Die trappen al alleen, heerlijk ouderwets!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De Koel is imo na de Kuip het mooiste stadion van Nederland
Wanne held.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert doet het commentaar bij de samenvatting van Groningen - ADO. Ik geniet
Hij had Barman moeten doen. Zo en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zo jammer dat die man eigenlijk al gestopt is.
Niet als Evert de commentator isquote:
Ff wachten op de ongeregeldheden.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:28 schreef Caland het volgende:
Op TVWest kan je live meekijken met de huldiging van Den Haag. Bus is nu bijna bij het stadion, ook via internet te volgen.
http://www.westonline.nl/stream/1
VVV haten, ok kan ik begrijpen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat VVV erin blijft. Die vliegen er volgend seizoen wel uit, wat een slecht team en dat stadion
Die overtreding van Timisela
Mensen die Arena mooi/sfeervol stadion vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
VVV haten, ok kan ik begrijpen.
Het team is inderdaad ook uiterst matig dit seizoen, klopt.
Maar de Koel haten![]()
![]()
![]()
Jij bent zo'n persoon die de Arena ook mooi vindt zeker?
Het gebeurde echt praktisch recht voor mijn neus maar heb er niks van meegekregen. Los van het feit dat de mensen om me heen ineens furieus werden op jullie keeper. Ben benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is, het zal hopelijk wel meevallen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Boer schijnt te zijn opgepakt / te worden opgepakt door dat incidentje met die ballenjongen..
Ventje heeft aangifte gedaan lees ikquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het gebeurde echt praktisch recht voor mijn neus maar heb er niks van meegekregen. Los van het feit dat de mensen om me heen ineens furieus werden op jullie keeper. Ben benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is, het zal hopelijk wel meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |