quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Eind-Baas het volgende:
FOK!kers komen niet buiten, en jij bent er dus ook niet geweest.
Slotje
Ik ben er serieus wel geweest. Niet lang hoor, na een tijdje alweer naar huis gelopen zoals, inderdaad, een echte FOK!ker betaamt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Eind-Baas het volgende:
FOK!kers komen niet buiten, en jij bent er dus ook niet geweest.
Slotje
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Beter dan een paar honderd euro neerleggen voor PinkPop en/ of LowLands_!
Ik was juist de enige FOK!ker die de moed had om naar buiten te gaan en het dance feest te bezoeken!quote:
+1, soa moet je dan natuurlijk voor lief nemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
In een nacht in verschillende tenten meerdere meiden neucken is dan ook verschrikkelijker dan in het openbaar verkondigen dat je een FOK!ker bent.
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
In een nacht in verschillende tenten meerdere meiden neucken is dan ook verschrikkelijker dan in het openbaar verkondigen dat je een FOK!ker bent.
Ja, of ik kom niet uit Friesland en ben geweest toen hij in Arnhem wasquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was juist de enige FOK!ker die de moed had om naar buiten te gaan en het dance feest te bezoeken!
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.
Procentueel gezien waren er net zo veel FOK!kers op de Dancetour Arnhem als op de Dancetour Leeuwarden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, of ik kom niet uit Friesland en ben geweest toen hij in Arnhem was.
Alles is daar goor dus valt gelukkig die meid niet zo op, vooral dag 3 / 4 niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |