Waarom post je hier dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef -tape- het volgende:
Deze reacties waren te verwachten.
Ik heb mijn voldoening weer gehad. Dag Sharr.
Maar je had wel gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef -tape- het volgende:
Deze reacties waren te verwachten.
Ik heb mijn voldoening weer gehad. Dag Sharr.
Om te trollen natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?Idioot.
Begrijpend lezen is ook lastig.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?Idioot.
Je moet 'erboven' staan hè, goed bezig knul.quote:
Linksquote:Op zondag 22 mei 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kruisje zit rechtsboven [ afbeelding ]
Goeie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook lastig.
[..]
Je moet 'erboven' staan hè, goed bezig knul.
neen vele malen erger, ik denk dat het een mac is, dat is zegmaar een soort virus maar dan vrijwillig en heel duurquote:
Omdat Windows het zo doet?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik zet ze dan altijd rechts, dat hoort zo
Ik blijf.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
maar nu mogen jullie wel weer weggaan hoor
Nee, ik vind het hier leuker.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
http://mormon.org/chat/ veel leuker om te trollen gr gr
Nou wat is je bedoeling hier dan precies?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef -tape- het volgende:
En ik troll helemaal niet. Smegmanus kraamt onzin uit.
Daar heb jij namelijk helemaal niets over te zeggen.quote:
Jij dan!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus, je komt hier alleen om te trollen. Oprotten man
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus, je komt hier alleen om te trollen. Oprotten man
Heul niet!quote:
Ja altijd toch, met jou danquote:
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja altijd toch, met jou dan
Ja herkenbaar wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.
Die zijn baasquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net Bits gegeten, wie wil er zoenen?
Zondagenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.
Nee dit is de eerste keer, wil jij me meer laten zien?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hiuhihi :$ : $: :$ kom je hier vaker??
XD
He wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kutpizza's met thee![]()
TRAUMA'S ik zeg je.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Ik weet gewoon dat als ik hier me smoel opentrek dat ik een ban krijg van een paar dagen, terwijl er verschillende ban-waardige opmerkingen gemaakt zijn richting mij waar niks aan gedaan wordt. Dus ik zal mijzelf koest houden.
Smegmanus
[ afbeelding ]
Misschien kun jij beter gewoon je smoel helemaal dichthouden inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Ik weet gewoon dat als ik hier me smoel opentrek dat ik een ban krijg van een paar dagen, terwijl er verschillende ban-waardige opmerkingen gemaakt zijn richting mij waar niks aan gedaan wordt. Dus ik zal mijzelf koest houden.
Smegmanus
[ afbeelding ]
Zeg het hem!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter gewoon je smoel helemaal dichthouden inderdaad.
Hihi -tape- wat doe jij hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Smegmanus
[ afbeelding ]
Hé wat grappig hier heb ik jou nog niet gezien, welkom!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Smegmanus
[ afbeelding ]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.quote:
Dat lag aan je openingszin.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.
Dat 'mengelen' probeer je dan ook wel op een erg aparte manier.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.
Ohh dat is wel jammer ja, maar eigenlijk boeit het me niet sorryquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je er voor het zingen uit bent !quote:
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die vond jij dermate vervelend dat je het nodig vond mij zo te 'verwelkomen' hier?
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die vond jij dermate vervelend dat je het nodig vond mij zo te 'verwelkomen' hier?
[..]
Oke dankje doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
shar is je proefperiode al voorbij stop dan maar
echt niet :S:S ik zou spontaan nat worden dan juist:S :Squote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik verwelkom vaak door de hitlergroet te brengen, dit wordt echter ook niet altijd gewaardeerd S:S:S:S
Hoi :$quote:
grquote:
Hahaha jij hebt een vriend op fok en hahhaahaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetsmakelijkkquote:![]()
Heil Patje!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik verwelkom vaak door de hitlergroet te brengen, dit wordt echter ook niet altijd gewaardeerd S:S:S:S
Bij een baggerspree.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Sinds wanneer verwijderen de mods posts en topics ipv wijzigen of slotje?
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.
Helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja kom maar, mijn adres heb je in je mail.
Maar er was slechts één post in een heel topic die verwijderd werd, en in de quote vervolgens nog gewoon stond. Is editen dan niet logischerquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.
Dit nuanceert het gedrag van de andere nog niet trouwens.
Gedraag je gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.
Dit nuanceert het gedrag van de andere nog niet trouwens.
Lebberkusje voor Klinkerzusjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat 'heil' ook steeds hier in dit topic is echt achterlijk.
Picsquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
Gigantische muggenbult op gezicht is gigantisch.
Likken likken likken lekker lekker lekker geil geil geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Dat zijn gewoon wallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.
Waarom emo.gif?quote:
Leg uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik moest huilen en lachen tegelijk.
SPOILER: Mijn broertje die net leerde lopenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk topic bedoel je nu precies?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar er was slechts één post in een heel topic die verwijderd werd, en in de quote vervolgens nog gewoon stond. Is editen dan niet logischer
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie begon hier met trollen en zuigen dan?!
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant opquote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.
Ik hou niet van Deadmau5.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.
LAPO.quote:
Gast?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant op
Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou niet van Deadmau5.
[..]
LAPO.
Echt?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij had de lapo in NB vandaag, mijn complimenten
Je hoeft je niet dom te houden. Of ja, probeer maar om dat niet te doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Gast?
[..]
Dat hoeft ook niet hoor.Ik luister ook maar 2 nummers van de beste man, niet eens mij muzieksmaak.
Wat is jouw muzieksmaak dan? Mijn staat in mn fobo. Tenminste, de bands/zangers waar ik naar luister staan erin.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor.Ik luister ook maar 2 nummers van de beste man, niet eens mij muzieksmaak.
Hye Hooidraadmeneerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zekers, want 'slotje'-posts tellen uiteraard niet mee.
Goed he, dat heb ik wel vaker trouwens dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zekers, want 'slotje'-posts tellen uiteraard niet mee.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest met Fok. Doei.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest met Fok. Doei.
Daag herenquote:
Doe jij dat niet stiekem expres?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed he, dat heb ik wel vaker trouwens dan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant op
Hiervoor postte ik wel vaak in NB, maar tegenwoordig ga ik best op tijd naar bed. Daarom post ik 's ochtends.quote:
JA.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________ Ja want een liedje posten is Radio ONZ.
Ik luister eigenlijk alles. En ik bedoel dan ook, écht alles. Van top40 tot Nederlandstalig, trance tot hardcore. Dus ik ken 90% van je artiesten uit je fobo en luister dat ook, maar ik ga wel 1 keer in de 3/4 weken naar een hardstyle/hardcore feest dus dat staat op een hoger 'pitje' als de rest.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak dan? Mijn staat in mn fobo. Tenminste, de bands/zangers waar ik naar luister staan erin.
Doe normaal, mijn vader stierf aan vrolijkheid.quote:
Ahh oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alles. En ik bedoel dan ook, écht alles. Van top40 tot Nederlandstalig, trance tot hardcore. Dus ik ken 90% van je artiesten uit je fobo en luister dat ook, maar ik ga wel 1 keer in de 3/4 weken naar een hardstyle/hardcore feest dus dat staat op een hoger 'pitje' als de rest.
Krijg kanker.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________ Ja want een liedje posten is Radio ONZ.
Maar als ik gewoon "douche" zeg, klopt het niet meer, want het is een kankerdouche...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het woord 'kanker' gebruiken in een context waarin het ook zonder kan.
Ja, dit dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het woord 'kanker' gebruiken in een context waarin het ook zonder kan.
sryquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kankerlekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kankerboontjes in je kankerpannetje met kankeraardappelpuree
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef -tape- het volgende:
Ik dacht dat het gescheld tegen mij incidenteel was, maar dit verklaart een hoop.
Hoelang duurt die proefperiode dangquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat lekker hier joh. Volgens mij halen we die proefperiode niet eens zo met deze kleuters.
Hoelang duurt die periode eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaat lekker hier joh. Volgens mij halen we die proefperiode niet eens zo met deze kleuters.
Op deze manier ben ik er niet eens rouwig om.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk het laatste..quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Is mijn niveau zo gestegen na een paar dagen geen fok of is het niveau hier zo gezakt?
Ga weer bij Radio ONZ trollen aub.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef -tape- het volgende:
Ik zei toch dat die proefperiode lastig zou worden.
Door die kankerkleuters hier met hun gekanker.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef -tape- het volgende:
Ik zei toch dat die proefperiode lastig zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap het niet wat is dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Godsgloeiende zegZal ik het topic anders even naar PUB schoppen?
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe een lief
GODSLASTERINGquote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe eens lief
Dat laatste mijn beste.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Is mijn niveau zo gestegen na een paar dagen geen fok of is het niveau hier zo gezakt?
Gezien de rest van de reacties vind ik dat me nog redelijk gedraag hoor. En wat is dat met Radio ONZ hier de hele tijd? Daar kom ik niet eens.quote:
Kankergoed idee.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe eens lief
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Gezien de rest van de reacties vind ik dat me nog redelijk gedraag hoor. En wat is dat met Radio ONZ hier de hele tijd? Daar kom ik niet eens.
quote:
Ik zou nu op gaan passen.quote:
Das erklärt es.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ONZ Radio'ers kwamen hier altijd trollen. Vandaar.
Zie DM.quote:
Jij bent lief met je gekanker, ik ben je helemaal zat.quote:
Doe gewoon normaal.quote:
oi! goed geleerd?quote:
PRRquote:
Maakt me geen flikker uit, ze doen maar normaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef -tape- het volgende:
Het nadeel hier is wel, die twee vormen een front. Ruzie met de een is ook ruzie met de ander.
over wie heb je het?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef -tape- het volgende:
Het nadeel hier is wel, die twee vormen een front. Ruzie met de een is ook ruzie met de ander.
Soms heb ik gewoon even een gekke buiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent lief met je gekanker, ik ben je helemaal zat.
[..]
Doe gewoon normaal.
[..]
oi! goed geleerd?
[..]
PRR![]()
![]()
wat is er mee dan? zit je mobiel?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
Kan ik die PI's uitzetten ofzo ? ze zijn allemaal naar de klote
Aw.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
Ga lekker ergens anders gek doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon even een gekke bui
Krijg je dan van 14.gif in plaats van het icoontje?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
nee zit niet mobiel, maar een aantal keer zie ik PI_97876896 staan en dat gaat dan over de ingevoerde tekst van iemand heen dus dat is wel behoorlijk irritantquote:
Ik zit nooit op FOK! manquote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef -tape- het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw.
[..]
Ga lekker ergens anders gek doen.
Het liefdeskoppel.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zit nooit op FOK! man
Alleen soms lekker trollen in ARG
Uhuh.quote:aantal posts: 4027 (gemiddeld 16 per dag)
Speltip nummer nogwat: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
Dat kanker was tegen niemand persoonlijk ja, godverdomme, overreacting.
Ja, ik ben toch gestopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Speltip nummer nogwat: weet wanneer je moet stoppen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
Stelletje internethooligans hier, dikke rel. BAM!
Dit, ik ga weer iets anders doenquote:
Lees de FOK! policy nog eens door.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zit nooit op FOK! man
Alleen soms lekker trollen in ARG
Walgelijk gedrag is walgelijk.quote:
Volgens mij is dit nog altijd ONZ hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lees de FOK! policy nog eens door.
En zou je nu of weg willen gaan of normaal kunnen gaan doen?
Oja, ik blijf niet bezig.
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag is walgelijk.Je hebt me teleurgesteld, ik dacht dat jij daar boven stond. Niet dus.
Maandelijks terugkerende buien, ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.
kquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.
quote:
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog altijd ONZ hoor
Dat kan wel zo zijn in de regeltjes, maar heel ONZ is zo diep gedaald dat er bijna alleen nog maar getrolld wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.
Conclusie, jij snapt FOK! niet.
Oh nee, wat nu!?!?!?!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.
Conclusie, jij snapt FOK! niet.
hihi geoden woordgarpjenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook grappige trolls.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn in de regeltjes, maar heel ONZ is zo diep gedaald dat er bijna alleen nog maar getrolld wordt.
En irritante trolls.quote:
Dankje.quote:
Een troll blijft een trollquote:Op zondag 22 mei 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je hebt ook grappige trolls.
[..]
En irritante trolls.
Wat nu? Aanpassen of oprotten klinkt wel goed denk ik.
quote:
Ok.quote:
void (*(*f[])())();quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ish niet relevant voor mensen die de code niet herkennen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we nu normaal doen weer? Helemaal super.
okquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KOM DAN HE!!?!?!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zal jou eens segfaulten Pizzamannetje. [ afbeelding ]
Ik mis je smileys in je fobo.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Van alles.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waar word er vooral over gepraat in Arg de piraat?
Gewoon interesse...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Tuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik snap hem al ja, van alles dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waar word er vooral over gepraat in Arg de piraat?
Gewoon interesse...
als het goed is gaat dimens er mee aan de slagquote:
Dolletjes!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Swomp het volgende:
[..]
als het goed is gaat dimens er mee aan de slag![]()
Ik hou je op de hoogte
grquote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef sharr het volgende:
Pff ik snap niet hoe vrouwen een handdoek om hun haar gewikkeld krijgen, die bij mij valt er echt steeds af
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omg noooo niet de 14.gif pi die het niet meer doet![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef sharr het volgende:
Pff ik snap niet hoe vrouwen een handdoek om hun haar gewikkeld krijgen, die bij mij valt er echt steeds af
Ik vond hem serieus engquote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Swomp het volgende:
ik ga zo meteen nog maar een keertje de film 2012 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |