Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Frederik verdient een knal op zijn bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat kon toch niet meer door het schot kan ze niet meer zwanger raken toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Ebbao het volgende:
Oke, de zus van ludo is zometeen dus zwanger, duidelijk.
Dat zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij Rosa dan ook verkracht destijds.
Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptischquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe kunnen jullie het nu leuk vinden als Frits als geest terugkomt.Dit wordt misschien nog erger dan die keer dat Benjamin een maand lang rondspookte door Meerdijk.
Ik was er op zich ook niet positief over, maarja anderzijds kunnen ze nu het personage terugbrengen en hem verklooien zoveel ze willen, het is toch 'maar een geest'quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens ik ben ook niet zo positief ik ben blij met Frits levend maar als geest ben ik ook sceptisch
Aan Herman moeten ze mijn inziens niet meer torner daar Tom van Beek hem niet meer kan vertolken. Stiekem vind ik het eigenlijk best interressant om te kijken hoe Frits ten tonele zal verschijnen. Al weet ik dat hij het niet zal halen bij de Frits van weleerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Was even bang dat ze de geest van Maximiliaan Sanders op gingen roepen, aangezien ze het tegenwoordig weer geregeld over hem hebben.
Zou natuurlijk nergens op slaan, maar er zijn vreemdere dingen gebeurd in de GTST geschiedenis.
Of zou Wiet's opa Herman komen spoken?
Vond het wel leuk dat Sjoerd nog even over Rutger Goedhart begon.
Alle toffe schurken overleven GTST niet: Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Augusta van Houten, Onno P. Wassenaar, Rutger Goedhart & Martine Hafkamp(?).
Maar gelukkig hebben we Ludo Sanders nog.
Mis alleen wel de tijd, dat keiharde zakenman Ludo weer eens een van z'n mannetjes belde, voor een smerig klusje.
Ja maar deed ze dat niet om Noud? Doen alsof ze bang is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef RaymanNL het volgende:
Lekker tegenstrijdig. Wiet is eerst als de doods bij het vuur vorige week, en vandaag komt ze op het idee om glaasje te gaan draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |