abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:41 #203
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97336813
Mijn held!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97339756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Frey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de heer Tuinstra? Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij zal toch ook wel uitkijken naar de nieuwe boxen? :P
Beetje druk met werk/studie e.d., maar ik check zo nu en dan het forum nog weleens. Die boxen zijn eigenlijk alles dat me interesseert. GTST zelf volg ik allang niet meer. :)

Maar dat is zeker goed nieuws. Seizoen 4 én 5 vrijwel direct na elkaar op de markt, daar drink ik op! Het zijn voor mij de jaren waar de serie goed voor was, het hoogtepunt met van Houten, Hogendoorn, Wassenaar etc.
pi_97339764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95.
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99 ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:07:30 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97339826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef PeterKelder het volgende:

Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99 ;)
Denk ik ook ja. Zoals ik eerder al zei, bij Saturn was seizoen 3 zelfs al meteen voor 30 euro te krijgen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:09:16 #207
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97339893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mijn held!
[ afbeelding ]
De mijne ook. _O_
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen. :9~
pi_97340896
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef Frey het volgende:

[..]

De mijne ook. _O_
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen. :9~
Om maar alvast in de sfeer te komen:

:)
pi_97340900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.

Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander? :? Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageert ^O^

Ik ben het zoals je wellicht vermoedde niet geheel met je eens :P Het komt ook in de werkelijkheid voor wat ze doet, maar in werkelijkheid zitten er ook consequenties aan dergelijk gedrag van vrienden en het is zeer onrealistisch dat degene die je bedroog je simpelweg terugneemt. Voor Charlie lijken die consequenties niet te gelden, alle andere personages zijn op haar hand en vinden dat Rik niet zo moeilijk moet doen alsof het een kleinigheidje is.
Een heer met stijl
pi_97341108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.

Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander? :? Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Het gaat erom dat die Charlie gewoon een hypocriete ******* is. Gisteren ook weer: "Hij gaf me niet genoeg aandacht!" Nee, vind je het gek als hij in de schulden zit en hierdoor twee banen neemt om die schulden af te kunnen lossen?!

En die relatietherapeute mogen ze ook ontslaan. Je kunt als normaal mens vanaf een kilometer afstand zien dat Charlie degene is die fout zat, maar toch krijgt zij het voordeel van de twijfel en is Rik de zondebok.

Om het maar even in een smiley weer te geven: :r
pi_97341239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageert ^O^

Ik ben het zoals je wellicht vermoedde niet geheel met je eens :P Het komt ook in de werkelijkheid voor wat ze doet, maar in werkelijkheid zitten er ook consequenties aan dergelijk gedrag van vrienden en het is zeer onrealistisch dat degene die je bedroog je simpelweg terugneemt. Voor Charlie lijken die consequenties niet te gelden, alle andere personages zijn op haar hand en vinden dat Rik niet zo moeilijk moet doen alsof het een kleinigheidje is.
Van hetzelfde.

Rik neemt haar helemaal niet zonder moeite terug, en niemand zegt dat hij moeilijk moet doen. Als hij nog van haar houdt en zij van hem zie ik sowieso niet in waarom het zo onzinnig en raar is als ze weer bij elkaar komen. Als zij heel erg spijt heeft en hij kan dit haar vergeven, dan is dat zo.
Dat gehaat hier begrijp ik niet, niet iedereen reageert universeel op bedrog.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:44:39 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97341244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Om maar alvast in de sfeer te komen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:)
_O_ _O_ _O_

Maar ik zal toch nog even moeten wachten, want er zitten eerst nog enkele seizoenen tussen. :P
Dat is natuurlijk geen straf met onder andere Hogendoorn en Wassenaar. _O_

Mooie foto's daar. Lekker groot en zonder logo's. ^O^
pi_97341340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Frey het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Maar ik zal toch nog even moeten wachten, want er zitten eerst nog enkele seizoenen tussen. :P
Dat is natuurlijk geen straf met onder andere Hogendoorn en Wassenaar. _O_

[ afbeelding ]

Mooie foto's daar. Lekker groot en zonder logo's. ^O^
Deze vind ik ook geweldig:

_O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:57 #214
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97341653
Toen kwam Ludo nog echt goed in actie met vooral mooie dreigementen en waarschuwingen. En altijd vol beheersing. Dat is wat anders dan vingers breken of iemand neerschieten met daarna meteen spijt.
pi_97341827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
Toen kwam Ludo nog echt goed in actie met vooral mooie dreigementen en waarschuwingen. En altijd vol beheersing. Dat is wat anders dan vingers breken of iemand neerschieten met daarna meteen spijt.
Ja, inderdaad, Ludo was toen wat harder en wat maffia-achtiger imo.

Hier nog eentje met Erik als Hoofdpiet en O+ Bram van der Vlugt O+ als de Sint:

donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:40 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97342003
En vergeet Kerbosch niet als Wegwijspiet. _O_ _O_ _O_
Maar dan gaat het wel een heel andere kant op. :P

Het is gewoon jammer. Erik de Vogel is een schitterende acteur en verdient gewoon een betere rol.
Ik zou hem zelf nu een soort Herman Hogendoorn rol geven, die status heeft Ludo inmiddels wel.
En dan een paar nieuwe slechteriken die onder zijn toezicht strijden. :P
pi_97342122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Frey het volgende:
En vergeet Kerbosch niet als Wegwijspiet. _O_ _O_ _O_
Maar dan gaat het wel een heel andere kant op. :P

Het is gewoon jammer. Erik de Vogel is een schitterende acteur en verdient gewoon een betere rol.
Ik zou hem zelf nu een soort Herman Hogendoorn rol geven, die status heeft Ludo inmiddels wel.
En dan een paar nieuwe slechteriken die onder zijn toezicht strijden. :P
Eerlijk gezegd snap ik niet wat Erik de Vogel nog bij GTST te zoeken heeft. Oké, hij heeft een vast contract en kan daar dus tot zijn pensioen blijven, maar gezien zijn acteerkunsten zou ik hem vele malen liever in zo'n peperdure dramaserie ala Oud Geld ofzo zien. Daar zou hij beter tot zijn recht komen als acteur imo.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:41:04 #218
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97343557
Virus op m'n computer ... gezellig.

Maar goed:
Die relatietherapeut was echt wagelijk.
Het is ook deels Riks schuld?
Ja, natuurlijk, hij heeft twee banen omdat ze zo'n grote schuld hebben, en dan is het helemaal gerechtvaardigd dat Charlie met z'n broer het bed induikt en later een affaire met hem heeft ... :{
Die scene met Sjoerd, Lucas en Edwin was ook totaal niet nodig geweest.
Gatverdamme.

Nu maar hopen dat Tanya/Tineke totaal gestoord is. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_97343728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Virus op m'n computer ... gezellig.

Maar goed:
Die relatietherapeut was echt wagelijk.
Het is ook deels Riks schuld?
Ja, natuurlijk, hij heeft twee banen omdat ze zo'n grote schuld hebben, en dan is het helemaal gerechtvaardigd dat Charlie met z'n broer het bed induikt en later een affaire met hem heeft ... :{
Verschrikkelijk. Ik had het al in de shortie gezien en had ik al zoiets van: dit kun je niet menen! Maar goed, we weten al een tijdje dat Lieke/Charlie het lievelingetje van de schrijvers/uitvoerend producent is, dus we zijn er voorlopig nog niet van af.

quote:
Nu maar hopen dat Tanya/Tineke totaal gestoord is. *O*
Liefst ala Alice de Boer, die was geweldig _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:49:04 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97343922
Ik moest meteen aan een Alice de Boer type denken toen ik de spoilers voor het eerst las.
Hopelijk maken ze er wat van. Er ligt nu genoeg klaar voor een spannende zomercliff. Vanavond ook weer iets wat daartoe bij kan gaan dragen.
pi_97344039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
Ik moest meteen aan een Alice de Boer type denken toen ik de spoilers voor het eerst las.
Hopelijk maken ze er wat van. Er ligt nu genoeg klaar voor een spannende zomercliff. Vanavond ook weer iets wat daartoe bij kan gaan dragen.
Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!

Of liever gezegd: indien er al een cliffhanger wás...
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:53:06 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!

Of liever gezegd: indien er al een cliffhanger wás...
Die flashback week had veel meer weg van een zomercliffhanger.
pi_97344265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Man, die flashback-week was zó geweldig _O_

Serieus, ik zat een paar dagen geleden nog wat filmpjes ervan op YouTube te bekijken, en bij de eerste 2 leaders (die van seizoen 1 en seizoen 7/8) kreeg ik echt dat nostalgische gevoel weer terug. Beter dan die kampvuur-song die ze nu hebben :r
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:56:07 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97344275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Die eind september/begin oktober?
Die was inderdaad fantastisch.
Ik heb in het weekend de aflevering van 1 oktober nog 12 keer gekeken. :')

En we hadden vorig jaar in maart ook nog de 4000e aflevering.

Ik heb het idee dat de zomercliff daarom niet zo fantastisch was: én de 4000e aflevering, én het 20-jarig jubileum was genoeg ... dachten ze.
pi_97344482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de zomercliff daarom niet zo fantastisch was: én de 4000e aflevering, én het 20-jarig jubileum was genoeg ... dachten ze.
Dat is echt een domme fout geweest. Oké, ze hoefden niet uit te pakken met brand, moord, bommen en explosies, maar iets van spanning had toch gekund?

Bijvoorbeeld dat Lorena in gevecht raakte met die meid met dat pistool, Sjors staat een eind verderop op het dek en kijkt er met een pijnlijk gezicht naar. Opeens gaat dat pistool af en schreeuwt Sjors het off-screen uit van de pijn. Lorena en die meid kijken geschokt in de richting van Sjors... Einde.

En dat dan uiteindelijk bleek dat Sjors niet geraakt is door een kogel, maar dat de weeën waren begonnen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:01:39 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344536
Tijdens die flashback week viel ik echt van de ene in de andere verbazing, want ik had er toen helemaal niks van verwacht. Maar ineens kwam die eerste leader en niet veel later allemaal oude beelden. Als klap op de vuurpijl was ook nog eens de GTST tune te horen later bij Laura.
En daarna gingen ze vrolijk verder. Nog een paar oude leaders en nog meer oude beelden. Zelfs Herman Hogendoorn kwam aan bod. Op die donderdag viel ik echt zowat omver toen ze ineens met die extra lange Ludo tune kwamen. Tot slot de vrijdag met nog een ode aan enkele overleden sterren.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:03:15 #227
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:

En we hadden vorig jaar in maart ook nog de 4000e aflevering.
Dat vond ik trouwens best een goeie aflevering. Vooral de ontknoping vond ik erg sterk. Alleen hadden ze wat boeiendere personages kunnen gebruiken. Het meest kwalijke vond ik nog wel dat er gewoon geen cliffhanger was, maar een happy end...
  Redactie Sport donderdag 26 mei 2011 @ 17:04:22 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97344658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Frey het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o
Dat is pas echt geweldig. _O_ _O_ _O_

Nog even en ik heb alsnog alles gezien. :D
Dan mag ik nog wel 13 seizoenen geloof ik. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_97344709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Frey het volgende:
Tijdens die flashback week viel ik echt van de ene in de andere verbazing, want ik had er toen helemaal niks van verwacht. Maar ineens kwam die eerste leader en niet veel later allemaal oude beelden. Als klap op de vuurpijl was ook nog eens de GTST tune te horen later bij Laura.
En daarna gingen ze vrolijk verder. Nog een paar oude leaders en nog meer oude beelden. Zelfs Herman Hogendoorn kwam aan bod. Op die donderdag viel ik echt zowat omver toen ze ineens met die extra lange Ludo tune kwamen. Tot slot de vrijdag met nog een ode aan enkele overleden sterren.
Dat had ik dus ook. Ik had echt zoiets van: als ze hier echt iets moois van weten te maken, is het een wonder. Maar het was gewoon een wonder: de flashbacks, de leaders, de verwijzingen (Sil en Rikki die de eerste scène 'nadoen'), de GTST-tune in een mooie pianoversie bij Laura... Ze hebben echt hun nek uitgestoken voor een mooie week en dat is ze echt goed gelukt. Ik had dat echt niet verwacht.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:33 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97345501
Maar zoals Bartolhoven ook zegt, het is gewoon jammer dat ze alleen nog maar op dat soort momenten er iets van maken. Alleen in jubileum uitzendingen en zomercliffhangers is er spanning, maar zelfs dat valt nog tegen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:28:12 #231
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97345687
De stem van Mickey Mouse is niet de enige specialiteit van Huib:
:P
pi_97345810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Frey het volgende:
Maar zoals Bartolhoven ook zegt, het is gewoon jammer dat ze alleen nog maar op dat soort momenten er iets van maken. Alleen in jubileum uitzendingen en zomercliffhangers is er spanning, maar zelfs dat valt nog tegen.
De laatste jaren slaan de zomercliffs echt kant noch wal. De spanning is ver te zoeken en als die er al is, wordt die vaak weggenomen door een persfoto (bijv. die van seizoen 19 met Maxime en Nick, je wist gewoon wat er ging gebeuren).
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:40:59 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97346287
Ik wil gewoon weer dat gevoel van vroeger hebben. Dat ik na de cliffhanger gewoon nog na zit te trillen. Dat ik na de zomerstop de hele dag naar de aflevering zit toe te leven. Dat ik alweer begin te trillen op het moment dat de terugblik/leader komt.

Met de brand bijvoorbeeld(14e zomercliff), toen wisten we al ongeveer wat er ging gebeuren. Toch vond ik de cliffhanger vreselijk spannend. Op die maandag na de zomerstop kon ik gewoon nauwelijks wachten. En ik zat tijdens die hele aflevering te shaken, zo spannend vond ik het. Maar toen had ik ook nog meer van dat soort momenten. Vooral bij enkele weekendcliffs en de vaak nog betere cliffhangers op de maandag als vervolg daarop. Denk aan Nick, Sjors en Charlie in Portugal of de wraak van Ludo op Martine. Dat soort momenten, die wil ik gewoon terug. Het was toen al niet constant spannend meer, maar ze kwamen altijd met een fantastische climax.
pi_97346837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Frey het volgende:
Ik wil gewoon weer dat gevoel van vroeger hebben. Dat ik na de cliffhanger gewoon nog na zit te trillen. Dat ik na de zomerstop de hele dag naar de aflevering zit toe te leven. Dat ik alweer begin te trillen op het moment dat de terugblik/leader komt.

Met de brand bijvoorbeeld(14e zomercliff), toen wisten we al ongeveer wat er ging gebeuren. Toch vond ik de cliffhanger vreselijk spannend. Op die maandag na de zomerstop kon ik gewoon nauwelijks wachten. En ik zat tijdens die hele aflevering te shaken, zo spannend vond ik het. Maar toen had ik ook nog meer van dat soort momenten. Vooral bij enkele weekendcliffs en de vaak nog betere cliffhangers op de maandag als vervolg daarop. Denk aan Nick, Sjors en Charlie in Portugal of de wraak van Ludo op Martine. Dat soort momenten, die wil ik gewoon terug. Het was toen al niet constant spannend meer, maar ze kwamen altijd met een fantastische climax.
De cliffhanger van seizoen 14 staat voor mij ook echt op nummer 1 ;)

Maar idd, de serie mist gewoon de spanningsbogen tegenwoordig. Maar ja, wat wil je ook: het gaat tegenwoordig eigenlijk alleen maar over wie met wie gaat en wie niet. Een doktersromannetje is nog spannender :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:58:41 #235
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97346999
Het gaat wel altijd weer extra leven na zo'n nieuwtje over een dvd box. :P
Wacht maar tot we straks de boxen hebben. :P
pi_97347204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Het gaat wel altijd weer extra leven na zo'n nieuwtje over een dvd box. :P
Wacht maar tot we straks de boxen hebben. :P
Oh man, ik kan haast niet wachten :P Frits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4 :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:06:23 #237
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97347319
Moet je Caroline en Erik eens los zien gaan vanaf 5:25. Dat is nou acteren.
pi_97347357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Dat stuk is echt zo geweldig! _O_ _O_ _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:10:49 #239
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97347477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:

Oh man, ik kan haast niet wachten :P Frits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4 :P
En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg. :D
Misschien staan tegen die tijd zelfs wel al de volgende boxen gepland. :P
pi_97347572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef Frey het volgende:

[..]

En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg. :D
Misschien staan tegen die tijd zelfs wel al de volgende boxen gepland. :P
Dat zou fantastisch zijn :D Van mij mag Seizoen 6 in januari 2012 uitkomen, daarna ben ik er wel klaar mee. De rest zie ik wel op YouTube ofzo ;)
pi_97350129
Om alvast in de sfeer te komen ;)

donderdag 26 mei 2011 @ 19:21:44 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350387
De Chris Jolles Dian. _O_
pi_97350477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef Frey het volgende:
De Chris Jolles Dian. _O_
Ik ben echt benieuwd naar de scènes dat ze Floris Zandstra een mountainbike beloofd als-ie op het dak van een hoog gebouw klimt.

In mijn herinnering is er dan een shot dat Floris op dat dak staat en Dian via de ladder weer omlaag gaat :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:27:40 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350644
Harmsen _O-

Dat verlies is nooit opgevangen.
pi_97350743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Frey het volgende:
Harmsen _O-

Dat verlies is nooit opgevangen.
Misschien is het maar goed ook; zijn opvolger was nóóit zo goed geweest.

Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:33:04 #246
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:

Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend :D
Misschien dat het dan gewoon zo heeft moeten zijn, hoe vreselijk ook.
Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had. :P
pi_97351164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had. :P
Ja, dat had hij vertelt bij de 3000x Special. Had hem eigenlijk wel willen zien als Simon of Marc de Waal :D

Hein van Beem heeft indertijd auditie gedaan voor Simon Dekker, Dieter Jansen voor de rol van Arnie en Djuna Hougee voor de rol van Annette. Casper van Bohemen voor de rol van John en Ingeborg Wieten werd in eerste instantie gevraagd voor de rol van Myriam :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:48:05 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97351513
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren. _O-

Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen. :P
pi_97351681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Frey het volgende:
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren. _O-
Nee, idd. Ik heb het me weleens proberen voor te stellen, en dan denk ik: nee, dat was ongeloofwaardig geweest. Maar misschien had het wel heel erg meegevallen.

quote:
Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen.
Dat zou ik echt zó grappig vinden :D

Al kan ik Hein van Beem niet als een Simon Dekker zien :D
pi_97352556
Charlie :r
pi_97352676
Lekker tegenstrijdig. Wiet is eerst als de doods bij het vuur vorige week, en vandaag komt ze op het idee om glaasje te gaan draaien :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:13:06 #252
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_97352682
Charlie :r

Rik ^O^

Ludo en Maxime :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:20:45 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97353067
Die Frederik verdient een knal op zijn bek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97353205
F.cking spannend dit!
pi_97353349
Mensen die dronken spelen in gtst :') of in real life ;(
pi_97353365
Rick, wat is deze!
pi_97353418
Labiele barman -O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:27:27 #258
268260 Dr.Mikey
pi_97353445
Jef !
R.I.P DTS.
pi_97353480
Daar is Fritsheld hoor :7
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_97353556
Oke, de zus van ludo is zometeen dus zwanger, duidelijk.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:30:37 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97353599
Ik hoop dat Ludo hem te grazen neemt.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:39:12 #262
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97354047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Frederik verdient een knal op zijn bek.
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds. ;(
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:20 #263
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_97354152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:43:25 #264
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97354261
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:58:23 #265
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_97355072
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Ebbao het volgende:
Oke, de zus van ludo is zometeen dus zwanger, duidelijk.
Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:20:10 #266
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_97356340
OMG Maxime :{ :'( Ben nu niet ineens fan, maar dit wens ik haar zeker niet toe!
Die Frederik is idd een klootzak eerste klas! }:|
Was ook wel even goed om van Rik te horen hoe belangrijk Anita wel niet was. Charlie komt daar nu al helemaal niet meer in de buurt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:43:50 #267
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97357863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Frey het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds. ;(
Dat zou me niet verbazen.
Wat een smeerlap.
Geen wonder dat Maximiliaan hem mocht.

En dat net nu er een toenadering plaatsvindt tussen Ludo en Maxime ... ;(
Janine was trouwens wel weer top: bemiddelen tusen Ludo en Maxime, waardoor ze elkaars denkwijzen beter leren begrijpen.

En Rik .... :|W :|W :|W :|W :|W
Heeft Charlie éindelijk de boodschap begrepen, wil hij haar weer terug ...
:|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 26-05-2011 22:16:06 ]
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 22:13:54 #268
43556 miss_dynastie
pi_97359879
Ik hoop dat Maxime echt veranderd is en Amy nu ook terug geeft. :)

Rik! Sukkel!
pi_97360203
Hoe kunnen jullie het nu leuk vinden als Frits als geest terugkomt. :') Dit wordt misschien nog erger dan die keer dat Benjamin een maand lang rondspookte door Meerdijk.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:22:48 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97360474
Net even via RTL gemist terug gekeken..
Sinds ik dit topic volg kijk ik iedere dag.

Ik zou het stoer vinden als Ludo en maxim samen het gevecht tegen frédéric zouden aangaan
Be happy with the little things in life
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:32:53 #271
268260 Dr.Mikey
pi_97361138
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe kunnen jullie het nu leuk vinden als Frits als geest terugkomt. :') Dit wordt misschien nog erger dan die keer dat Benjamin een maand lang rondspookte door Meerdijk.
Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptisch
R.I.P DTS.
pi_97362567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptisch
Ik was er op zich ook niet positief over, maarja anderzijds kunnen ze nu het personage terugbrengen en hem verklooien zoveel ze willen, het is toch 'maar een geest' ;)
Een heer met stijl
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:05:15 #273
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97363341
Was even bang dat ze de geest van Maximiliaan Sanders op gingen roepen, aangezien ze het tegenwoordig weer geregeld over hem hebben.
Zou natuurlijk nergens op slaan, maar er zijn vreemdere dingen gebeurd in de GTST geschiedenis.
Of zou Wiet's opa Herman komen spoken?
Vond het wel leuk dat Sjoerd nog even over Rutger Goedhart begon.
Alle toffe schurken overleven GTST niet: Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Augusta van Houten, Onno P. Wassenaar, Rutger Goedhart & Martine Hafkamp(?).
Maar gelukkig hebben we Ludo Sanders nog.
Mis alleen wel de tijd, dat keiharde zakenman Ludo weer eens een van z'n mannetjes belde, voor een smerig klusje.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97364881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Was even bang dat ze de geest van Maximiliaan Sanders op gingen roepen, aangezien ze het tegenwoordig weer geregeld over hem hebben.
Zou natuurlijk nergens op slaan, maar er zijn vreemdere dingen gebeurd in de GTST geschiedenis.
Alle toffe schurken overleven GTST niet: Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Augusta van Houten, Onno P. Wassenaar, Rutger Goedhart & Martine Hafkamp(?).
Mis alleen wel de tijd, dat keiharde zakenman Ludo weer eens een van z'n mannetjes belde, voor een smerig klusje.
Aan Herman moeten ze mijn inziens niet meer torner daar Tom van Beek hem niet meer kan vertolken. Stiekem vind ik het eigenlijk best interressant om te kijken hoe Frits ten tonele zal verschijnen. Al weet ik dat hij het niet zal halen bij de Frits van weleer ;)
Een heer met stijl
  Redactie Sport donderdag 26 mei 2011 @ 23:54:33 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97366042
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef RaymanNL het volgende:
Lekker tegenstrijdig. Wiet is eerst als de doods bij het vuur vorige week, en vandaag komt ze op het idee om glaasje te gaan draaien :')
Ja maar deed ze dat niet om Noud? Doen alsof ze bang is? ;)
  Redactie Sport vrijdag 27 mei 2011 @ 00:04:49 #276
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97366557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Heftig. Kan me dit niet zo meer herinneren, wel die brand enzo maar die scene niet meer. :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:11:06 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97366832
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:

Heftig. Kan me dit niet zo meer herinneren, wel die brand enzo maar die scene niet meer. :P
Ook mooi was dat de hele cast in die 2 afleveringen zat. Dat was bij sommige jubileum afleveringen ook zo. De laatste tijd helaas niet meer.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:26:05 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97367385
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:29:35 #279
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_97367495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En Rik .... :|W :|W :|W :|W :|W
Heeft Charlie éindelijk de boodschap begrepen, wil hij haar weer terug ...
Rik is een beetje in de war door de hele situatie, dat neem ik hem niet kwalijk. Alleen hoop ik wel dat hij bij zijn eerdere standpunt blijft en de scheiding gewoon doorgaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?
Volgens mij was er nog een kleine kans.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:30:20 #280
268260 Dr.Mikey
pi_97367523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Frey het volgende:

Klinkt goed hoor. 8-)
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:30:41 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97367537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik moest keihard lachen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:31:12 #282
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_97367548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Frey het volgende:

Klinkt goed hoor. 8-)
Laat hem maar lekker Lucas blijven spelen, dat doet hij goed. Z'n muziek vind ik minder, niet mijn smaak.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:39:05 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97367797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Deze dan voor jou:

Het wordt tijd dat ze hem uit die kliniek halen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:41:48 #284
268260 Dr.Mikey
pi_97367883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef Frey het volgende:

[..]

Deze dan voor jou:

Het wordt tijd dat ze hem uit die kliniek halen.
Inderdaad :) deze is tof *O*
R.I.P DTS.
pi_97368767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wil de Smet opgesloten op 't toilet!
pi_97370332
Frits *O*
pi_97372587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:20 schreef crazydiamond het volgende:

[..]

Wil de Smet opgesloten op 't toilet!
Oh ja! Natuurlijk, zou het bijna vergeten :P

Tis jammer dat Sonja de Wijs niet een granaat op het toilet heeft gegooid, waren we tenminste van Wil de Smet af :D
pi_97374783
Spannend net, ik heb de preview gekeken op RTL Lounge ... Frederik komt nog bij haar langs ook, hoe durft ie ??? -O-
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:07:46 #289
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97375079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef WindowsFan het volgende:
Spannend net, ik heb de preview gekeken op RTL Lounge ... Frederik komt nog bij haar langs ook, hoe durft ie ??? -O-
Dat was ook al in de shortie te zien, wat zag maxime eruit zeg :o
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:10:36 #290
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97375211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh ja! Natuurlijk, zou het bijna vergeten :P

Tis jammer dat Sonja de Wijs niet een granaat op het toilet heeft gegooid, waren we tenminste van Wil de Smet af :D
Die vond ik nou totaal niet irritant eigenlijk. Ik vond haar zelfs een soort symbool voor de geweldige tijden. :P
  Redactie Sport vrijdag 27 mei 2011 @ 11:34:14 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97376092
quote:
Maxime :'( Ze zag er echt niet uit man. ;(

Ik hoop echt dat Ludo Frederik even flink aan gaat pakken. :(
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:39:36 #292
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_97376248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik wil de woorden "Ik heb een klusje voor je" zo graag weer eens horen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:43:02 #293
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97376338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maxime :'( Ze zag er echt niet uit man. ;(

Dat idee kreeg ik ook ja, al zou het wel erg plotseling zijn. Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben, is wat Frederik in zijn schild voert, waarom hij daar is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:53:22 #294
268260 Dr.Mikey
pi_97376743
Inderdaad zeg , Maxime krijgt eindelijk een keer tegenslag is het gelijk iets wat je natuurlijk nooit niemand gunt . Arme vrouw en ook zo plotseling ik zag het tenminste niet aankomen.
De Sanders familie heeft trouwens wel een history wat betreft verkrachtingen Nick Sophia Nina en nu ook nog Maxime . .
R.I.P DTS.
  Redactie Sport vrijdag 27 mei 2011 @ 11:57:12 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97376940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik wil de woorden "Ik heb een klusje voor je" zo graag weer eens horen.
>:)
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat idee kreeg ik ook ja, al zou het wel erg plotseling zijn. Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben, is wat Frederik in zijn schild voert, waarom hij daar is.
Ja, maar als het waar is wat hij zegt en hij gaat echt over een paar dagen weg dan komen we daar natuurlijk niet meer achter dit seizoen. Dat zou een domper zijn. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:58:38 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97377012
En ook meteen nadat ze het goedgemaakt had met Ludo. Dat kan toch geen toeval zijn?
Het wordt gewoon weer tijd voor Ludo. })
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:02:58 #297
268260 Dr.Mikey
pi_97377222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
En ook meteen nadat ze het goedgemaakt had met Ludo. Dat kan toch geen toeval zijn?
Het wordt gewoon weer tijd voor Ludo. })
Ja al vind ik dat wel een beetje te toevallig allemaal. Ze begrijpen elkaar opeens Ludo en Maxime en vervolgens gebeurt er wat met de een waardoor de ander plots een vijand heeft.
Ik had het trouwens wel andersom willen zien . Dat er iets met Ludo gebeurt was en dat Maxime eerst in actie moest komen om hem te redden . Langere opbouw etc maar voor een realistische band tussen de twee wel beter. Nu zijn ze 2 keer normaal in gesprek geweest en er moet gelijk een wraak actie van uit Ludo komen. Beetje makkelijk .
R.I.P DTS.
pi_97379984
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja al vind ik dat wel een beetje te toevallig allemaal. Ze begrijpen elkaar opeens Ludo en Maxime en vervolgens gebeurt er wat met de een waardoor de ander plots een vijand heeft.
Ik had het trouwens wel andersom willen zien . Dat er iets met Ludo gebeurt was en dat Maxime eerst in actie moest komen om hem te redden . Langere opbouw etc maar voor een realistische band tussen de twee wel beter. Nu zijn ze 2 keer normaal in gesprek geweest en er moet gelijk een wraak actie van uit Ludo komen. Beetje makkelijk .
Jep :Y
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97381355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Die vond ik nou totaal niet irritant eigenlijk. Ik vond haar zelfs een soort symbool voor de geweldige tijden. :P
Oh man, ik vond haar echt vreselijk irritant. Niet normaal. En nog erger is dat ze op de meeste castfoto's stond terwijl haar rol echt niets toevoegde. Ja, ze was de bemoeizuchtige vriendin van Helen, maar daar hield het ook mee op.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:01:01 #300
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97381719
Ik vond dat toch echt wel meevallen. :P
Ik erger me sowieso niet veel aan personages in de eerste seizoenen moet ik zeggen. Ook niet aan Myriam, die vond ik juist leuk. :P

Alleen Dian werd vreselijk irritant in seizoen 3, terwijl ik juist dacht dat het een lieve meid was toen. Ik kan dan ook niet wachten op Chris Jolles.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:05:20 #301
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_97381878
quote:
Wat een creep ook zeg.. Dat hij Lorena niet wilde leren kenen was 1 ding, maar nu ook nog dit?
Die gast heeft geen respect voor vrouwen :r
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')