heeft gegeven aan de wat simpelere, dikkere,lelijkere zielen dat ze ook wijven kunnen krijgen LoL!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de ander. (Een Hagenees ziet ook Scheveningen niet als Den Haag
)
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, maar buiten sterretje waren ze allemaal wel redelijk afgetraind.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Oh Oh cherso wel hoop heeft gegeven aan de wat simpelere, dikkere,lelijkere zielen dat ze ook wijven kunnen krijgen LoL!
Ik vind dat die keeper van Ado meer potentie heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucianowat is die gozer slecht.
[..]
Mwa die gozer vind ik al jaren slecht. Hij is alleen 1 tegen 1 goed als hij uitkomt.
Mwah, viel wel mee. Sowieso, de domheidquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, maar buiten sterretje waren ze allemaal wel redelijk afgetraind.
Tijd voor wat extra gemeentesteun voor vervangers inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Smoofie het volgende:
Volgend jaar zullen ze toch de groepsfase niet meemaken.
Het blijft altijd wel grappig om Visser in te zien vallen. Ik ken die gozer nog van voetbal etc. (Ook een Delftenaar uiteraard)quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit zullen ze toch niet meer weggeven?
Ik ken hem ook nog inderdaad. Altijd met z'n broertje gevoetbaldquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het blijft altijd wel grappig om Visser in te zien vallen. Ik ken die gozer nog van voetbal etc. (Ook een Delftenaar uiteraard)
Godver... straks blijken we elkaar echt nog te kennen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nog inderdaad. Altijd met z'n broertje gevoetbald.
Welke club zat jij dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver... straks blijken we elkaar echt nog te kennen..
Maar OT: Ik ben wel benieuwd wie Ado kan halen om het aantal dragende spelers die vertrekken op te vangen. Al kom je met 90 minuten strijd met spelers als Immers nog ergens.
Zou wel logisch zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens begint het wel te lijken alsof Ado gewoon 4 wedstrijden voor het einde heeft opgespaard voor de play offs. Vanuit 4x verliezen oprij nu dit soort reusachtige uitslagen neerzetten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Dat dacht ik eerst ook, maar daar werd geen topic voor gemaakt en iedereen postte hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado speler => http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=66528&typeofpage=84137
Delfia. En heel even nog vitesse geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnMaargoed, toch net een leeftijdscategorie te oud.
Wat is daar fout aan dan? Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)nekken_Zwolle__.html
Nigerianen nekken Zwolle
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.quote:
Klopt, gelukkig deed W2 het nog slechter.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.
Met zo'n lelijk stadion als dat van Zwolle moet het eigenlijk verboden worden om te kunnen promoveren.quote:
Maar buiten dat zijn ze niet sterker of zo vandaag.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft Ado aan zich zelf te danken. Konden eigenlijk met 0-2 voorstaan.
Ze moeten eerst nog door de voorrondes hé. Tottenham is direct geplaatstquote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Ludacriss het volgende:
Ado in Europa straksHad ik niet verwacht toen ik in het Zuiderpark stond toen ze degradeerden. Hopelijk de Spurs loten ofzo
!
Dat is waar. Starten in de 2de voorronde ofzo toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog door de voorrondes hé. Tottenham is direct geplaatst
Ja, tegen een stel oostblokkersquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar. Starten in de 2de voorronde ofzo toch?
Liefst de tweede ronde tegen zo'n obscuur clubje uit Oekraine, Ijsland ofzo. Die ronde overleven, dan de derde ronde teken ik voor een loting tegen Club Brugge of Legia (uiteraard, ik was erbij dit seizoen!)quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, tegen een stel oostblokkers
Zou je niet liever Atletico ontwijken en een makkelijke tegenstander loten?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef troje het volgende:
[..]
Liefst de tweede ronde tegen zo'n obscuur clubje uit Oekraine, Ijsland ofzo. Die ronde overleven, dan de derde ronde teken ik voor een loting tegen Club Brugge of Legia (uiteraard, ik was erbij dit seizoen!)
Of anders Atletico, AS Roma of PAOK
Moeilijk, moeilijk... Nee, toch liever een grote club in de derde voorronde!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou je niet liever Atletico ontwijken en een makkelijke tegenstander loten?
Die weten dat Grunn er nog minstens 3 in moet schieten.quote:
Dan is er geen verlenging idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het moet toch 6-1 worden, niet 5-1?
zegt Exceslior straks ook, nooit je tegenstander onderschatten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, Ado hoeft er maar 1 in te schieten en het is echt voorbij.
Ik had met een vriend precies hetzelfde..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme. Ik had de kans om heen te gaan, maar had geen zin gezien de 5-1 in de eerste wedstrijd.
Ekcte supporters.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had met een vriend precies hetzelfde..
Me 2,ik kon gaan maar ik dacht ado houdt de nul,wordt saai.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme. Ik had de kans om heen te gaan, maar had geen zin gezien de 5-1 in de eerste wedstrijd.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Me 2,ik kon gaan maar ik dacht ado houdt de nul,wordt saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |