Het woordje 'nut' moest er nog bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het een onnodige uitvinding. Ik zie niet wat het ervan is.
ik wilde het net posten maar dat topic ging dichtquote:
Een echte flubberkutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU NEE IK HEB EEN KEER GEFAALD
wel een goede reden want ik wilde net dit plaatje posten
[ afbeelding ]
Ik voel je pijn .Ik wilde mijn bericht wijzigen maar dat topic ging dicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik wilde het net posten maar dat topic ging dicht
HOAXquote:
OGCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU NEE IK HEB EEN KEER GEFAALD
wel een goede reden want ik wilde net dit plaatje posten
[ afbeelding ]
laten we een steungroep oprichtenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik voel je pijn .Ik wilde mijn bericht wijzigen maar dat topic ging dicht.
ik ook, maja zie ik dan wel weer. Meer dan 5 dagen vooruit plannen is niet mijn dingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er geen meet gaat komen
ja die Joosterd regelt nietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er geen meet gaat komen
een cafe is geen locatie voor iets als dit manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon een meet afspreken in een Cafe wie komt die komt. En anders moet je maar in je 1tje je gaan bezatten.
als ik ruimte hadquote:
moet ook gebeuren, anders kopen ze het nietquote:
Definieer "het"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:04 schreef leeell het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, anders kopen ze het niet
diverse onderdelenquote:
Een kruik?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ga never te nooit niet bij een kruik op bezoek.
Ah.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef xCore het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruikestad
ISMAELquote:
das nog wel een puik ideequote:
hoezo ligt limburg zo ver weg van allesquote:
omdat het een kutprovincie isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hoezo ligt limburg zo ver weg van alles
niet waarquote:
quote:
watquote:
dit is groepsdrukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben vijf minuten weg en jullie organiseren een meet in mijn huis
GEWOON PARTY BIJ ISMAEL OF GEWOON BIJ ISMAEL IN BUURT!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
Woon je vlak bij Utrecht centraal?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier niet gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Perfecte locatiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het is wel zo dat ik lekker in het midden van het land woon maar ja jammer voor jullie dat het hier gehouden zal worden
10 min. met de bus vanaf CS. Ik zelf ga altijd met de fiets naar de stad.
Dit dat(copyright: leeell)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
eerst stoer dit dat meet en dan is er oproep op je mooijen locatie en dan is het nee
Die editquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
wat een non-argument negerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Inderdaad, stelletje middelbare scholierenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
Het is je adres posten, voor de rest wordt wel gezorgdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Ad antiquitatem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Utrecht, zeeltstraat.
dit dat privacy doe ik niet aan.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
ik moest het googelen maar eensquote:
Zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
wat dan?quote:
Heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ja, maar mijn ouders gaan dan irritant lopen doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar woorden in het Latijn en deze horen daar niet bij.
waarom?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik niet. Dat krijg je als je op het vmbo-kader moest beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |