Jij dan!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus, je komt hier alleen om te trollen. Oprotten man
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Smegmanus, je komt hier alleen om te trollen. Oprotten man
Heul niet!quote:
Ja altijd toch, met jou danquote:
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja altijd toch, met jou dan
Ja herkenbaar wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.
Die zijn baasquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net Bits gegeten, wie wil er zoenen?
Zondagenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje chillen enzulks. Zondag jeweetz.
Nee dit is de eerste keer, wil jij me meer laten zien?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hiuhihi :$ : $: :$ kom je hier vaker??
XD
He wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kutpizza's met thee![]()
TRAUMA'S ik zeg je.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Ik weet gewoon dat als ik hier me smoel opentrek dat ik een ban krijg van een paar dagen, terwijl er verschillende ban-waardige opmerkingen gemaakt zijn richting mij waar niks aan gedaan wordt. Dus ik zal mijzelf koest houden.
Smegmanus
[ afbeelding ]
Misschien kun jij beter gewoon je smoel helemaal dichthouden inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Ik weet gewoon dat als ik hier me smoel opentrek dat ik een ban krijg van een paar dagen, terwijl er verschillende ban-waardige opmerkingen gemaakt zijn richting mij waar niks aan gedaan wordt. Dus ik zal mijzelf koest houden.
Smegmanus
[ afbeelding ]
Zeg het hem!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter gewoon je smoel helemaal dichthouden inderdaad.
Hihi -tape- wat doe jij hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Smegmanus
[ afbeelding ]
Hé wat grappig hier heb ik jou nog niet gezien, welkom!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef -tape- het volgende:
Smegmanus
[ afbeelding ]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.quote:
Dat lag aan je openingszin.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.
Dat 'mengelen' probeer je dan ook wel op een erg aparte manier.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik hoopte mij te mengelen in de interessante gesprekken hier, maar werd jammerlijk uitgejouwd door de hele 'gang' hier.
Ohh dat is wel jammer ja, maar eigenlijk boeit het me niet sorryquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je er voor het zingen uit bent !quote:
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die vond jij dermate vervelend dat je het nodig vond mij zo te 'verwelkomen' hier?
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die vond jij dermate vervelend dat je het nodig vond mij zo te 'verwelkomen' hier?
[..]
Oke dankje doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
shar is je proefperiode al voorbij stop dan maar
echt niet :S:S ik zou spontaan nat worden dan juist:S :Squote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik verwelkom vaak door de hitlergroet te brengen, dit wordt echter ook niet altijd gewaardeerd S:S:S:S
Hoi :$quote:
grquote:
Hahaha jij hebt een vriend op fok en hahhaahaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetsmakelijkkquote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |