Beetje druk met werk/studie e.d., maar ik check zo nu en dan het forum nog weleens. Die boxen zijn eigenlijk alles dat me interesseert. GTST zelf volg ik allang niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Frey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de heer Tuinstra? Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij zal toch ook wel uitkijken naar de nieuwe boxen?
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95.
Denk ik ook ja. Zoals ik eerder al zei, bij Saturn was seizoen 3 zelfs al meteen voor 30 euro te krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef PeterKelder het volgende:
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99
De mijne ook.quote:
Om maar alvast in de sfeer te komen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef Frey het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen.
Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageertquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Het gaat erom dat die Charlie gewoon een hypocriete ******* is. Gisteren ook weer: "Hij gaf me niet genoeg aandacht!" Nee, vind je het gek als hij in de schulden zit en hierdoor twee banen neemt om die schulden af te kunnen lossen?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Van hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageert![]()
Ik ben het zoals je wellicht vermoedde niet geheel met je eensHet komt ook in de werkelijkheid voor wat ze doet, maar in werkelijkheid zitten er ook consequenties aan dergelijk gedrag van vrienden en het is zeer onrealistisch dat degene die je bedroog je simpelweg terugneemt. Voor Charlie lijken die consequenties niet te gelden, alle andere personages zijn op haar hand en vinden dat Rik niet zo moeilijk moet doen alsof het een kleinigheidje is.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om maar alvast in de sfeer te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook geweldig:quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik zal toch nog even moeten wachten, want er zitten eerst nog enkele seizoenen tussen.
Dat is natuurlijk geen straf met onder andere Hogendoorn en Wassenaar.
[ afbeelding ]
Mooie foto's daar. Lekker groot en zonder logo's.
Ja, inderdaad, Ludo was toen wat harder en wat maffia-achtiger imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
Toen kwam Ludo nog echt goed in actie met vooral mooie dreigementen en waarschuwingen. En altijd vol beheersing. Dat is wat anders dan vingers breken of iemand neerschieten met daarna meteen spijt.
Eerlijk gezegd snap ik niet wat Erik de Vogel nog bij GTST te zoeken heeft. Oké, hij heeft een vast contract en kan daar dus tot zijn pensioen blijven, maar gezien zijn acteerkunsten zou ik hem vele malen liever in zo'n peperdure dramaserie ala Oud Geld ofzo zien. Daar zou hij beter tot zijn recht komen als acteur imo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Frey het volgende:
En vergeet Kerbosch niet als Wegwijspiet.![]()
![]()
![]()
Maar dan gaat het wel een heel andere kant op.
Het is gewoon jammer. Erik de Vogel is een schitterende acteur en verdient gewoon een betere rol.
Ik zou hem zelf nu een soort Herman Hogendoorn rol geven, die status heeft Ludo inmiddels wel.
En dan een paar nieuwe slechteriken die onder zijn toezicht strijden.
Verschrikkelijk. Ik had het al in de shortie gezien en had ik al zoiets van: dit kun je niet menen! Maar goed, we weten al een tijdje dat Lieke/Charlie het lievelingetje van de schrijvers/uitvoerend producent is, dus we zijn er voorlopig nog niet van af.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Virus op m'n computer ... gezellig.
Maar goed:
Die relatietherapeut was echt wagelijk.
Het is ook deels Riks schuld?
Ja, natuurlijk, hij heeft twee banen omdat ze zo'n grote schuld hebben, en dan is het helemaal gerechtvaardigd dat Charlie met z'n broer het bed induikt en later een affaire met hem heeft ...
Liefst ala Alice de Boer, die was geweldigquote:Nu maar hopen dat Tanya/Tineke totaal gestoord is.
Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
Ik moest meteen aan een Alice de Boer type denken toen ik de spoilers voor het eerst las.
Hopelijk maken ze er wat van. Er ligt nu genoeg klaar voor een spannende zomercliff. Vanavond ook weer iets wat daartoe bij kan gaan dragen.
Die flashback week had veel meer weg van een zomercliffhanger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!
Of liever gezegd: indien er al een cliffhanger wás...
Man, die flashback-week was zó geweldigquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Die flashback week had veel meer weg van een zomercliffhanger.
Die eind september/begin oktober?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Die flashback week had veel meer weg van een zomercliffhanger.
Dat is echt een domme fout geweest. Oké, ze hoefden niet uit te pakken met brand, moord, bommen en explosies, maar iets van spanning had toch gekund?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zomercliff daarom niet zo fantastisch was: én de 4000e aflevering, én het 20-jarig jubileum was genoeg ... dachten ze.
Dat vond ik trouwens best een goeie aflevering. Vooral de ontknoping vond ik erg sterk. Alleen hadden ze wat boeiendere personages kunnen gebruiken. Het meest kwalijke vond ik nog wel dat er gewoon geen cliffhanger was, maar een happy end...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
En we hadden vorig jaar in maart ook nog de 4000e aflevering.
Dan mag ik nog wel 13 seizoenen geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is pas echt geweldig.![]()
![]()
![]()
Nog even en ik heb alsnog alles gezien.
Dat had ik dus ook. Ik had echt zoiets van: als ze hier echt iets moois van weten te maken, is het een wonder. Maar het was gewoon een wonder: de flashbacks, de leaders, de verwijzingen (Sil en Rikki die de eerste scène 'nadoen'), de GTST-tune in een mooie pianoversie bij Laura... Ze hebben echt hun nek uitgestoken voor een mooie week en dat is ze echt goed gelukt. Ik had dat echt niet verwacht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Frey het volgende:
Tijdens die flashback week viel ik echt van de ene in de andere verbazing, want ik had er toen helemaal niks van verwacht. Maar ineens kwam die eerste leader en niet veel later allemaal oude beelden. Als klap op de vuurpijl was ook nog eens de GTST tune te horen later bij Laura.
En daarna gingen ze vrolijk verder. Nog een paar oude leaders en nog meer oude beelden. Zelfs Herman Hogendoorn kwam aan bod. Op die donderdag viel ik echt zowat omver toen ze ineens met die extra lange Ludo tune kwamen. Tot slot de vrijdag met nog een ode aan enkele overleden sterren.
De laatste jaren slaan de zomercliffs echt kant noch wal. De spanning is ver te zoeken en als die er al is, wordt die vaak weggenomen door een persfoto (bijv. die van seizoen 19 met Maxime en Nick, je wist gewoon wat er ging gebeuren).quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Frey het volgende:
Maar zoals Bartolhoven ook zegt, het is gewoon jammer dat ze alleen nog maar op dat soort momenten er iets van maken. Alleen in jubileum uitzendingen en zomercliffhangers is er spanning, maar zelfs dat valt nog tegen.
De cliffhanger van seizoen 14 staat voor mij ook echt op nummer 1quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Frey het volgende:
Ik wil gewoon weer dat gevoel van vroeger hebben. Dat ik na de cliffhanger gewoon nog na zit te trillen. Dat ik na de zomerstop de hele dag naar de aflevering zit toe te leven. Dat ik alweer begin te trillen op het moment dat de terugblik/leader komt.
Met de brand bijvoorbeeld(14e zomercliff), toen wisten we al ongeveer wat er ging gebeuren. Toch vond ik de cliffhanger vreselijk spannend. Op die maandag na de zomerstop kon ik gewoon nauwelijks wachten. En ik zat tijdens die hele aflevering te shaken, zo spannend vond ik het. Maar toen had ik ook nog meer van dat soort momenten. Vooral bij enkele weekendcliffs en de vaak nog betere cliffhangers op de maandag als vervolg daarop. Denk aan Nick, Sjors en Charlie in Portugal of de wraak van Ludo op Martine. Dat soort momenten, die wil ik gewoon terug. Het was toen al niet constant spannend meer, maar ze kwamen altijd met een fantastische climax.
Oh man, ik kan haast niet wachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Het gaat wel altijd weer extra leven na zo'n nieuwtje over een dvd box.
Wacht maar tot we straks de boxen hebben.
Dat stuk is echt zo geweldig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Moet je Caroline en Erik eens los zien gaan vanaf 5:25. Dat is nou acteren.
En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
Oh man, ik kan haast niet wachtenFrits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4
Dat zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg.
Misschien staan tegen die tijd zelfs wel al de volgende boxen gepland.
Ik ben echt benieuwd naar de scènes dat ze Floris Zandstra een mountainbike beloofd als-ie op het dak van een hoog gebouw klimt.quote:
Misschien is het maar goed ook; zijn opvolger was nóóit zo goed geweest.quote:
Misschien dat het dan gewoon zo heeft moeten zijn, hoe vreselijk ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend
Ja, dat had hij vertelt bij de 3000x Special. Had hem eigenlijk wel willen zien als Simon of Marc de Waalquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had.
Nee, idd. Ik heb het me weleens proberen voor te stellen, en dan denk ik: nee, dat was ongeloofwaardig geweest. Maar misschien had het wel heel erg meegevallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Frey het volgende:
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren.
Dat zou ik echt zó grappig vindenquote:Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen.
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Frederik verdient een knal op zijn bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Ebbao het volgende:
Oke, de zus van ludo is zometeen dus zwanger, duidelijk.
Dat zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.
Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptischquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe kunnen jullie het nu leuk vinden als Frits als geest terugkomt.Dit wordt misschien nog erger dan die keer dat Benjamin een maand lang rondspookte door Meerdijk.
Ik was er op zich ook niet positief over, maarja anderzijds kunnen ze nu het personage terugbrengen en hem verklooien zoveel ze willen, het is toch 'maar een geest'quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptisch
Aan Herman moeten ze mijn inziens niet meer torner daar Tom van Beek hem niet meer kan vertolken. Stiekem vind ik het eigenlijk best interressant om te kijken hoe Frits ten tonele zal verschijnen. Al weet ik dat hij het niet zal halen bij de Frits van weleerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Was even bang dat ze de geest van Maximiliaan Sanders op gingen roepen, aangezien ze het tegenwoordig weer geregeld over hem hebben.
Zou natuurlijk nergens op slaan, maar er zijn vreemdere dingen gebeurd in de GTST geschiedenis.
Of zou Wiet's opa Herman komen spoken?
Vond het wel leuk dat Sjoerd nog even over Rutger Goedhart begon.
Alle toffe schurken overleven GTST niet: Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Augusta van Houten, Onno P. Wassenaar, Rutger Goedhart & Martine Hafkamp(?).
Maar gelukkig hebben we Ludo Sanders nog.
Mis alleen wel de tijd, dat keiharde zakenman Ludo weer eens een van z'n mannetjes belde, voor een smerig klusje.
Ja maar deed ze dat niet om Noud? Doen alsof ze bang is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef RaymanNL het volgende:
Lekker tegenstrijdig. Wiet is eerst als de doods bij het vuur vorige week, en vandaag komt ze op het idee om glaasje te gaan draaien
Heftig. Kan me dit niet zo meer herinneren, wel die brand enzo maar die scene niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Moet je Caroline en Erik eens los zien gaan vanaf 5:25. Dat is nou acteren.
Ook mooi was dat de hele cast in die 2 afleveringen zat. Dat was bij sommige jubileum afleveringen ook zo. De laatste tijd helaas niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:
Heftig. Kan me dit niet zo meer herinneren, wel die brand enzo maar die scene niet meer.
Rik is een beetje in de war door de hele situatie, dat neem ik hem niet kwalijk. Alleen hoop ik wel dat hij bij zijn eerdere standpunt blijft en de scheiding gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Rik ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Charlie éindelijk de boodschap begrepen, wil hij haar weer terug ...
Volgens mij was er nog een kleine kans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?
quote:
Ik moest keihard lachen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Was even bang dat ze de geest van Maximiliaan Sanders op gingen roepen, aangezien ze het tegenwoordig weer geregeld over hem hebben.
Zou natuurlijk nergens op slaan, maar er zijn vreemdere dingen gebeurd in de GTST geschiedenis.
Of zou Wiet's opa Herman komen spoken?
Vond het wel leuk dat Sjoerd nog even over Rutger Goedhart begon.
Alle toffe schurken overleven GTST niet: Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Augusta van Houten, Onno P. Wassenaar, Rutger Goedhart & Martine Hafkamp(?).
Maar gelukkig hebben we Ludo Sanders nog.
Mis alleen wel de tijd, dat keiharde zakenman Ludo weer eens een van z'n mannetjes belde, voor een smerig klusje.
Laat hem maar lekker Lucas blijven spelen, dat doet hij goed. Z'n muziek vind ik minder, niet mijn smaak.quote:
Deze dan voor jou:quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze dan voor jou:
Het wordt tijd dat ze hem uit die kliniek halen.
Wil de Smet opgesloten op 't toilet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh man, ik kan haast niet wachtenFrits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4
Oh ja! Natuurlijk, zou het bijna vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:20 schreef crazydiamond het volgende:
[..]
Wil de Smet opgesloten op 't toilet!
Dat was ook al in de shortie te zien, wat zag maxime eruit zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef WindowsFan het volgende:
Spannend net, ik heb de preview gekeken op RTL Lounge ... Frederik komt nog bij haar langs ook, hoe durft ie ???
Die vond ik nou totaal niet irritant eigenlijk. Ik vond haar zelfs een soort symbool voor de geweldige tijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja! Natuurlijk, zou het bijna vergeten![]()
Tis jammer dat Sonja de Wijs niet een granaat op het toilet heeft gegooid, waren we tenminste van Wil de Smet af
Maximequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef WindowsFan het volgende:
Spannend net, ik heb de preview gekeken op RTL Lounge ... Frederik komt nog bij haar langs ook, hoe durft ie ???
Ik wil de woorden "Ik heb een klusje voor je" zo graag weer eens horen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Ludo Frederik even flink aan gaat pakken.
Dat idee kreeg ik ook ja, al zou het wel erg plotseling zijn. Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben, is wat Frederik in zijn schild voert, waarom hij daar is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MaximeZe zag er echt niet uit man.
![]()
Ik hoop echt dat Ludo Frederik even flink aan gaat pakken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik wil de woorden "Ik heb een klusje voor je" zo graag weer eens horen.
Ja, maar als het waar is wat hij zegt en hij gaat echt over een paar dagen weg dan komen we daar natuurlijk niet meer achter dit seizoen. Dat zou een domper zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook ja, al zou het wel erg plotseling zijn. Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben, is wat Frederik in zijn schild voert, waarom hij daar is.
Ja al vind ik dat wel een beetje te toevallig allemaal. Ze begrijpen elkaar opeens Ludo en Maxime en vervolgens gebeurt er wat met de een waardoor de ander plots een vijand heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
En ook meteen nadat ze het goedgemaakt had met Ludo. Dat kan toch geen toeval zijn?
Het wordt gewoon weer tijd voor Ludo.
Jepquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al vind ik dat wel een beetje te toevallig allemaal. Ze begrijpen elkaar opeens Ludo en Maxime en vervolgens gebeurt er wat met de een waardoor de ander plots een vijand heeft.
Ik had het trouwens wel andersom willen zien . Dat er iets met Ludo gebeurt was en dat Maxime eerst in actie moest komen om hem te redden . Langere opbouw etc maar voor een realistische band tussen de twee wel beter. Nu zijn ze 2 keer normaal in gesprek geweest en er moet gelijk een wraak actie van uit Ludo komen. Beetje makkelijk .
Oh man, ik vond haar echt vreselijk irritant. Niet normaal. En nog erger is dat ze op de meeste castfoto's stond terwijl haar rol echt niets toevoegde. Ja, ze was de bemoeizuchtige vriendin van Helen, maar daar hield het ook mee op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vond ik nou totaal niet irritant eigenlijk. Ik vond haar zelfs een soort symbool voor de geweldige tijden.
Wat een creep ook zeg.. Dat hij Lorena niet wilde leren kenen was 1 ding, maar nu ook nog dit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef WindowsFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |