quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!
[ afbeelding ]
Geen liefhebber zijn van het Noorse bekervoetbal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.
Ze wachten jammer genoeg op de thuis wedstrijd ben ik bang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
Zeker onder leiding van personality en gangmaker Wil Boessen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
"Wiedemeijer lost het op door het niet op te lossen. En dat is ook een oplossing."
Waarom was er gestaakt? Werd de moeder van de scheidsrechter uitgemaakt voor het oudste beroep ter wereld ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef TheHunterAmin het volgende:
Wat is dit voor bullshit? Eerst staking en dan storing
Edit: doet het weer..
Lichtmasten vielen uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom was er gestaakt? Werd de moeder van de scheidsrechter uitgemaakt voor het oudste beroep ter wereld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |