Het woordje 'nut' moest er nog bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het een onnodige uitvinding. Ik zie niet wat het ervan is.
ik wilde het net posten maar dat topic ging dichtquote:
Een echte flubberkutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU NEE IK HEB EEN KEER GEFAALD
wel een goede reden want ik wilde net dit plaatje posten
[ afbeelding ]
Ik voel je pijn .Ik wilde mijn bericht wijzigen maar dat topic ging dicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik wilde het net posten maar dat topic ging dicht
HOAXquote:
OGCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU NEE IK HEB EEN KEER GEFAALD
wel een goede reden want ik wilde net dit plaatje posten
[ afbeelding ]
laten we een steungroep oprichtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik voel je pijn .Ik wilde mijn bericht wijzigen maar dat topic ging dicht.
ik ook, maja zie ik dan wel weer. Meer dan 5 dagen vooruit plannen is niet mijn dingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er geen meet gaat komen
ja die Joosterd regelt nietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er geen meet gaat komen
een cafe is geen locatie voor iets als dit manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon een meet afspreken in een Cafe wie komt die komt. En anders moet je maar in je 1tje je gaan bezatten.
als ik ruimte hadquote:
moet ook gebeuren, anders kopen ze het nietquote:
Definieer "het"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:04 schreef leeell het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, anders kopen ze het niet
diverse onderdelenquote:
Een kruik?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ga never te nooit niet bij een kruik op bezoek.
Ah.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef xCore het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruikestad
ISMAELquote:
das nog wel een puik ideequote:
hoezo ligt limburg zo ver weg van allesquote:
omdat het een kutprovincie isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hoezo ligt limburg zo ver weg van alles
niet waarquote:
quote:
watquote:
dit is groepsdrukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben vijf minuten weg en jullie organiseren een meet in mijn huis
GEWOON PARTY BIJ ISMAEL OF GEWOON BIJ ISMAEL IN BUURT!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Woon je vlak bij Utrecht centraal?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier niet gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Perfecte locatiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Dit dat(copyright: leeell)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het nee
Die editquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
wat een non-argument negerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Inderdaad, stelletje middelbare scholierenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
Het is je adres posten, voor de rest wordt wel gezorgdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Ad antiquitatem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Utrecht, zeeltstraat.
dit dat privacy doe ik niet aan.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
ik moest het googelen maar eensquote:
Zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
wat dan?quote:
Heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ja, maar mijn ouders gaan dan irritant lopen doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar woorden in het Latijn en deze horen daar niet bij.
waarom?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik niet. Dat krijg je als je op het vmbo-kader moest beginnen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik niet. Dat krijg je als je op het vmbo-kader moest beginnen.
vrijnemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Zaterdagavond = Werken + Andere verplichtingen
quote:
Afgelopen twee weken al gedaan. Maar ik zal eens kijken, aan welke datum zaten jullie ongeveer te denken?quote:
Ik heb hier op zich wel een goede locatie, maar ik ga niet meeten en ik woon aan de kust.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Mijn tuin is niet zo groot maar het is groot genoeg om in te chillen denk ik maar is er niet iemand anders die ook op een goede locatie woont? GROEPSDRUK![]()
Antibiotica gebruiken!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
leeell, McAfee heeft twee virussen gevonden.
3/4 juniquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Afgelopen twee weken al gedaan. Maar ik zal eens kijken, aan welke datum zaten jullie ongeveer te denken?
ziet hij nuquote:
* xCore gaat ook nog voor de uitslag weg...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
DUS GEWOON 3/4 JUNI
en iedereen is weg na uitslag CitizenKane, kijk maar in meeting topic
Bulgarije, spanje alles
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zal wat sigaren van me pa meegappen
Doen we het op de uitslagdag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
DUS GEWOON 3/4 JUNI
en iedereen is weg na uitslag CitizenKane, kijk maar in meeting topic
Bulgarije, spanje alles
Betaal je drank maar lekker zelf pauperquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef leeell het volgende:
BurgerKaan zal ons niet in de steek laten,
hij is niet iemand die gratis zuip afslaat
quote:
Inderdaad alhoewel ik wel een meet in mijn huis zou willen houden maar ja dat zou dan na de uitslag moeten worden maar dan zijn allemaal mensen al in het buitenland dit datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Betaal je drank maar lekker zelf pauper![]()
Gewoon in Utrecht afspreken. Geen gezeik met ouders dat je het huis moet heel laten.
nu kom jij toch ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:53 schreef Ezell het volgende:
Jezus, ik vond meisjes al moeilijk doen met plannen.
baasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
Leeell stuurde me een bericht dat het wel bij hem kan.
Natuurkundequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi. Even de stad in geweest voor een smoking. Nu aan de bak voor natuurkunde
.
Je gaat stoned aan natuurkunde?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi. Even de stad in geweest voor een smoking. Nu aan de bak voor natuurkunde
.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:54 schreef yosander het volgende:
.
Hihhihihihihihihihihihihihihihiihihihiquote:
Vrije avond = FOK! avond?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:55 schreef Etsu het volgende:
Die mensen hier
Ismael
Ik ben klaar met Vietnam, nu D&S dan heb ik vrije avond verdiend
Etsuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:55 schreef Etsu het volgende:
Die mensen hier
Ismael
Ik ben klaar met Vietnam, nu D&S dan heb ik vrije avond verdiend
Watquote:
quote:
hij doet het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
Ismaël is hier bezig een bazenstatus te verwerven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
Ismaël is hier bezig een bazenstatus te verwerven.
Laten we het uittesten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik sla niet als een bitch ik laat iedereen de hoeken van de kamer zien met mijn staalkabels
Ja. Vrijdag gala jeweet.quote:
Ja, zie hierbovenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu pas.Een smoking als in kleding?
Dan ga jij wel veel chickies hosselen dit dat dan zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Vrijdag gala jeweet.
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maak eens een foto van jezelf in je smoking.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Vrijdag gala jeweet.
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Is wel de bedoeling, iedereen dronken dit datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan ga jij wel veel chickies hosselen dit dat dan zeker?
Jaa mj0uu? xquote:
Ik merk tot nu toe niks.quote:
Jasje moest nog worden besteld, komt maandag of dinsdag binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf in je smoking.
O, dan heb ik per ongeluk iemand anders gebeukt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk tot nu toe niks.
Wat ben je nou weer voor een mietje.
* Etsu verdwijnt weer de zon in met D&S samenvatting
Tofquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Jasje moest nog worden besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:01 schreef leeell het volgende:
burgerkaan gaat er gewoon vanuit dat ie zakt en daarom geen feest houd
Ja en bedankt leelllquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik de meet bij mij kon houden maar laat maar
ja :$ met j0uw dann?quote:
quote:
jaja grapjasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik de meet bij mij kon houden maar laat maar
Ligt eraan of je het dan onthoudt. Zo ja, dan kan het wel handig zijn. Ik denk zelf dat het effectiever is om alles uit je hoofd te leren, maar dat kost ook wel wat tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef AchmedJan het volgende:
Geschiedenis: Ik markeer nu in mijn examenbundel alle dingen die ik denk dat belangrijk zijn. Die ga ik op het einde allemaal nog terug lezen.
Is dit een goede manier van leren?
watt i$ vietnam???? wel goet =O =O ick heb net h00ftstuk 1 van de r3publi3k geleerd :$ ga zo 2 doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heej sgatjeiick ben nu klaar t vietnam goet hea???? Wr ben jij nu?
iick mis joe
xoxo Etsu
quote:
Heb je stiekem een foto van mij als achtergrond als aandenken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Ga iemand anders haten. Ik zit nu op m'n geile iPhone dus het typt niet efficiënt. Kusjes op jullie voorhoofd.
Wie is BurgerKaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
Waarom trekt Burger Kaan zich dan zo terug ineens? Ik dacht dat we zijn plek veroverd hadden?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
watt i$ vietnam???? wel goet =O =O ick heb net h00ftstuk 1 van de r3publi3k geleerd :$ ga zo 2 doenmisjezoooo, wjnmk ntb 4evah
xOxO
vr2
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Ezell het volgende:
Wacht.. vwo en havo hebben dezelfde onderwerpen voor geschiedenis?
Geschiedenis. Wiskunde snap je of niet. Daar doe je nu niets meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zal ik nu gaan leren? Geschiedenis waar ik minimaal een 4,7 voor moet gaan halen en die toets is op maandag of zal ik wiskunde oefenen waar ik een 5.7 voor moet gaan halen?
GSquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zal ik nu gaan leren? Geschiedenis waar ik minimaal een 4,7 voor moet gaan halen en die toets is op maandag of zal ik wiskunde oefenen waar ik een 5.7 voor moet gaan halen?
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je stiekem een foto van mij als achtergrond als aandenken?
of iekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar dat mag je niet zeggen, straks wordt ismael jaloers. Of die xCore
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie de hele tijd Vietnam en Republiek staan bij de mensen die vwo hebben.quote:
Wiskunde, want geschiedenis vergeet je eerder. Dan kan je dat beter morgen gaan leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
die xCore. Beetje restecp ja!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee jaaaaa leer jij maar geschiedeniiiiiisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Geschiedenis is wel makkelijk voor mij maar jaaaaaa ik ga wel geschiedenis leren I guesss
iickquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ojaa inderdaad ik ga Wiskunde doen aangezien ik daar meer moeite mee hebquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie de hele tijd Vietnam en Republiek staan bij de mensen die vwo hebben.
[..]
Wiskunde, want geschiedenis vergeet je eerder. Dan kan je dat beter morgen gaan leren.
jaaaaaaaaaaa okeeee is g0eeeeeeeeeeed mattieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee jaaaaa leer jij maar geschiedeniiiiiis [ afbeelding ]
Sucecs jogngenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ojaa inderdaad ik ga Wiskunde doen aangezien ik daar meer moeite mee heb
[..]
jaaaaaaaaaaa okeeee is g0eeeeeeeeeeed mattieeeeeeeeeeeeeeeeeee
not sure if trollquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge ik moest hardop lachen hiernu word ik aangekeken
Doei
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga weer. Eens kijken of het me nu wel lukt om iets te doen.
een 10tje op "Nee"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga weer. Eens kijken of het me nu wel lukt om iets te doen.
RTquote:
hoselen mag zo en zo altydquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:12 schreef Joosterd het volgende:
Het is weekend dan mag hosselen sowieso.
ja met op het einde allemaal terug lezen bedoel ook mee nog ff goed die dingen lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het dan onthoudt. Zo ja, dan kan het wel handig zijn. Ik denk zelf dat het effectiever is om alles uit je hoofd te leren, maar dat kost ook wel wat tijd.
wat bedoel jy en rot op met my steeds te beldigen en vernredn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om [i] en [j] aan te raken en daarom [y] gebruiken.__!!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om [i] en [j] aan te raken en daarom [y] gebruiken.__!!!
en fruitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
Ik ga examen natuurkunde maken de groenten.
Groetjons!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat bedoel jy en rot op met my steeds te beldigen en vernredn.
groetjeszzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
Want GS?quote:
Voor wat voor vak heb je een examenbundel gekauft?quote:
staat volgens mij meer / beter shit in dan in mijn normale boekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:19 schreef Joosterd het volgende:
Ik leer alleen die samenvatting van GS In die bundel en dan hopen dat er nog wat goed is.
GES, jij had in het GES toppa gepost dat hij handig was en een linkie gegeven dus had ik hem ook gekochtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor wat voor vak heb je een examenbundel gekauft?
Jonguh hij probeert ook gewoon mee te komen in de maatschappij!quote:
Ik gok "Nee"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga aan natuurkunde beginnen
Die ban van jou was veel te kort!quote:
Maar dat hoort niet op FoK!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jonguh hij probeert ook gewoon mee te komen in de maatschappij!
Alles kan tegenwoordig op FOK komen ook steeds meer Vmbo'ers die de boel terroriseren.quote:
hiemekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:22 schreef AchmedJan het volgende:
iek bijna HAVO diploma, dan ik kan outkiering regelee sahbi
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig op FOK komen ook steeds meer Vmbo'ers de boel terroriseren.
Jij!quote:
Ja volgens mijn moet er een retard test komen op FOK zodat ze eruit worden gefilterd.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja volgens mijn moet er een retard test komen op FOK zodat ze eruit worden gefilterd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |