quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
wat een non-argument negerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Inderdaad, stelletje middelbare scholierenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
Jullie doen ook echt moeilijk met die meet. Zo wordt die meet nooit georganiseerd. Spreek gewoon ergens af in Utrecht (lekker centraal) en ga met ze alle ergens heen. Desnoods naar de McDonalds () .
Het is je adres posten, voor de rest wordt wel gezorgdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Bij mij kan het niet omdat ik geen moeite wil doen met organiseren dit dat en hoogstwaarschijnlijk zullen mijn mattieszzzzz ook willen komen en dat zou dan toch niet vet zijn?
Ad antiquitatem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:33 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Utrecht, zeeltstraat.
dit dat privacy doe ik niet aan.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
ik moest het googelen maar eensquote:
Zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:36 schreef leeell het volgende:
je hoeft dan toch niets te regelen?
wij komen gewoon op een zaterdagavond, flessen drank bepakt klaar
wat dan?quote:
Heb je een kelder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ja, maar mijn ouders gaan dan irritant lopen doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken maar een paar woorden in het Latijn en deze horen daar niet bij.
waarom?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik niet. Dat krijg je als je op het vmbo-kader moest beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |