Denk het laatste..quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Is mijn niveau zo gestegen na een paar dagen geen fok of is het niveau hier zo gezakt?
Ga weer bij Radio ONZ trollen aub.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef -tape- het volgende:
Ik zei toch dat die proefperiode lastig zou worden.
Door die kankerkleuters hier met hun gekanker.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef -tape- het volgende:
Ik zei toch dat die proefperiode lastig zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap het niet wat is dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Godsgloeiende zegZal ik het topic anders even naar PUB schoppen?
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe een lief
GODSLASTERINGquote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe eens lief
Dat laatste mijn beste.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Is mijn niveau zo gestegen na een paar dagen geen fok of is het niveau hier zo gezakt?
Gezien de rest van de reacties vind ik dat me nog redelijk gedraag hoor. En wat is dat met Radio ONZ hier de hele tijd? Daar kom ik niet eens.quote:
Kankergoed idee.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Dit is geen goede reclame voor de ARG reeks natuurlijk, doe eens lief
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Gezien de rest van de reacties vind ik dat me nog redelijk gedraag hoor. En wat is dat met Radio ONZ hier de hele tijd? Daar kom ik niet eens.
quote:
Ik zou nu op gaan passen.quote:
Das erklärt es.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ONZ Radio'ers kwamen hier altijd trollen. Vandaar.
Zie DM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |