Het blijft altijd wel grappig om Visser in te zien vallen. Ik ken die gozer nog van voetbal etc. (Ook een Delftenaar uiteraard)quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit zullen ze toch niet meer weggeven?
Ik ken hem ook nog inderdaad. Altijd met z'n broertje gevoetbaldquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het blijft altijd wel grappig om Visser in te zien vallen. Ik ken die gozer nog van voetbal etc. (Ook een Delftenaar uiteraard)
Godver... straks blijken we elkaar echt nog te kennen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nog inderdaad. Altijd met z'n broertje gevoetbald.
Welke club zat jij dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver... straks blijken we elkaar echt nog te kennen..
Maar OT: Ik ben wel benieuwd wie Ado kan halen om het aantal dragende spelers die vertrekken op te vangen. Al kom je met 90 minuten strijd met spelers als Immers nog ergens.
Zou wel logisch zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens begint het wel te lijken alsof Ado gewoon 4 wedstrijden voor het einde heeft opgespaard voor de play offs. Vanuit 4x verliezen oprij nu dit soort reusachtige uitslagen neerzetten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Dat dacht ik eerst ook, maar daar werd geen topic voor gemaakt en iedereen postte hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hé stelletje kapers, degraderen Groningen en Den Haag bijna? NEE!! Dus WEG uit dit topic.. Dit is voor de kneusjes van de Eredivisie en de nog grotere kneusjes van de Bierliga! Ksst1
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado speler => http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=66528&typeofpage=84137
Delfia. En heel even nog vitesse geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oke. Kan alleen niet vinden waar hij in Delft voetbalde, als hij dat al heeft gedaan. Zal wel weer DHC of VD zijnMaargoed, toch net een leeftijdscategorie te oud.
Wat is daar fout aan dan? Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)nekken_Zwolle__.html
Nigerianen nekken Zwolle
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.quote:
Klopt, gelukkig deed W2 het nog slechter.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wel knap (en volgens mij is het heel lang geleden) dat een club slechts 21 punten haalt in de eredivisie en dan niet degradeert.
Met zo'n lelijk stadion als dat van Zwolle moet het eigenlijk verboden worden om te kunnen promoveren.quote:
Maar buiten dat zijn ze niet sterker of zo vandaag.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:57 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft Ado aan zich zelf te danken. Konden eigenlijk met 0-2 voorstaan.
Ze moeten eerst nog door de voorrondes hé. Tottenham is direct geplaatstquote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Ludacriss het volgende:
Ado in Europa straksHad ik niet verwacht toen ik in het Zuiderpark stond toen ze degradeerden. Hopelijk de Spurs loten ofzo
!
Dat is waar. Starten in de 2de voorronde ofzo toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog door de voorrondes hé. Tottenham is direct geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |