quote:
Heb je stiekem een foto van mij als achtergrond als aandenken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Ga iemand anders haten. Ik zit nu op m'n geile iPhone dus het typt niet efficiënt. Kusjes op jullie voorhoofd.
Wie is BurgerKaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
Waarom trekt Burger Kaan zich dan zo terug ineens? Ik dacht dat we zijn plek veroverd hadden?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
watt i$ vietnam???? wel goet =O =O ick heb net h00ftstuk 1 van de r3publi3k geleerd :$ ga zo 2 doenmisjezoooo, wjnmk ntb 4evah
xOxO
vr2
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Ezell het volgende:
Wacht.. vwo en havo hebben dezelfde onderwerpen voor geschiedenis?
Geschiedenis. Wiskunde snap je of niet. Daar doe je nu niets meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zal ik nu gaan leren? Geschiedenis waar ik minimaal een 4,7 voor moet gaan halen en die toets is op maandag of zal ik wiskunde oefenen waar ik een 5.7 voor moet gaan halen?
GSquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zal ik nu gaan leren? Geschiedenis waar ik minimaal een 4,7 voor moet gaan halen en die toets is op maandag of zal ik wiskunde oefenen waar ik een 5.7 voor moet gaan halen?
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je stiekem een foto van mij als achtergrond als aandenken?
of iekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar dat mag je niet zeggen, straks wordt ismael jaloers. Of die xCore
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie de hele tijd Vietnam en Republiek staan bij de mensen die vwo hebben.quote:
Wiskunde, want geschiedenis vergeet je eerder. Dan kan je dat beter morgen gaan leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
die xCore. Beetje restecp ja!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |