okeeeeeeeeee jaaaaa leer jij maar geschiedeniiiiiisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Geschiedenis is wel makkelijk voor mij maar jaaaaaa ik ga wel geschiedenis leren I guesss
iickquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar dat mag je niet zeggen, straks wordt ismael jaloers. Of die xCore
Ojaa inderdaad ik ga Wiskunde doen aangezien ik daar meer moeite mee hebquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie de hele tijd Vietnam en Republiek staan bij de mensen die vwo hebben.
[..]
Wiskunde, want geschiedenis vergeet je eerder. Dan kan je dat beter morgen gaan leren.
jaaaaaaaaaaa okeeee is g0eeeeeeeeeeed mattieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee jaaaaa leer jij maar geschiedeniiiiiis [ afbeelding ]
Sucecs jogngenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ojaa inderdaad ik ga Wiskunde doen aangezien ik daar meer moeite mee heb
[..]
jaaaaaaaaaaa okeeee is g0eeeeeeeeeeed mattieeeeeeeeeeeeeeeeeee
not sure if trollquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jonge ik moest hardop lachen hiernu word ik aangekeken
Doei
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga weer. Eens kijken of het me nu wel lukt om iets te doen.
een 10tje op "Nee"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:09 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga weer. Eens kijken of het me nu wel lukt om iets te doen.
RTquote:
hoselen mag zo en zo altydquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:12 schreef Joosterd het volgende:
Het is weekend dan mag hosselen sowieso.
ja met op het einde allemaal terug lezen bedoel ook mee nog ff goed die dingen lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het dan onthoudt. Zo ja, dan kan het wel handig zijn. Ik denk zelf dat het effectiever is om alles uit je hoofd te leren, maar dat kost ook wel wat tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |