quote:Lief dagboek,
Het is nooit goed genoeg voor hem. Alles wat ik doe is verkeerd of kan beter. Ik zie hem niet vaak maar als ik het zie is het niet best. Hij heeft op alles wel iets aan te merken. Mijn kleren, mijn haar, mijn levens stijl... ALLES.
Hoeveel verdien je nou? Oh had meer verwacht.
Hoeveel sport je nou? Oh dat mag wel wat vaker.
Wanner ga je nou eens trouwen?
Je bent toch niet verslaafd aan de drugs he? Ja je ziet er niet zo goed uit vind ik.![]()
![]()
Hoeveel drink je?
En dan de allerergste: Nee nee, je MOET het zus en zo doen... Als we het over een onderwerp hebben waar ik overduidelijk meer kennis in heb.![]()
![]()
Dikke lik op je pik,
monkyyy
En dan erbij zeggen dat hij heel goed kan doen alsof hij er niks van afweet!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef Parietale_kwab het volgende:
Zeg tegen de politie dat hij je vroeger misbruikt heeft. Dat zal hem leren!
Ik gebruik geen drugs.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef -tape- het volgende:
Nu komt de hamvraag; wat voor drugs gebruik je?
Owja, goede toevoeging!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef FartHoven het volgende:
[..]
En dan erbij zeggen dat hij heel goed kan doen alsof hij er niks van afweet!
en zeggen dat je er nog steeds erg veel last van hebt....quote:
En als ik tegen hem in ga dan wordt hij boos, gaat hij in zijn moederstaal lopen roepen zodat ik hem maar half kan volgen en dan ga ik weer weg, weer een leuke zondagavond eten bij pa en ma.quote:
Is het een Kroatische oorlogsveteraan?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als ik tegen hem in ga dan wordt hij boos, gaat hij in zijn moederstaal lopen roepen zodat ik hem maar half kan volgen en dan ga ik weer weg, weer een leuke zondagavond eten bij pa en ma.
Nee, een geïmporteerde Zweed.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Is het een Kroatische oorlogsveteraan?
Nee.quote:
Gelijk heb je. Hij kan niet accepteren hoe ik ben. En eigenlijk zou ik gewoon dit moeten doen als hij weer eens begint.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Respect voor de levensstijl van een ander is inderdaad belangrijk.
wordt eens tijd danquote:
Oke kan een mod verplaatsen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongedame, voor serieuze antwoorden moet je dit in het 'Relaties en psychologie' subforum zetten.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Respect voor de levensstijl van een ander is inderdaad belangrijk.
Ik woon nu 8 jaar op mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Saisai het volgende:
Je mag blij zijn dat hij nog met je praat. Ik had je allang het huis uitgezet.
Sowieso Lowlandsquote:
Waarin je gelukkig vol met respect praat over de gebruiken en levenswijzen van andere mensen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor een selectie uit al mijn pareltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |