Ik ben echt benieuwd naar de scènes dat ze Floris Zandstra een mountainbike beloofd als-ie op het dak van een hoog gebouw klimt.quote:
Misschien is het maar goed ook; zijn opvolger was nóóit zo goed geweest.quote:
Misschien dat het dan gewoon zo heeft moeten zijn, hoe vreselijk ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens wel grappig: als Cor Witschge tijdens Seizoen 1 niet was overleden, hadden we meneer Harmsen waarschijnlijk niet eens gekend
Ja, dat had hij vertelt bij de 3000x Special. Had hem eigenlijk wel willen zien als Simon of Marc de Waalquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo heeft Erik de Vogel ook auditie gedaan toen de serie begon. Hij was te oud voor Arnie en te jong voor Robert. Stel je voor dat hij een andere rol dan Ludo gespeeld had.
Nee, idd. Ik heb het me weleens proberen voor te stellen, en dan denk ik: nee, dat was ongeloofwaardig geweest. Maar misschien had het wel heel erg meegevallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Frey het volgende:
Haha, dat kun je je nu niet meer voorstellen hoe het zou zijn als die rollen omgewisseld waren.
Dat zou ik echt zó grappig vindenquote:Lijkt me wel grappig om een soort parodie te maken waar alle acteurs dan een andere rol spelen.
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Frederik verdient een knal op zijn bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Ebbao het volgende:
Oke, de zus van ludo is zometeen dus zwanger, duidelijk.
Dat zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |