Gelijk heb je. Hij kan niet accepteren hoe ik ben. En eigenlijk zou ik gewoon dit moeten doen als hij weer eens begint.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Respect voor de levensstijl van een ander is inderdaad belangrijk.
wordt eens tijd danquote:
Oke kan een mod verplaatsen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongedame, voor serieuze antwoorden moet je dit in het 'Relaties en psychologie' subforum zetten.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Ik woon nu 8 jaar op mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Saisai het volgende:
Je mag blij zijn dat hij nog met je praat. Ik had je allang het huis uitgezet.
Sowieso Lowlandsquote:
Waarin je gelukkig vol met respect praat over de gebruiken en levenswijzen van andere mensen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt voor een selectie uit al mijn pareltjes.
Walgelijke opmerking.quote:
Leuk geprobeerd,treinenspotterquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Dit is het enige dat een kans van slagen heeft, mits je het volhoudt.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Bredemug het volgende:
Herkenbaar TS,
Advies ? Ja knikken en zeggen dat die gelijk heeft in alles, dan is de discussie ook gelijk afgelopen.
moedertaal?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als ik tegen hem in ga dan wordt hij boos, gaat hij in zijn moederstaal lopen roepen zodat ik hem maar half kan volgen en dan ga ik weer weg, weer een leuke zondagavond eten bij pa en ma.
Leer Zweeds dan, dan kun je hem verstaan. Zal hij kunnen waarderen.quote:
Ik kan ook wel wat Zweeds maar niet super goed, ook niet echt een taal waar je superveel aan hebt ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leer Zweeds dan, dan kun je hem verstaan. Zal hij kunnen waarderen.
Wel in een supersicke hu-sessie tegen Isidur1.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan ook wel wat Zweeds maar niet super goed, ook niet echt een taal waar je superveel aan hebt ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |