abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:24:05 #201
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97335421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Sk00p het volgende:
Ik ergerde me kapot aan die psychiater :r
Zegt Charlie eindelijk eens een keer iets zinnigs, loopt dat mens haar woorden te verdraaien :r
Die is natuurlijk ingehuurd door Barbara.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_97336104
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben het absoluut niet met je eens. Ze gedraagt zich gewoon als de eerste de best sloerie.
Wanneer is de volgende keer? Als het zo gemakkelijk bij haar gaat, dan is het wachten erop.
Dat is flauw, een mens kan leren.
quote:
Natuurlijk kan iemand een misstap maken, maar dit gaat mij veel te ver.
Ze wil haar man terug? Ze kan nog meer willen. Haar man heeft er ook iets over te zeggen.
En, vooral niet vergeten dat het om zijn broer ging.
Zul je nog raar op staan te kijken als ze straks weer bij elkaar komen. Dan hebben ze elkaar toch verdiend? O+ Of is het dan die Charlie's schuld dat hij zich laat ompraten? :')
quote:
1. Als het zo snel weer voorbij is en ze wil haar man terug, dan heeft ze wel erg snel toegegeven aan haar driften.
Ja, doe ik ook wel eens.
quote:
2. Met je zwager of een vriend van je man, is zeker een no-no.
Zegt de wet? Heb je voor het kiezen op wie je een crush gaat krijgen? Die Danny ziet er behoorlijk goed uit, ik zou het er ook wel moeilijk mee hebben dat te weerstaan.
quote:
3. Het is niet respectvol om te verwachten dan hij dat over zijn kant laat gaan. Ze misbruikt hiermee zijn gevoelens voor haar, door te denken dat ze net zo gemakkelijk weer verder kunnen.
Ik weet niet of jij dezelfde soap kijkt, maar ze verwacht dat niet want ze gaat door het stof en wil er alles voor doen. Dat is niet 'over zijn kant laten gaan'. Verder lukt het niet erg tot nu toe, dus het zit arme Charlie ook nog eens niet echt mee.
quote:
4. Het lijkt me beter dat ze zichzelf gaat afvragen waarom ze zo met mannen/geliefden omgaat, dat lijkt me beter. Zoals gezegd was, vlak voor haar huwelijk vreemdgaan, nou dat is meer dan een vergissing, vooral als je het daarna nog dunnetjes overdoet en geen oog hebt voor het verdriet van je man, totdat je uitgeraast bent, en weer op het veilige nest wil rusten.
Ja, maar dat is saai in een soap, als Charlie zich gaat afvragen waarom ze zo met mannen/geliefden omgaat en voortaan braaf bij 1 blijft.
quote:
5. Is gewoon hoerig gedrag.
6. Sorry, maar ik heb er, zeker in deze setting geen goed woord voor over.
Dat merk ik, gelukkig is het niet echt. ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:41 #203
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97336813
Mijn held!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97339756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Frey het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de heer Tuinstra? Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij zal toch ook wel uitkijken naar de nieuwe boxen? :P
Beetje druk met werk/studie e.d., maar ik check zo nu en dan het forum nog weleens. Die boxen zijn eigenlijk alles dat me interesseert. GTST zelf volg ik allang niet meer. :)

Maar dat is zeker goed nieuws. Seizoen 4 én 5 vrijwel direct na elkaar op de markt, daar drink ik op! Het zijn voor mij de jaren waar de serie goed voor was, het hoogtepunt met van Houten, Hogendoorn, Wassenaar etc.
pi_97339764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Gisteren stond er nog 47,95, nu nog maar 39,95.
Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99 ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:07:30 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97339826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef PeterKelder het volgende:

Was ook bij seizoen 4. Ik dacht toen er nog 47,95 stond: oké, ik wacht nog eventjes, die prijs zakt sowieso naar 39,95. Binnen een dag was dat ook daadwerkelijk zo. en ik denk dat de prijs nog wel zal zakken naar 34,99 of 35,99 ;)
Denk ik ook ja. Zoals ik eerder al zei, bij Saturn was seizoen 3 zelfs al meteen voor 30 euro te krijgen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:09:16 #207
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97339893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mijn held!
[ afbeelding ]
De mijne ook. _O_
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen. :9~
pi_97340896
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef Frey het volgende:

[..]

De mijne ook. _O_
Daarom kijk ik ook zo uit naar de boxen van seizoen 6 t/m 9. Ik wil hem zo graag weer zien in zijn eerste jaren met als hoogtepunt de wraak op Huib begin seizoen 9, begeleid door de geweldige Ludo tune in enkele prachtige vormen. :9~
Om maar alvast in de sfeer te komen:

:)
pi_97340900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.

Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander? :? Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageert ^O^

Ik ben het zoals je wellicht vermoedde niet geheel met je eens :P Het komt ook in de werkelijkheid voor wat ze doet, maar in werkelijkheid zitten er ook consequenties aan dergelijk gedrag van vrienden en het is zeer onrealistisch dat degene die je bedroog je simpelweg terugneemt. Voor Charlie lijken die consequenties niet te gelden, alle andere personages zijn op haar hand en vinden dat Rik niet zo moeilijk moet doen alsof het een kleinigheidje is.
Een heer met stijl
pi_97341108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Want een moord is vergelijkbaar met een korte affaire.

Ik begrijp sowieso die ophef over Charlie hier niet helemaal, ik vind het helemaal niet zo'n onwaarschijnlijke en vreselijke verhaallijn. Het is toch goed mogelijk dat je denkt verliefd te zijn op een ander? :? Ze geeft toch toe dat ze fout zat? Waarom zou ze nog meer straf verdienen?
Het gaat erom dat die Charlie gewoon een hypocriete ******* is. Gisteren ook weer: "Hij gaf me niet genoeg aandacht!" Nee, vind je het gek als hij in de schulden zit en hierdoor twee banen neemt om die schulden af te kunnen lossen?!

En die relatietherapeute mogen ze ook ontslaan. Je kunt als normaal mens vanaf een kilometer afstand zien dat Charlie degene is die fout zat, maar toch krijgt zij het voordeel van de twijfel en is Rik de zondebok.

Om het maar even in een smiley weer te geven: :r
pi_97341239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Taurus! Da's lang geleden, leuk dat je weer reageert ^O^

Ik ben het zoals je wellicht vermoedde niet geheel met je eens :P Het komt ook in de werkelijkheid voor wat ze doet, maar in werkelijkheid zitten er ook consequenties aan dergelijk gedrag van vrienden en het is zeer onrealistisch dat degene die je bedroog je simpelweg terugneemt. Voor Charlie lijken die consequenties niet te gelden, alle andere personages zijn op haar hand en vinden dat Rik niet zo moeilijk moet doen alsof het een kleinigheidje is.
Van hetzelfde.

Rik neemt haar helemaal niet zonder moeite terug, en niemand zegt dat hij moeilijk moet doen. Als hij nog van haar houdt en zij van hem zie ik sowieso niet in waarom het zo onzinnig en raar is als ze weer bij elkaar komen. Als zij heel erg spijt heeft en hij kan dit haar vergeven, dan is dat zo.
Dat gehaat hier begrijp ik niet, niet iedereen reageert universeel op bedrog.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:44:39 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97341244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Om maar alvast in de sfeer te komen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:)
_O_ _O_ _O_

Maar ik zal toch nog even moeten wachten, want er zitten eerst nog enkele seizoenen tussen. :P
Dat is natuurlijk geen straf met onder andere Hogendoorn en Wassenaar. _O_

Mooie foto's daar. Lekker groot en zonder logo's. ^O^
pi_97341340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Frey het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Maar ik zal toch nog even moeten wachten, want er zitten eerst nog enkele seizoenen tussen. :P
Dat is natuurlijk geen straf met onder andere Hogendoorn en Wassenaar. _O_

[ afbeelding ]

Mooie foto's daar. Lekker groot en zonder logo's. ^O^
Deze vind ik ook geweldig:

_O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:57 #214
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97341653
Toen kwam Ludo nog echt goed in actie met vooral mooie dreigementen en waarschuwingen. En altijd vol beheersing. Dat is wat anders dan vingers breken of iemand neerschieten met daarna meteen spijt.
pi_97341827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
Toen kwam Ludo nog echt goed in actie met vooral mooie dreigementen en waarschuwingen. En altijd vol beheersing. Dat is wat anders dan vingers breken of iemand neerschieten met daarna meteen spijt.
Ja, inderdaad, Ludo was toen wat harder en wat maffia-achtiger imo.

Hier nog eentje met Erik als Hoofdpiet en O+ Bram van der Vlugt O+ als de Sint:

donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:40 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97342003
En vergeet Kerbosch niet als Wegwijspiet. _O_ _O_ _O_
Maar dan gaat het wel een heel andere kant op. :P

Het is gewoon jammer. Erik de Vogel is een schitterende acteur en verdient gewoon een betere rol.
Ik zou hem zelf nu een soort Herman Hogendoorn rol geven, die status heeft Ludo inmiddels wel.
En dan een paar nieuwe slechteriken die onder zijn toezicht strijden. :P
pi_97342122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Frey het volgende:
En vergeet Kerbosch niet als Wegwijspiet. _O_ _O_ _O_
Maar dan gaat het wel een heel andere kant op. :P

Het is gewoon jammer. Erik de Vogel is een schitterende acteur en verdient gewoon een betere rol.
Ik zou hem zelf nu een soort Herman Hogendoorn rol geven, die status heeft Ludo inmiddels wel.
En dan een paar nieuwe slechteriken die onder zijn toezicht strijden. :P
Eerlijk gezegd snap ik niet wat Erik de Vogel nog bij GTST te zoeken heeft. Oké, hij heeft een vast contract en kan daar dus tot zijn pensioen blijven, maar gezien zijn acteerkunsten zou ik hem vele malen liever in zo'n peperdure dramaserie ala Oud Geld ofzo zien. Daar zou hij beter tot zijn recht komen als acteur imo.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:41:04 #218
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97343557
Virus op m'n computer ... gezellig.

Maar goed:
Die relatietherapeut was echt wagelijk.
Het is ook deels Riks schuld?
Ja, natuurlijk, hij heeft twee banen omdat ze zo'n grote schuld hebben, en dan is het helemaal gerechtvaardigd dat Charlie met z'n broer het bed induikt en later een affaire met hem heeft ... :{
Die scene met Sjoerd, Lucas en Edwin was ook totaal niet nodig geweest.
Gatverdamme.

Nu maar hopen dat Tanya/Tineke totaal gestoord is. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_97343728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Virus op m'n computer ... gezellig.

Maar goed:
Die relatietherapeut was echt wagelijk.
Het is ook deels Riks schuld?
Ja, natuurlijk, hij heeft twee banen omdat ze zo'n grote schuld hebben, en dan is het helemaal gerechtvaardigd dat Charlie met z'n broer het bed induikt en later een affaire met hem heeft ... :{
Verschrikkelijk. Ik had het al in de shortie gezien en had ik al zoiets van: dit kun je niet menen! Maar goed, we weten al een tijdje dat Lieke/Charlie het lievelingetje van de schrijvers/uitvoerend producent is, dus we zijn er voorlopig nog niet van af.

quote:
Nu maar hopen dat Tanya/Tineke totaal gestoord is. *O*
Liefst ala Alice de Boer, die was geweldig _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:49:04 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97343922
Ik moest meteen aan een Alice de Boer type denken toen ik de spoilers voor het eerst las.
Hopelijk maken ze er wat van. Er ligt nu genoeg klaar voor een spannende zomercliff. Vanavond ook weer iets wat daartoe bij kan gaan dragen.
pi_97344039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
Ik moest meteen aan een Alice de Boer type denken toen ik de spoilers voor het eerst las.
Hopelijk maken ze er wat van. Er ligt nu genoeg klaar voor een spannende zomercliff. Vanavond ook weer iets wat daartoe bij kan gaan dragen.
Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!

Of liever gezegd: indien er al een cliffhanger wás...
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:53:06 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zolang het maar niet zo'n trieste cliff als die van vorig jaar wordt vind ik het allang best. Man, wat was dát een slechte cliffhanger!

Of liever gezegd: indien er al een cliffhanger wás...
Die flashback week had veel meer weg van een zomercliffhanger.
pi_97344265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Man, die flashback-week was zó geweldig _O_

Serieus, ik zat een paar dagen geleden nog wat filmpjes ervan op YouTube te bekijken, en bij de eerste 2 leaders (die van seizoen 1 en seizoen 7/8) kreeg ik echt dat nostalgische gevoel weer terug. Beter dan die kampvuur-song die ze nu hebben :r
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:56:07 #224
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97344275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Die eind september/begin oktober?
Die was inderdaad fantastisch.
Ik heb in het weekend de aflevering van 1 oktober nog 12 keer gekeken. :')

En we hadden vorig jaar in maart ook nog de 4000e aflevering.

Ik heb het idee dat de zomercliff daarom niet zo fantastisch was: én de 4000e aflevering, én het 20-jarig jubileum was genoeg ... dachten ze.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_97344482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de zomercliff daarom niet zo fantastisch was: én de 4000e aflevering, én het 20-jarig jubileum was genoeg ... dachten ze.
Dat is echt een domme fout geweest. Oké, ze hoefden niet uit te pakken met brand, moord, bommen en explosies, maar iets van spanning had toch gekund?

Bijvoorbeeld dat Lorena in gevecht raakte met die meid met dat pistool, Sjors staat een eind verderop op het dek en kijkt er met een pijnlijk gezicht naar. Opeens gaat dat pistool af en schreeuwt Sjors het off-screen uit van de pijn. Lorena en die meid kijken geschokt in de richting van Sjors... Einde.

En dat dan uiteindelijk bleek dat Sjors niet geraakt is door een kogel, maar dat de weeën waren begonnen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:01:39 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344536
Tijdens die flashback week viel ik echt van de ene in de andere verbazing, want ik had er toen helemaal niks van verwacht. Maar ineens kwam die eerste leader en niet veel later allemaal oude beelden. Als klap op de vuurpijl was ook nog eens de GTST tune te horen later bij Laura.
En daarna gingen ze vrolijk verder. Nog een paar oude leaders en nog meer oude beelden. Zelfs Herman Hogendoorn kwam aan bod. Op die donderdag viel ik echt zowat omver toen ze ineens met die extra lange Ludo tune kwamen. Tot slot de vrijdag met nog een ode aan enkele overleden sterren.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:03:15 #227
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97344615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:

En we hadden vorig jaar in maart ook nog de 4000e aflevering.
Dat vond ik trouwens best een goeie aflevering. Vooral de ontknoping vond ik erg sterk. Alleen hadden ze wat boeiendere personages kunnen gebruiken. Het meest kwalijke vond ik nog wel dat er gewoon geen cliffhanger was, maar een happy end...
  Redactie Sport donderdag 26 mei 2011 @ 17:04:22 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97344658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Frey het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o
Dat is pas echt geweldig. _O_ _O_ _O_

Nog even en ik heb alsnog alles gezien. :D
Dan mag ik nog wel 13 seizoenen geloof ik. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_97344709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Frey het volgende:
Tijdens die flashback week viel ik echt van de ene in de andere verbazing, want ik had er toen helemaal niks van verwacht. Maar ineens kwam die eerste leader en niet veel later allemaal oude beelden. Als klap op de vuurpijl was ook nog eens de GTST tune te horen later bij Laura.
En daarna gingen ze vrolijk verder. Nog een paar oude leaders en nog meer oude beelden. Zelfs Herman Hogendoorn kwam aan bod. Op die donderdag viel ik echt zowat omver toen ze ineens met die extra lange Ludo tune kwamen. Tot slot de vrijdag met nog een ode aan enkele overleden sterren.
Dat had ik dus ook. Ik had echt zoiets van: als ze hier echt iets moois van weten te maken, is het een wonder. Maar het was gewoon een wonder: de flashbacks, de leaders, de verwijzingen (Sil en Rikki die de eerste scène 'nadoen'), de GTST-tune in een mooie pianoversie bij Laura... Ze hebben echt hun nek uitgestoken voor een mooie week en dat is ze echt goed gelukt. Ik had dat echt niet verwacht.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:24:33 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97345501
Maar zoals Bartolhoven ook zegt, het is gewoon jammer dat ze alleen nog maar op dat soort momenten er iets van maken. Alleen in jubileum uitzendingen en zomercliffhangers is er spanning, maar zelfs dat valt nog tegen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:28:12 #231
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97345687
De stem van Mickey Mouse is niet de enige specialiteit van Huib:
:P
pi_97345810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Frey het volgende:
Maar zoals Bartolhoven ook zegt, het is gewoon jammer dat ze alleen nog maar op dat soort momenten er iets van maken. Alleen in jubileum uitzendingen en zomercliffhangers is er spanning, maar zelfs dat valt nog tegen.
De laatste jaren slaan de zomercliffs echt kant noch wal. De spanning is ver te zoeken en als die er al is, wordt die vaak weggenomen door een persfoto (bijv. die van seizoen 19 met Maxime en Nick, je wist gewoon wat er ging gebeuren).
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:40:59 #233
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97346287
Ik wil gewoon weer dat gevoel van vroeger hebben. Dat ik na de cliffhanger gewoon nog na zit te trillen. Dat ik na de zomerstop de hele dag naar de aflevering zit toe te leven. Dat ik alweer begin te trillen op het moment dat de terugblik/leader komt.

Met de brand bijvoorbeeld(14e zomercliff), toen wisten we al ongeveer wat er ging gebeuren. Toch vond ik de cliffhanger vreselijk spannend. Op die maandag na de zomerstop kon ik gewoon nauwelijks wachten. En ik zat tijdens die hele aflevering te shaken, zo spannend vond ik het. Maar toen had ik ook nog meer van dat soort momenten. Vooral bij enkele weekendcliffs en de vaak nog betere cliffhangers op de maandag als vervolg daarop. Denk aan Nick, Sjors en Charlie in Portugal of de wraak van Ludo op Martine. Dat soort momenten, die wil ik gewoon terug. Het was toen al niet constant spannend meer, maar ze kwamen altijd met een fantastische climax.
pi_97346837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Frey het volgende:
Ik wil gewoon weer dat gevoel van vroeger hebben. Dat ik na de cliffhanger gewoon nog na zit te trillen. Dat ik na de zomerstop de hele dag naar de aflevering zit toe te leven. Dat ik alweer begin te trillen op het moment dat de terugblik/leader komt.

Met de brand bijvoorbeeld(14e zomercliff), toen wisten we al ongeveer wat er ging gebeuren. Toch vond ik de cliffhanger vreselijk spannend. Op die maandag na de zomerstop kon ik gewoon nauwelijks wachten. En ik zat tijdens die hele aflevering te shaken, zo spannend vond ik het. Maar toen had ik ook nog meer van dat soort momenten. Vooral bij enkele weekendcliffs en de vaak nog betere cliffhangers op de maandag als vervolg daarop. Denk aan Nick, Sjors en Charlie in Portugal of de wraak van Ludo op Martine. Dat soort momenten, die wil ik gewoon terug. Het was toen al niet constant spannend meer, maar ze kwamen altijd met een fantastische climax.
De cliffhanger van seizoen 14 staat voor mij ook echt op nummer 1 ;)

Maar idd, de serie mist gewoon de spanningsbogen tegenwoordig. Maar ja, wat wil je ook: het gaat tegenwoordig eigenlijk alleen maar over wie met wie gaat en wie niet. Een doktersromannetje is nog spannender :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:58:41 #235
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97346999
Het gaat wel altijd weer extra leven na zo'n nieuwtje over een dvd box. :P
Wacht maar tot we straks de boxen hebben. :P
pi_97347204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Het gaat wel altijd weer extra leven na zo'n nieuwtje over een dvd box. :P
Wacht maar tot we straks de boxen hebben. :P
Oh man, ik kan haast niet wachten :P Frits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4 :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:06:23 #237
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97347319
Moet je Caroline en Erik eens los zien gaan vanaf 5:25. Dat is nou acteren.
pi_97347357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Moet je Caroline en Erik eens los zien gaan vanaf 5:25. Dat is nou acteren.
Dat stuk is echt zo geweldig! _O_ _O_ _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:10:49 #239
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97347477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef PeterKelder het volgende:

Oh man, ik kan haast niet wachten :P Frits die Deepak Anand ontvoerd, de introductie van Onno P. Wassenaar, Daniël in de put, Stenders die A&A kapot wil maken, Robert door de spiegel, Koen Heeze die Helen vergiftigd, Simon die een lamp op zijn kop krijgt, Janine en Marieke ontdekken dat ze zusjes zijn, Anita die De Cactus koopt en restyled naar zo'n Amerikaans wegrestaurant, Harmsen die eindelijk de rol krijgt die hij verdient, de introductie van Sylvia en nog veel meer. En dan heb ik het alleen nog over seizoen 4 :P
En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg. :D
Misschien staan tegen die tijd zelfs wel al de volgende boxen gepland. :P
pi_97347572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef Frey het volgende:

[..]

En daarna hoeven we niet meer zo lang te wachten op het vervolg. :D
Misschien staan tegen die tijd zelfs wel al de volgende boxen gepland. :P
Dat zou fantastisch zijn :D Van mij mag Seizoen 6 in januari 2012 uitkomen, daarna ben ik er wel klaar mee. De rest zie ik wel op YouTube ofzo ;)
pi_97350129
Om alvast in de sfeer te komen ;)

donderdag 26 mei 2011 @ 19:21:44 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350387
De Chris Jolles Dian. _O_
pi_97350477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef Frey het volgende:
De Chris Jolles Dian. _O_
Ik ben echt benieuwd naar de scènes dat ze Floris Zandstra een mountainbike beloofd als-ie op het dak van een hoog gebouw klimt.

In mijn herinnering is er dan een shot dat Floris op dat dak staat en Dian via de ladder weer omlaag gaat :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:27:40 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350644
Harmsen _O-

Dat verlies is nooit opgevangen.
pi_97350743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Frey het volgende:
Harmsen _O-

Dat verlies is nooit opgevangen.
Misschien is het maar goed ook; zijn opvolger was nóóit zo goed geweest.

Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:33:04 #246
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97350858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:

Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend :D
Misschien dat het dan gewoon zo heeft moeten zijn, hoe vreselijk ook.
Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had. :P
pi_97351164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had. :P
Ja, dat had hij vertelt bij de 3000x Special. Had hem eigenlijk wel willen zien als Simon of Marc de Waal :D

Hein van Beem heeft indertijd auditie gedaan voor Simon Dekker, Dieter Jansen voor de rol van Arnie en Djuna Hougee voor de rol van Annette. Casper van Bohemen voor de rol van John en Ingeborg Wieten werd in eerste instantie gevraagd voor de rol van Myriam :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:48:05 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97351513
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren. _O-

Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen. :P
pi_97351681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Frey het volgende:
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren. _O-
Nee, idd. Ik heb het me weleens proberen voor te stellen, en dan denk ik: nee, dat was ongeloofwaardig geweest. Maar misschien had het wel heel erg meegevallen.

quote:
Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen.
Dat zou ik echt zó grappig vinden :D

Al kan ik Hein van Beem niet als een Simon Dekker zien :D
pi_97352556
Charlie :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')