Met een beetje goed beleid kan Ajax zo maar de EL winnen hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Eredivisie is niet meer Europa waardig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee klopt dit seizoen zijn er gelukkig geen Nederlandse clubs tot de kwartfinale gekomen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, niemand onder de top 3 heeft echt iets in europa te zoeken.
De sterretjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Grun wat doe je
Je laat de sterretjes winnen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een beetje goed beleid kan Ajax zo maar de EL winnen hoor..
quote:
Je weet het nooit, het kan zomaar.quote:
Twente?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je weet het nooit, het kan zomaar.
Buiten dat ken ik uberhaupt geen een voetbalclub met goed beleid.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
*kuch* Oh oh Cherso*kuch* . Die gasten zijn zo.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is puur toeval en tijdelijk. Zodra ze een paar jaar in de top spelen komen daar ook alle golddiggers heenquote:
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de anderquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij komt uit Delft, boeit jou dat nou!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de ander. (Een Hagenees ziet ook Scheveningen niet als Den Haag
)
Ja, sloeg nergens opquote:
Mwa die gozer vind ik al jaren slecht. Hij is alleen 1 tegen 1 goed als hij uitkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, weer een blunder van die keeper. Vind het wel een beetje lullig voor hem
Ik denk dat Oh Oh cherso wel hoop heeft gegeven aan de wat simpelere, dikkere,lelijkere zielen dat ze ook wijven kunnen krijgen LoL!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen Hagenezen de 1 woont nog verder weg dan de ander. (Een Hagenees ziet ook Scheveningen niet als Den Haag
)
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, maar buiten sterretje waren ze allemaal wel redelijk afgetraind.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Oh Oh cherso wel hoop heeft gegeven aan de wat simpelere, dikkere,lelijkere zielen dat ze ook wijven kunnen krijgen LoL!
Ik vind dat die keeper van Ado meer potentie heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucianowat is die gozer slecht.
[..]
Mwa die gozer vind ik al jaren slecht. Hij is alleen 1 tegen 1 goed als hij uitkomt.
Mwah, viel wel mee. Sowieso, de domheidquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, maar buiten sterretje waren ze allemaal wel redelijk afgetraind.
Tijd voor wat extra gemeentesteun voor vervangers inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Smoofie het volgende:
Volgend jaar zullen ze toch de groepsfase niet meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |