Lees de FOK! policy nog eens door.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zit nooit op FOK! man
Alleen soms lekker trollen in ARG
Walgelijk gedrag is walgelijk.quote:
Volgens mij is dit nog altijd ONZ hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lees de FOK! policy nog eens door.
En zou je nu of weg willen gaan of normaal kunnen gaan doen?
Oja, ik blijf niet bezig.
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag is walgelijk.Je hebt me teleurgesteld, ik dacht dat jij daar boven stond. Niet dus.
Maandelijks terugkerende buien, ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.
kquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Iedereen heeft buien. Reken me daar niet op af.
quote:
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog altijd ONZ hoor
Dat kan wel zo zijn in de regeltjes, maar heel ONZ is zo diep gedaald dat er bijna alleen nog maar getrolld wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.
Conclusie, jij snapt FOK! niet.
Oh nee, wat nu!?!?!?!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en? Trollen is gewoon not done, ook niet in ONZ.
Conclusie, jij snapt FOK! niet.
hihi geoden woordgarpjenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook grappige trolls.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn in de regeltjes, maar heel ONZ is zo diep gedaald dat er bijna alleen nog maar getrolld wordt.
En irritante trolls.quote:
Dankje.quote:
Een troll blijft een trollquote:Op zondag 22 mei 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je hebt ook grappige trolls.
[..]
En irritante trolls.
Wat nu? Aanpassen of oprotten klinkt wel goed denk ik.
quote:
Ok.quote:
void (*(*f[])())();quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ish niet relevant voor mensen die de code niet herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |