Ik luister eigenlijk alles. En ik bedoel dan ook, écht alles. Van top40 tot Nederlandstalig, trance tot hardcore. Dus ik ken 90% van je artiesten uit je fobo en luister dat ook, maar ik ga wel 1 keer in de 3/4 weken naar een hardstyle/hardcore feest dus dat staat op een hoger 'pitje' als de rest.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is jouw muzieksmaak dan? Mijn staat in mn fobo. Tenminste, de bands/zangers waar ik naar luister staan erin.
Doe normaal, mijn vader stierf aan vrolijkheid.quote:
Ahh oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alles. En ik bedoel dan ook, écht alles. Van top40 tot Nederlandstalig, trance tot hardcore. Dus ik ken 90% van je artiesten uit je fobo en luister dat ook, maar ik ga wel 1 keer in de 3/4 weken naar een hardstyle/hardcore feest dus dat staat op een hoger 'pitje' als de rest.
Krijg kanker.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________ Ja want een liedje posten is Radio ONZ.
Maar als ik gewoon "douche" zeg, klopt het niet meer, want het is een kankerdouche...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het woord 'kanker' gebruiken in een context waarin het ook zonder kan.
Ja, dit dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die het woord 'kanker' gebruiken in een context waarin het ook zonder kan.
sryquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kankerlekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kankerboontjes in je kankerpannetje met kankeraardappelpuree
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef -tape- het volgende:
Ik dacht dat het gescheld tegen mij incidenteel was, maar dit verklaart een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |