Is wel de bedoeling, iedereen dronken dit datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan ga jij wel veel chickies hosselen dit dat dan zeker?
Jaa mj0uu? xquote:
Ik merk tot nu toe niks.quote:
Jasje moest nog worden besteld, komt maandag of dinsdag binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf in je smoking.
O, dan heb ik per ongeluk iemand anders gebeukt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk tot nu toe niks.
Wat ben je nou weer voor een mietje.
* Etsu verdwijnt weer de zon in met D&S samenvatting
Tofquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Jasje moest nog worden besteld, komt maandag of dinsdag binnen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:01 schreef leeell het volgende:
burgerkaan gaat er gewoon vanuit dat ie zakt en daarom geen feest houd
Ja en bedankt leelllquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik de meet bij mij kon houden maar laat maar
ja :$ met j0uw dann?quote:
quote:
jaja grapjasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik de meet bij mij kon houden maar laat maar
Ligt eraan of je het dan onthoudt. Zo ja, dan kan het wel handig zijn. Ik denk zelf dat het effectiever is om alles uit je hoofd te leren, maar dat kost ook wel wat tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:02 schreef AchmedJan het volgende:
Geschiedenis: Ik markeer nu in mijn examenbundel alle dingen die ik denk dat belangrijk zijn. Die ga ik op het einde allemaal nog terug lezen.
Is dit een goede manier van leren?
watt i$ vietnam???? wel goet =O =O ick heb net h00ftstuk 1 van de r3publi3k geleerd :$ ga zo 2 doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heej sgatjeiick ben nu klaar t vietnam goet hea???? Wr ben jij nu?
iick mis joe
xoxo Etsu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |