quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zitten er ook drie op mijn arm
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahhahaha, dat ziet er niet uit.
Waarom emo.gif?quote:
Leg uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat ik moest huilen en lachen tegelijk.
SPOILER: Mijn broertje die net leerde lopenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk topic bedoel je nu precies?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar er was slechts één post in een heel topic die verwijderd werd, en in de quote vervolgens nog gewoon stond. Is editen dan niet logischer
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie begon hier met trollen en zuigen dan?!
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant opquote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.
Ik hou niet van Deadmau5.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Laten we dit meningsverschil begraven en verder gaan.
LAPO.quote:
Gast?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant op
Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou niet van Deadmau5.
[..]
LAPO.
Echt?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij had de lapo in NB vandaag, mijn complimenten
Je hoeft je niet dom te houden. Of ja, probeer maar om dat niet te doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Gast?
[..]
Dat hoeft ook niet hoor.Ik luister ook maar 2 nummers van de beste man, niet eens mij muzieksmaak.
Wat is jouw muzieksmaak dan? Mijn staat in mn fobo. Tenminste, de bands/zangers waar ik naar luister staan erin.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor.Ik luister ook maar 2 nummers van de beste man, niet eens mij muzieksmaak.
Hye Hooidraadmeneerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zekers, want 'slotje'-posts tellen uiteraard niet mee.
Goed he, dat heb ik wel vaker trouwens dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zekers, want 'slotje'-posts tellen uiteraard niet mee.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest met Fok. Doei.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest met Fok. Doei.
Daag herenquote:
Doe jij dat niet stiekem expres?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed he, dat heb ik wel vaker trouwens dan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pleur eens een eind op met die kutmuziek. Radio ONZ is de andere kant op
Hiervoor postte ik wel vaak in NB, maar tegenwoordig ga ik best op tijd naar bed. Daarom post ik 's ochtends.quote:
JA.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________ Ja want een liedje posten is Radio ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |