Sommigen wel, ja. Die dachten nog het meest stoer te zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:39 schreef MissKriel het volgende:
Zeker chill onderuit gezakt en zonnebrilletje op!
Ik wilde zelf niet op een terrasje gaan zitten. Liep alleen langs omdat het op de route lag van m´n huis naar de brievenbus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:40 schreef o.us het volgende:
Had je mensen er om mee de terras te gaan bezoeken?
Het 'druk en luid'-idee komt helemaal niet terug in je post. Je ergert je meer aan hoe ze eruit zien en hoe ze erbij zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Vrijdag, eind van middag ft. begin van de avond. TS is even buiten en loopt door de binnenstad. Zitten daar hordes met mensen op terrasjes van café´s en kroegen. Allemaal met gezichten van ´check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten´._! Niet om aan te zien. Een ´stoer´ drankje erbij en popi-jopi met tafelgenoten praten.
![]()
Nauwelijks de mogelijkheid om rustig langs de lopen om naar de brievenbus te komen.
Klacht: drukke, luide terrasbezoekers
Druk, luid, ´erbij zitten´, gewoon die hele attitude.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:42 schreef Sosha het volgende:
Het 'druk en luid'-idee komt helemaal niet terug in je post. Je ergert je meer aan hoe ze eruit zien en hoe ze erbij zitten?
Je ergert je eraan dat andere mensen wel zelfvertrouwen hebben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Druk, luid, ´erbij zitten´, gewoon die hele attitude.
Hoe kijken ze dan volgens jou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
Wat voor minderwaardigheidscomplex heb jij, dat je denkt dat doodnormale mensen op het terras een "check-mij-hier-stoer-zitten-en-genieten"-blik hebben?
Misplaatste zelfvertrouwen dan. Neerkijken op langslopende mensen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Sosha het volgende:
Je ergert je eraan dat andere mensen wel zelfvertrouwen hebben?
Ben je zo klein van stuk dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Misplaatste zelfvertrouwen dan. Neerkijken op langslopende mensen.
Hier nog zo een, maar dan kijk je toch juist lekker zelf neer op de mensen op het terras? Als je er zo mee zit dat ze daar zitten te zitten?quote:
Loop maar eens langs een terras. Het gros van de bezoekers kijkt naar langslopende mensen en voelt zich verheven boven hen. Met een drankje en een gesprekje erbij denken ze het helemaal te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:47 schreef HunterSThompson het volgende:
Waarom denk je dat ze op je neerkijken? Dat is wel een vreemde aanname. Maar goed, je zal wel een autist zijn, net als driekwart hier.
Ik bedoel ´neerkijken´ niet letterlijk hè.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Sosha het volgende:
Hier nog zo een, maar dan kijk je toch juist lekker zelf neer op de mensen op het terras? Als je er zo mee zit dat ze daar zitten te zitten?
Dat snap ik natuurlijk ook wel, ik maakte er maar een grapje vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik bedoel ´neerkijken´ niet letterlijk hè.Figuurlijk neerkijken.
Oh, geeft niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef Sosha het volgende:
Dat snap ik natuurlijk ook wel, ik maakte er maar een grapje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |