mee eens,, ik zelf heb vaker de goedkope kaasknabbels voor 30 cent, puur omdat die zo lekker zijn. wat care'd het mij wat die gast achter de kassa denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
och, beter zo dan ook niet bezuinigen op de eerste groep producten tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
Sommige mensen in de supermarkt.Laden ze hun hele kar bomvol met allerlei producten. Komen ze aan bij de kassaband, komt hetvolgende erop:
- De goedkoopste broden
- De goedkoopste zuivel
- De goedkoopste sinaasappelsap
- Nog wat andere ´basisproducten´ van een goedkoop merk.
En dan komt het hoor:
- Dure zakken chips
- De meest dure luxe koeken
- ´Merk´-pizza´s
- Gesneden en gewassen groenten in zak á ¤ 2,99.
- Nog wat ander duur ´vreetsel´ en onnodige artikelen.
Koop dan ook gewoon ´normale´ andere producten. Het geld dat bespaart wordt in de eerste groep artikelen wordt al helemaal te niet gedaan door 1 zak chips.
Klacht: ´bezuinigen´ op basisproducten en tegelijkertijd de kar volgooien met de meest ´onzinnige´ artikelen.
wat een goddelijk lijf zul jij hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:19 schreef Olment het volgende:
ik zelf heb vaker de goedkope kaasknabbels
Ik vind (dure) merkpizza´s ook veel lekkerder, hoor. Die koop ik dan ook. Maar die ´financier´ ik niet door een schraal brood te kopen dat een 1 of 2 duppie´s goedkoper is. Ik eet er dan ook een goed brood naast.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef Starm het volgende:
Alsof huismerk(goedkope) pizza's zo lekker zijn.
Denken dat treingrappen bij Socios-topics nog steeds grappig zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef tho_Omas het volgende:
Wat is nou een goede maaltijd voor als je een VIRM gaat spotten?
Wat heeft dat nou met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
wat een goddelijk lijf zul jij hebben [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken?
Denken dat je gevat bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denken dat treingrappen bij Socios-topics nog steeds grappig zijn
quote:Yep.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit weer het dagelijkse 'socios-bepaalt-wel-weer-even-hoe-andere-mensen-moeten-leven topic' , of het 'socios-is-zo-wereldvreemd-dat-hij-zich-niet-kan-indenken-dat-andere-mensen-zo-leven topic' ?
quote:Leuken smiley.Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
wat een goddelijk lijf zul jij hebben [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |