quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef DE_krumpel het volgende:
ow ow ow . dat heb ik ook ene keer gedaan, iets beledigends onder een foto van een hoer gezet.
het mooie was dat die snol in mijn vriendenlijst stond en ik zon muts ben dat ik de vriendne buzz of geen idee hoe dat heet afzet. ze werd me toch boos prachtig
Link?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef DE_krumpel het volgende:
ow ow ow . dat heb ik ook ene keer gedaan, iets beledigends onder een foto van een hoer gezet.
het mooie was dat die snol in mijn vriendenlijst stond en ik zon muts ben dat ik de vriendne buzz of geen idee hoe dat heet afzet. ze werd me toch boos prachtig
Typen lukt je wel, maar je denkt dat er geen verschil is tussen schrijven en praten. En dat is er dus wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee zovty ik moet leren typen...
Klopt, ik word altijd gepest hier in de klaagbaak.quote:
ja maar dat is de schuld van msn, plus ik ben hypetyperquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Typen lukt je wel, maar je denkt dat er geen verschil is tussen schrijven en praten. En dat is er dus wel.
Ik hou nog van je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, ik word altijd gepest hier in de klaagbaak.
Pics van je zus.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
M'n zussie had zoiets een keer gedaan tegen mijn toenmalige vriendin
Iets onder een foto gezet en die 100x uitgeprint en door die hele school heen gehangen.
Toen op het schoolplein knallende ruzie, en ik stond er tussen invet beschamend...
Pics?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iets onder een foto gezet en die 100x uitgeprint en door die hele school heen gehangen.
Toen op het schoolplein knallende ruzie, en ik stond er tussen invet beschamend...
Laat me raden; kort daarna was de relatie over?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
Kenmerkend. Vandaar dat de sites binnenkort zelf verantwoordelijkheid moeten nemen voor de gevolgen van hun networks, en zelf de boetes gaan krijgen.
De enige manier om het tegen te gaan, dus de EU is goed bezig op dat vlak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |