quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Eind-Baas het volgende:
FOK!kers komen niet buiten, en jij bent er dus ook niet geweest.
Slotje
Ik ben er serieus wel geweest. Niet lang hoor, na een tijdje alweer naar huis gelopen zoals, inderdaad, een echte FOK!ker betaamt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Slotje
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Beter dan een paar honderd euro neerleggen voor PinkPop en/ of LowLands_!
Ik was juist de enige FOK!ker die de moed had om naar buiten te gaan en het dance feest te bezoeken!quote:
+1, soa moet je dan natuurlijk voor lief nemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
In een nacht in verschillende tenten meerdere meiden neucken is dan ook verschrikkelijker dan in het openbaar verkondigen dat je een FOK!ker bent.
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
In een nacht in verschillende tenten meerdere meiden neucken is dan ook verschrikkelijker dan in het openbaar verkondigen dat je een FOK!ker bent.
Ja, of ik kom niet uit Friesland en ben geweest toen hij in Arnhem wasquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was juist de enige FOK!ker die de moed had om naar buiten te gaan en het dance feest te bezoeken!
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.
Procentueel gezien waren er net zo veel FOK!kers op de Dancetour Arnhem als op de Dancetour Leeuwarden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, of ik kom niet uit Friesland en ben geweest toen hij in Arnhem was.
Alles is daar goor dus valt gelukkig die meid niet zo op, vooral dag 3 / 4 niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
Neuken met een goor wijf in een gaar tentje.
En meisjes van 14, omdat die vaak nog geen goedbetaald bijbaantje hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Denken dat je mooie chicks kan hosselen op een gratis festivalAlleen tienermoeders met mokka-kinders komen dan.
Damnquote:
Haha, er liep inderdaad ook relatief veel jong grut rond.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
En meisjes van 14, omdat die vaak nog geen goedbetaald bijbaantje hebben.
Die komen bij de 'grotere' feesten ook niet (alleen) binnen , dus je moet wat.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef Socios het volgende:
Haha, er liep inderdaad ook veel jong grut rond.
Hoornquote:
OK, Hoorn wel okeger. Ik studeer ook, alleen dan in Leeuwarden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:16 schreef Treebeard6 het volgende:
Hoornweet niet wat u voor een living doet? Maar ik studeer in Roterdam ,dus ik moest op kamers
Ik ben laatst met een groep van 5 minderjarige meisjes (waarvan 3 14) naar een gratis festival geweest en ik was de enige jongen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En meisjes van 14, omdat die vaak nog geen goedbetaald bijbaantje hebben.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben laatst met een groep van 5 minderjarige meisjes (waarvan 3 14) naar een gratis festival geweest en ik was de enige jongen.
Met 5 maarquote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben laatst met een groep van 5 minderjarige meisjes (waarvan 3 14) naar een gratis festival geweest en ik was de enige jongen.
Oke dat is een goed excuusquote:Op zondag 4 juli 2010 21:16 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, Hoorn wel okeger. Ik studeer ook, alleen dan in Leeuwarden.
Jammer alleen dat het je dochters warenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er waren ook nog 2 18-jarigen bij, die tel ik niet mee natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met 5 maar7 is het minimum bij mij. En ook de enige jongen.
Dat zou knap zijn daar ik 20 ben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het je dochters waren
pics or it didn't happenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
je vergat hoe de conducteur eruit zag, en heb vje je transactiebon nog?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef leolinedance het volgende:
Ben je met de trein geweest? Zo ja type en treinstelnummer graag.
Lees de OP. Ik woon in de binnenstad van Leeuwarden en dus loopafstand van het plein waar het festijn plaats had.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef leolinedance het volgende:
Ben je met de trein geweest? Zo ja type en treinstelnummer graag.
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Slotje
ze hebben vast wel hyves, deat heeft elk meisje van 14/13quote:Op zondag 4 juli 2010 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb wel pics op m'n telefoon, maar m'n bluetooth doet het niet
Vooruit dan maar, sfeerimpressie:quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef Geluk het volgende:
Pics or it didn't happen!
Dat klopt, dat hebben ze ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
ze hebben vast wel hyves, deat heeft elk meisje van 14/13
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |