Heil Patje!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik verwelkom vaak door de hitlergroet te brengen, dit wordt echter ook niet altijd gewaardeerd S:S:S:S
Bij een baggerspree.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Sinds wanneer verwijderen de mods posts en topics ipv wijzigen of slotje?
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, dat lag meer aan het feit dat ik beledigd ben door je totaal offtopic opmerking in mijn andere topic over je vriend op fok hebben en dat je op me kotste. Daarom had ik niet echt zin om je met een geweldige welkomsgroet te verwelkomen.
Helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja kom maar, mijn adres heb je in je mail.
Maar er was slechts één post in een heel topic die verwijderd werd, en in de quote vervolgens nog gewoon stond. Is editen dan niet logischerquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.
Dit nuanceert het gedrag van de andere nog niet trouwens.
Gedraag je gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarvoor bied ik ook mijn oprecht gemeende excuses aan.
Dit nuanceert het gedrag van de andere nog niet trouwens.
Lebberkusje voor Klinkerzusjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat 'heil' ook steeds hier in dit topic is echt achterlijk.
Picsquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
Gigantische muggenbult op gezicht is gigantisch.
Likken likken likken lekker lekker lekker geil geil geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Dat zijn gewoon wallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |