ISMAELquote:
das nog wel een puik ideequote:
hoezo ligt limburg zo ver weg van allesquote:
omdat het een kutprovincie isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hoezo ligt limburg zo ver weg van alles
niet waarquote:
quote:
watquote:
dit is groepsdrukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben vijf minuten weg en jullie organiseren een meet in mijn huis
GEWOON PARTY BIJ ISMAEL OF GEWOON BIJ ISMAEL IN BUURT!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Woon je vlak bij Utrecht centraal?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier niet gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Perfecte locatiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Dit dat(copyright: leeell)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het nee
Die editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |