Ok, dan kunnen we de tv uitzetten voorlopig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ado wint nu overtuigend 2-0 uit de return wordt 2-0 (of 3-1) voor groningen,en dan in verlenging/penalty’s wordt het beslist.
Zwolle gaat 1-1 en uit 1-0
Zo zo. Belangrijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
Ik snap dat jullie druk zijn met het voetbal in ons land, maar ik lees net dat Kongsvinger met 1-2 heeft verloren van Odd Grenland voor de Noorse beker.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
Ik snap dat jullie druk zijn met het voetbal in ons land, maar ik lees net dat Kongsvinger met 1-2 heeft verloren van Odd Grenland voor de Noorse beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dont do drugs,Mkaaayy?
Ziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, echt dramatisch. De helden van Kongsvinger!
[ afbeelding ]
Geen liefhebber zijn van het Noorse bekervoetbal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tief es op, dit gaat niet over een Noorse bekerwedstrijd.
Ze wachten jammer genoeg op de thuis wedstrijd ben ik bang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
Zeker onder leiding van personality en gangmaker Wil Boessen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat speelt VVV als een zak zout zeg.... Ik verwachtte juist felle aanvallen van de Limburgers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |