Lekker achter je peeceetje zitten!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Dat vooral, hoewel wel een terechte klacht....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef woozi het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef woozi het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over dingen waar ze nix vanaf weten en nog nooit geweest zijn.
Je houdt ervan of niet hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.
Zwaar overschat festival. Gezellig? de gemiddelde kroeg is behagelijker. Druk? ja
Als je toen in de bosjes bent gaan schijten, heb je iets niet helemaal goed begrepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik mag dus oordelen.
Ah, wat lief, een autistje in het wild. Eng he, mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dus? ook al had TS 8 kaartjes. het is gewoon een kankerfestival met zwaar tegenvallende muziek. Maarja voor drankemansoren is muziek altijd mooi.
OHJAAA het gaat niet om de muziek; maar om de "Gezelligheid"![]()
![]()
![]()
Misschien, maar dat kaartje kostte me wel 140 eries. Daar kan ik in mijn stamkroeg 70 biertjes van halenquote:
Ik koop elk jaar mijn kaartje op dag éénquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Evienne het volgende:
Mensen die als een idioot kaartjes gaan kopen terwijl er enkel nog twijfelachtige bandjes bevestigd hebben
Mensen die hun kaartje dan later weer voor 200% van de prijs (of meer) verkopen aan mensen die wél écht willen gaan
Ik zeg, boycot.
Je houdt ervan of niet hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dus? ook al had TS 8 kaartjes. het is gewoon een kankerfestival met zwaar tegenvallende muziek. Maarja voor drankemansoren is muziek altijd mooi.
OHJAAA het gaat niet om de muziek; maar om de "Gezelligheid"![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |