Ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach buiten die 2 $%^*%wedstrijden tegen Ajax gun ik ze verder alles.
Is dat zo? Als beide selecties intact zouden blijven is Ado gewoon beter hoor, maar als je bedenkt hoeveel spelers er vertrekken heb je misschien wel gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig een goal van Groningen. Kunnen meer in europa.
Daar ga ik vanuit ja, met de sponsor essent en ook dat groningen al jaren rond die posities meedraait.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Als beide selecties intact zouden blijven is Ado gewoon beter hoor, maar als je bedenkt hoeveel spelers er vertrekken heb je misschien wel gelijk.
Maakt mij niets uit, Gron heeft volgend jaar meer kans in Europa dan Ado.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou iig zwaar onverdiend zijn.
Naja ook Groningen heeft niks in Europa te zoeken. Daarbij ben ik ook totaal niet objectief hoor, Adoquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit ja, met de sponsor essent en ook dat groningen al jaren rond die posities meedraait.
Daar heb je zeer waarschijnlijk een punt maar het spel van Ado is veel mooier om naar te kijken op dit moment.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit, Gron heeft volgend jaar meer kans in Europa dan Ado.
Ado is dit seizoen juist nog gevaarlijker op de counter, maar ach... de helft van de selectie vertrekt dus wat maakt het ook allemaal uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daar heb je zeer waarschijnlijk een punt maar het spel van Ado is veel mooier om naar te kijken op dit moment.
Top 1 en 2 ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, niemand onder de top 3 heeft echt iets in europa te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |