Ja, tegen een stel oostblokkersquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar. Starten in de 2de voorronde ofzo toch?

Liefst de tweede ronde tegen zo'n obscuur clubje uit Oekraine, Ijsland ofzo. Die ronde overleven, dan de derde ronde teken ik voor een loting tegen Club Brugge of Legia (uiteraard, ik was erbij dit seizoen!)quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, tegen een stel oostblokkers

Zou je niet liever Atletico ontwijken en een makkelijke tegenstander loten?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef troje het volgende:
[..]
Liefst de tweede ronde tegen zo'n obscuur clubje uit Oekraine, Ijsland ofzo. Die ronde overleven, dan de derde ronde teken ik voor een loting tegen Club Brugge of Legia (uiteraard, ik was erbij dit seizoen!)
Of anders Atletico, AS Roma of PAOK

Moeilijk, moeilijk... Nee, toch liever een grote club in de derde voorronde!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou je niet liever Atletico ontwijken en een makkelijke tegenstander loten?

Die weten dat Grunn er nog minstens 3 in moet schieten.quote:

Dan is er geen verlenging idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het moet toch 6-1 worden, niet 5-1?

zegt Exceslior straks ook, nooit je tegenstander onderschatten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, Ado hoeft er maar 1 in te schieten en het is echt voorbij.

Ik had met een vriend precies hetzelfde..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme. Ik had de kans om heen te gaan, maar had geen zin gezien de 5-1 in de eerste wedstrijd.

Ekcte supporters.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had met een vriend precies hetzelfde..

Me 2,ik kon gaan maar ik dacht ado houdt de nul,wordt saai.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]

quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme. Ik had de kans om heen te gaan, maar had geen zin gezien de 5-1 in de eerste wedstrijd.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Me 2,ik kon gaan maar ik dacht ado houdt de nul,wordt saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |