Als ik de shortie zo zie hoop ik van wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:42 schreef Frey het volgende:
Ik hoop vooral dat we Ludo binnenkort weer eens in actie kunnen zien. Wie weet na morgen.
Wat den drommel, dit is wel cool nieuws op zichquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Ok jongens, wat de fuck is dit? Seizoen 4 is nog niet eens uit of seizoen 5 staat al gepland VOOR NOVEMBER DIT JAAR????
Wat de fuck
Oftewel, shocker; SEIZOEN 4 IN SEPTEMBER, SEIZOEN 5 IN NOVEMBER.
En DAN gaat het hard hè!![]()
Zo, das geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Ok jongens, wat de fuck is dit? Seizoen 4 is nog niet eens uit of seizoen 5 staat al gepland VOOR NOVEMBER DIT JAAR????
Wat de fuck
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
neeee niet Jef zelf de geest!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bartho met z'n eigen verhaallijn naar de schrijvers is gegaan. Hij was destijds niet zo blij met de exit van Dorothea. Dus wie weet heeft hij Doortje er op deze manier weer ingeschreven. Of.... hij is zelf de geest.
In dezelfde instelling als waar Nick zit, zodat ze samen een ultieme ontsnappingsactie kunnen plannenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:13 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop dat Anita als geest komt en dan vervolgens Charlie onwijs gaat lastigvallen tot Charlie echt zodanig para wordt dat ze gedwongen wordt opgenomen
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de schrijvers bezielt. Al zou ze 20 moorden hebben gepleegd, nog gaat Charlie vrijuit
En als Ludo bij wijze van spreken de vuilniszakken een minuut eerder buiten zet, krijgt hij meteen de wind van voren.
Vlak voor je huwelijk seks hebben met je zwager en 2 1/2 week na het huwelijk een geheime affaire aangaan met je zwager is toch wel iets anders dan 'verliefd denken te zijn'. Ze verdient Rik en Danny niet, klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Verliefd worden op een ander kan gebeuren, maar je hoeft niet meteen eronder gaan liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.
Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander?Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Precies als Barbara dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
In mijn ogen heeft het zoiets van, okay, ik was fout, en nu vergeten we het en doen we weer wat IK wil.
Je hoeft er niet meteen onder te liggen nee, maar het gebeurt wel. Seks is godzijdank niet altijd rationeel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verliefd worden op een ander kan gebeuren, maar je hoeft niet meteen eronder gaan liggen.
DAT is wat er mis mee is. Oja, en zeggen dat je fout zat maakt het niet acceptabel.
In mijn ogen heeft het zoiets van, okay, ik was fout, en nu vergeten we het en doen we weer wat IK wil.
Ben het absoluut niet met je eens. Ze gedraagt zich gewoon als de eerste de best sloerie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je hoeft er niet meteen onder te liggen nee, maar het gebeurt wel. Seks is godzijdank niet altijd rationeel.
Ik vind overigens dat ze behoorlijk door het stof gaat. Het kan haar niet kwalijk worden genomen dat ze nou eenmaal haar man weer terug wil, en daar voor vecht. Ze doet niet alsof er niets aan de hand is, bedoel ik.
Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95. Jongens, de plannen zijn gewoon legit en het gaat gewoon écht gebeuren. Seizoen 4 ligt al klaar in de loodsen, seizoen 5 wordt op dit moment geproduceerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
GROOT DVD-NIEUWS
Wat de fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |