quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Dat dacht ik eerst ook, maar daar werd geen topic voor gemaakt en iedereen postte hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado speler => http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=66528&typeofpage=84137
Delfia. En heel even nog vitesse geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnMaargoed, toch net een leeftijdscategorie te oud.
Wat is daar fout aan dan? Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)nekken_Zwolle__.html
Nigerianen nekken Zwolle
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.quote:
Klopt, gelukkig deed W2 het nog slechter.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.
Met zo'n lelijk stadion als dat van Zwolle moet het eigenlijk verboden worden om te kunnen promoveren.quote:
Maar buiten dat zijn ze niet sterker of zo vandaag.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft Ado aan zich zelf te danken. Konden eigenlijk met 0-2 voorstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |