Stel nou dat wij Fok!ers de uitverkorenen zijn en dat de niet Fok!ers morgen doodgaan. Dan kunnen we gewoon door blijven Fokken!quote:
doe je het weer hehquote:
ga toch mastruberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe je het weer hehEen lapo behoort via een welbedachte post verkregen te zijn, EN DAT GELDT OOK VOOR VIRO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie sig. Dat waren wijze woordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe je het weer hehEen lapo behoort via een welbedachte post verkregen te zijn, EN DAT GELDT OOK VOOR VIRO
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ga toch mastruberenDat mag ik wel, lieve schat. Ik bepaal zelf wat ik mag en wat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga neuken danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag ik wel, lieve schat. Ik bepaal zelf wat ik mag en wat niet.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ga toch mastruberenwat is mastruberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
no homoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.quote:
Bepaalt tegenwoordig ook onder de elf zelf?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijnes:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Wat zouden jullie laatste woorden zijn, als de wereld verging? Mijne zouden zijn: Shit, daar gaan we dan.![]()
Lapoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Wat zouden jullie laatste woorden zijn, als de wereld verging? Mijne zouden zijn: Shit, daar gaan we dan.![]()
je mag toch niet van de heilige geest?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijnes:
Oh nog een keernog een keer
echt, met alle respect en je weet hoe ik over jouw mening denk enzo, maar hoe kan je dat nou niet willenquote:
die kant gingen mijn gedachtes ook al opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.
Stik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
nee, gaan we weer hehquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je mag toch niet van de heilige geest?
geen idee, denk dat ik tegen die tijd zo van de kaart ben dat ik het niet eens bewust meemaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Come get some !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Reageer gewoon niet dan man!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, gaan we weer hehAls ik nu wil neuken, dan doe ik dat.
Ik zou er ook nog wel een paar drinken, al ben ik niet zo'n zuiper.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, denk dat ik tegen die tijd zo van de kaart ben dat ik het niet eens bewust meemaak
moet je nu snel naar Las Vegasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neej maar in de bijbel staat dus helemaal nergens dat je niet mag neuken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
echt, met alle respect en je weet hoe ik over jouw mening denk enzo, maar hoe kan je dat nou niet willen
met selena nietquote:
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
neej maar in de bijbel staat dus helemaal nergens dat je niet mag neuken hoor
dan sterve we sowieso uit hoor
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek gewordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou als laatste in de tieten van mijn buurmeisje knijpen. Dan kan ik echt gelukkig sterven
tot 18.00 of tot CCCB langs komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of gewoon even een paar uur wachten!
Dat zal Fayke goed nieuws vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek geworden
hoe weet je nou van tevoren of je voor eeuwig bij iemand samen blijft. iedereen die serieuze relatie begint gaat er van uit dat het nooit kapot kan. maar soms lopen sprookjes anders dan je had gedachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.
Volgens mij is die discussie altijd als ik er ben en het gesprek gaat op de een of andere manier over neuken, geloof of whatevahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Waarom altijd deze discussie als ik moet draaien![]()
Kom, wij gaan gewoon een andere discussie beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Waarom altijd deze discussie als ik moet draaien![]()
ja ik lees net dat meneer niet aan condooms doet, kom op zegquote:
Het is serenaquote:
Nee, ik wil nog zoveeeeeel doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik zou er wel vrede mee hebben als de wereld mogen vergaat.
Als het in een klap voorbij zou zijn wel, maar niet nog 5 maanden martelingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Gek geworden? Ik ben al gek, dus dan kan ik het moeilijk worden. Maar waarom doe je zo verbaasd? Dit wist je namelijk alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek geworden
Ik ook, zoveel valt er toch niet meer aan te reddenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
In het oude testament was het normaal dat je kinderen krijgt bij je eigen dochter.... Dus Viro heeft toch gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'
Als de wereld eindigt, dan heb je daar niets aan, mocht de mensheid voor een groot deel uitsterven wel..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik zou weten dat de wereld eindigt en ik heb nog 30 minuten ofzo.. dan zou ik al mijn speeltjes in de tuin begraven samen met een vissenkom, haarborstel, blikje cola,vork, soepkom, magneet en een barbiepop.
Als er dan over 300 jaar weer leven is hier, en ze graven het op dan snappen ze heul niet wat dat met elkaar te maken heeftwant ze vinden altijd wel resten ofzow
Ik had een vermoeden, maar ik wist het niet zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gek geworden? Ik ben al gek, dus dan kan ik het moeilijk worden. Maar waarom doe je zo verbaasd? Dit wist je namelijk al
Ja en ik pijp als een pirania. Zijn probleem dan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
als meisje snap ik het helemaal niet\
straks beft hij als een labrador nou ben je lekker mee
Wat vind jij van Blur?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kom, wij gaan gewoon een andere discussie beginnen
Ik ook hoor, maar ik wil ook zoveel niet meer weten, vergeten, niet doen, ja ik zou vrede hebben.quote:
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als de wereld eindigt, dan heb je daar niets aan, mocht de mensheid voor een groot deel uitsterven wel..Maar je gedachtengang is leuk
Ik niet, ik heb nog plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik wil ook zoveel niet meer weten, vergeten, niet doen, ja ik zou vrede hebben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
als meisje snap ik het helemaal niet\
straks beft hij als een labrador nou ben je lekker mee
Tis daarna alleen een beetje stilquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?
precies eerst proefdraaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden, maar ik wist het niet zeker
[..]
Ja en ik pijp als een pirania. Zijn probleem dan!
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Met zn allen op 1 rubberbootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..![]()
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...
heb de heilige geest je dat ingefluisterd of is samzz iets van plan met onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou baas zijn als het doodstil is en overal water enzow, en dat er dan 1 laptop nog aanstaat op accu op een verhoging met onzinradio aan, wat het wonderbaarlijk nog doetquote:
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies eerst proefdraaien![]()
wanneer ga je het uitmaken dan of wil je echt gaan wachten tot het huwelijk? dat is wel lief hoor maar moeilijk meisje
Ik had plannen, ben een beetje depri nu, maar als ik het vergaan van de wereld overleef, dan kan een beetje depri zijn mij ook niet aan.quote:
Ja, Oasis vind ik ook overrated. Maar dat is dan mijn meningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegd
jah en de wereld is ook 600 jaar oudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als alle ego's en materialisten verwijderd worden is t een hele andere en betere wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel valt er toch niet meer aan te redden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Oh jah, zonder dat we het weten is Laura Dekker sinds twaalf maart gestopt met haar soloreis rond de wereld. Ze werd in de tussentijd ingehaald door een Japanner in een Kanootje... Zoefff
ja ok. maar dan moet je dus eigenlijk zijn mening respecteren en niet zeuren verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaa
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan blijf ik het herhalen, kan jij je ook beter inhouden
ik miste trolololololololoololololololo al met zijn info over laura...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Oh jah, zonder dat we het weten is Laura Dekker sinds twaalf maart gestopt met haar soloreis rond de wereld. Ze werd in de tussentijd ingehaald door een Japanner in een Kanootje... Zoefff
Dan kun je denk ik beter met een schone lei beginnen. Iedereen maar kapot, en hopen dat er ooit nog weer iets van dit hoopje aarde terecht komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als alle ego's en materialisten verwijderd worden is t een hele andere en betere wereld.
Ik zie het als een uitdaging. Kan ik voor iemand kiezen zonder uitzicht op seks. Ik hou het al een maand vol! Nouja, min twee dagenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja ok. maar dan moet je dus eigenlijk zijn mening respecteren en niet zeuren verder
niet dat ik vind dat jij niet mag zeurenmaar je snapt wel toch? dan accepteer je het en klaar
lijkt me moeilijk om een middenweg te vinden
laura is wel een baas , als papa ff bedelt in de telegraaf storten die sponsors weer geld bijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik miste trolololololololoololololololo al met zijn info over laura...
Daar kan je je flink in vergissen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter met een schone lei beginnen. Iedereen maar kapot, en hopen dat er ooit nog weer iets van dit hoopje aarde terecht komt
Grrrmblquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Over een maand voorspel ik dat het weer over seks gaat, dat ik dan weer mijn ideeën omtrent huwelijk hier neerdouw en dat er weer iets komt als "geen condooms, ben je gek geworden?"
staphorstquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef _Fanta het volgende:
quote gewoon verkeerde post, mn ractie was op die post van die zondevloed. had laatst zo'n aflevering gezien van staphorst. die mensen zijn echt koekoek daaro
echt heh, die zijn gewoon gekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
ik bewonder de manier waarop ze hun tradities in stand houden
maar ze sporen echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best nog geile chicks.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ik ken een meisje die volledig uit de familie is verbannen omdat ze rooktequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
maar ze sporen echt niet
idd, zelf feiten die wetenschappelijk zijn bewezen en aangetoond wille ze niks van hebben, die leven beetje in hun eigen wereldjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
maar ze sporen echt niet
Ik houd het al langer uit, want ik ben extreem "picky".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging. Kan ik voor iemand kiezen zonder uitzicht op seks. Ik hou het al een maand vol! Nouja, min twee dagen
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik houd het al langer uit, want ik ben extreem "picky".
Zelf niet lekker, maar wel HEEL kieskeurig, stom, dom, en niet slim, maar ik ga geen lelijk gewillig vrouwtje aanduwen.
Jammer.
Heb radio ff aangezet... best wel goed...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Valt het niemand ( op stiffler na) op dat valhallen weer gigantisch goede muziekjes aan het draaien is?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oké, de waslijst van huize faye.
Seks voor huwelijk: mag
Kindjes na carriere: ja
Kindjes voor 23: nee
Kindjes inenten: ja
condooms: ja
full time baan: mag
koters naar de kerk: ligt eraan wat ze zelf willen
koters aan disney channel: nee.
koters aan de taksi: NO FUCKING WAY.
waarom mogen ze geen Taksi en Dinseychannel kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat wist ik al, daarom ben ik zo blij dat hij weer voor mij zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Valt het niemand ( op stiffler na) op dat valhallen weer gigantisch goede muziekjes aan het draaien is?
Ze hebben de radio, tictac is epic genoeg (en eng, vond ik) en taksi bevat meer suiker dan cola, ik hoef geen koters aan de kunstmatige ADHDquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom mogen ze geen Taksi en Dinseychannel kijken
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
en de rest van mijn waslijst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaal
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretatiesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaal
Ik voorspel een discussie, zoals deze al minstens 10 keer eerder is geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretaties
ik ga zelf wel aan de taksi, dus als ik mijn kids niet geef dan komt de comissie gelijke behandeling zeuren. Als ze op hun 4-jarige al een slokje van mijn bier willen hebben, mij best, nemen ze meteen de rest van hun leven niet meer en hebben we meteen weer een verhaal om te vertellen als ze later groot zijn.quote:
lekker blowen man dat helpt tegen dat soort gevoelensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga roken, denken over zelfdoding en besluiten dat dat laf is, dus niet mijn ding. Dan ga ik slapen, werken en afwachten of de wereld vergaat.
Ik focus me maar op dat slapen :S
wist niet dat er tv's bestonden toen de bijbel geschreven werdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretaties
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog iemand die het waardeertquote:
Idd, slaap er nog maar over.. altijd beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga roken, denken over zelfdoding en besluiten dat dat laf is, dus niet mijn ding. Dan ga ik slapen, werken en afwachten of de wereld vergaat.
Ik focus me maar op dat slapen :S
Tot over 2 minutenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga nu echt even slapen! Houdoe
Slaap zequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
nou zo bedoel ik het dus nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik voorspel een discussie, zoals deze al minstens 10 keer eerder is geweest
trusten meisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
trustequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
jha duh, had je anders verwachtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan ken jij alleen de gelovigen die in het zwarte pak zitten en die geloven dat je naar de hel gaat als je niet doet wat er staatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het dus niet
maar de gelovigen die ik ken mogen eigenlijk geen tv
dus ook geen disneychannel
Mijn opa is hervormd en heeft gewoon een Full HD tvquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het dus niet
maar de gelovigen die ik ken mogen eigenlijk geen tv
dus ook geen disneychannel
Eigelijk niet. Maar aangezien niemand verder reageert ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jha duh, had je anders verwacht
ik hou dat van mij al niet eens meer in de gatenquote:
Dat was je 36750e postquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou dat van mij al niet eens meer in de gaten
dat zijn hele strenge mensen uit zeeland en de hoeksche waard reformartornisch. Maar die doen ook aan geen seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ken jij alleen de gelovigen die in het zwarte pak zitten en die geloven dat je naar de hel gaat als je niet doet wat er staat
blijf zo doorgaan, nog 12 minuten en dan kan ik weer luisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
Oh en dank mensen voor de reacties op de muziek
Nog steeds halfhomo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
muziek is sowieso chill als VH draait
Vind al zijn showsdat weet ie ook
heb je Castlevania al uigespeeld op de Xbox?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
jullie zijn echte Fok!kers
Ik ben al vanaf 2006 op fok maar nog lang niet de 20k, had van 2006 t/m 8/1/2011 maar 5k posts
Door onz radio ben ik opeens meer gaan posten
dat bedoel ik, ik ben verre van streng. Mijn favoriete omroep is de VPRO, het mag nu dan wel niet meer staan voor de Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep, maar ik vind het nog steeds een leuk feit dat het nota bene de VPRO die het eerst tieten op de publieke televisie liet zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn hele strenge mensen uit zeeland en de hoeksche waard reformartornisch. Maar die doen ook aan geen seks voor het huwelijk
pinkstergemeente mag je weer wel neuken voor het huwelijk
tenzij je als een gek gaat rukken, kom je ook heel verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
weet je wat het leuke is aan volwassen zijn? dat je eigen regeltjes kan bepalen, geen leraren of ouders die je dingen opdringen. dat is vrijheid! maar goed als jij liever vast wil blijven houden aan regeltjes die je voorgekauwd worden, prima toch!. alleen je komt er geen ruk verder mee
Sorry vh maar als ik t niet leuk en of goed vind is t voor jou niet leuk als ik dat steeds roep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
Oh en dank mensen voor de reacties op de muziek
Nope, heb mijn xbox niet aangeraakt afgelopen week. Zit te overwegen om het te verkopenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb je Castlevania al uigespeeld op de Xbox?
amenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
weet je wat het leuke is aan volwassen zijn? dat je eigen regeltjes kan bepalen, geen leraren of ouders die je dingen opdringen. dat is vrijheid! maar goed als jij liever vast wil blijven houden aan regeltjes die je voorgekauwd worden, prima toch!. alleen je komt er geen ruk verder mee
Ok dat vrije is wel mooi jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik ben verre van streng. Mijn favoriete omroep is de VPRO, het mag nu dan wel niet meer staan voor de Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep, maar ik vind het nog steeds een leuk feit dat het nota bene de VPRO die het eerst tieten op de publieke televisie liet zien
ik wil hem wel kopen van je als je goeie games hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, heb mijn xbox niet aangeraakt afgelopen week. Zit te overwegen om het te verkopen
Ohja, je had gister daarover een akkefietje met huppelmuts toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry vh maar als ik t niet leuk en of goed vind is t voor jou niet leuk als ik dat steeds roep.
Ik ben iig blij dat je draait wnat veel waarderen het hier dus thx voor je inzet en moeite.![]()
ontplooit wel de creatieve geest, jezelf telkens fappen op dezelfde fantasieën gaat ook snel vervelen nietwaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
tenzij je als een gek gaat rukken, kom je ook heel ver
Fappen op alles wat een hartslag heeft en een natte gatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ontplooit wel de creatieve geest, jezelf telkens fappen op dezelfde fantasieën gaat ook snel vervelen nietwaar
Onder andere ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, je had gister daarover een akkefietje met huppelmuts toch?
ik fap laatste tijd vaak op unicornsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Fappen op alles wat een hartslag heeft en een natte gat![]()
![]()
en ditquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
wie heeft geen akkefietje gehad met huppelmuts
Ieder zn ding hèquote:
Ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ik haat die bitch sowieso ajax-sletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait dan ook vooral en komt alleen als er leuke jocks zijn, anderen luisteren en posten bijna 24/7quote:
zal wel my little pony zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik haat die bitch sowieso ajax-slet
quote:
Dat is ook wel zo jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij draait dan ook vooral en komt alleen als er leuke jocks zijn, anderen luisteren en posten bijna 24/7
Ging imo niet echt over de muziek maar goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
Akkefietje met huppel, waarover? Niet dat ik het weer terug wil halen, maar dan weet ik ook weer wat er uit is gekomen.
en op dit punt kan jij nog best wel veel leren van het Christendom: naastenliefde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik haat die bitch sowieso ajax-slet
als er ergens geen ruimte is voor naastenliefde dan is het in het christendomquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en op dit punt kan jij nog best wel veel leren van het Christendom: naastenliefde.
Slaap zuh..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
Moe, ik ben het, maar ik ga 3 uur slapen ofzo.
Tot morgen.
trusten Zookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
Tot morgen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en op dit punt kan jij nog best wel veel leren van het Christendom: naastenliefde.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blegh de hele bliksemse bende liep weer vast.
en internet zo traag als drek, ben er denk ik ook achter waarom hij snachts vaak traag is
broertje is porno aan het downloaden
Slaap zequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
Tot morgen.
O god, gaat ze weerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ging imo niet echt over de muziek maar goed.
Ze had iets geroepen dat ze t niet wilde dat er offtopic gepraat werd als er een dj draait. Daar was ik t niet mee eens. Als er een dj draait en ik ga steeds roepen dat t ik t niet goed vind is de lol er ook snel af voor een dj.
en internet zo traag als drek, ben er denk ik ook achter waarom hij snachts vaak traag is
Porno filter aanleggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik verdien heul veul naasten liefdequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor maar sommige mensen verdienen geen naastenliefde. Ik kan je ver volgen met je gedachtengoed enzo maar op dit punt heb je nog veel te leren.
jij ook alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik begin ook bepaalde liefde voor stokstaartjes te ontwikkelen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind Stokstaart leuk! Eindelijk wat tegenwicht in dit topic
En het zijn leuke diertjes..
Jij bent porno aan het downloaden en dan op je broertje afschuivenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als er 1 iemand het topic komt binnenvallen met random shit is zij het wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O god, gaat ze weerZe gaat zelf evengoed heel veel offtopic, dat is het jammere. Sowieso, als je alleen maar over de muziek mag praten, of over de DJ, dan snap je de essentie van zo'n topic niet. SCen mag gewoon. Discussie hebben we vaker gehad en dit is mijn mening.
Ik moet nog inderdaad heel goed leren om mijn vijanden lief te hebben, daarom ook dat ik naar de kerk ga.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor maar sommige mensen verdienen geen naastenliefde. Ik kan je ver volgen met je gedachtengoed enzo maar op dit punt heb je nog veel te leren.
roodharigen zijn beesten in bedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef _Fanta het volgende:
en zeemeerminnen uiteraard! maar dan wel deze![]()
[ afbeelding ]
ik denk eerder dat je ma dr vriend dan wat restricties op de router heeft gepleurdquote:
Ze zei gister ook zo iets. Ook dat ze zelf ook vaak mee doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O god, gaat ze weerZe gaat zelf evengoed heel veel offtopic, dat is het jammere. Sowieso, als je alleen maar over de muziek mag praten, of over de DJ, dan snap je de essentie van zo'n topic niet. SCen mag gewoon. Discussie hebben we vaker gehad en dit is mijn mening.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik denk eerder dat je ma dr vriend dan wat restricties op de router heeft gepleurd
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik net naar mijn broertje toe:
heb jij ook sloom internet? hij kijkt snel omhoog. eeeuuuh neu niet echt hoezo?
Ik : ik wel, ben je aan het downloaden?
Hij:nee hoor gewoon spelletje aan het doen
Ik: ik hoop dat het goede porno is, want ik heb er last van
Hij:geen porno
en rot op, dit is mijn kamer
volgende keer kloppen
![]()
Ik: whehehe, fapze
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef _Fanta het volgende:
weet je wie ook echt lekker is?
Jasmine!!!![]()
[ afbeelding ]
ik kan niet eens downloaden mallootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent porno aan het downloaden en dan op je broertje afschuiven
Ja jij wel ja!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verdien heul veul naasten liefdeomdat gewoon omdat
Gelijk heb je. Morph doet net zo goed mee aan het zgn offtopic gaan, net als myraela en dat zijn toch beiden modjes, dus ze moet niet zo zeuren, maar ik ga even mijn uitzending voorbereiden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zei gister ook zo iets. Ook dat ze zelf ook vaak mee doet.Ik had haar dan ook verkeerd begrepen en toen ging ze maar weer weg...
Mja ik kan die voorgaande discussies niet weten. Ik ga echt niet terug lezen tot topic 1.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik net naar mijn broertje toe:
heb jij ook sloom internet? hij kijkt snel omhoog. eeeuuuh neu niet echt hoezo?
Ik : ik wel, ben je aan het downloaden?
Hij:nee hoor gewoon spelletje aan het doen
Ik: ik hoop dat het goede porno is, want ik heb er last van
Hij:geen porno
en rot op, dit is mijn kamer
volgende keer kloppen
![]()
Ik: whehehe, fapze
QFT !!quote:
heb ik niequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
PSN heb je ook Unicorns fanta
Succesquote:
Ik was lekker sneller!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een gedoe om dat gezeik![]()
Sneller is sneller.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef humorduck28 het volgende:
Vier seconden, Outpost76, vier hele seconden..
-ragboer-quote:Props aan viro, want viro is baas
had hem ook wel verwacht in toilet, maar hij was er niet, er was niemand behalve ik. 5 pisbakken voor mij helemaal alleen!quote:
Als je dan de middelste neemt, dan kan het nooit misgaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had hem ook wel verwacht in toilet, maar hij was er niet, er was niemand behalve ik. 5 pisbakke voor mij helemaal alleen!
kan niet, is dmquote:
Faye is dan ook teringeil.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ragboer sluit zich aan bij zij die faye een lekker wijf/lekker ding/mooi meisje vinden.
Dat wilde ik even melden.
ah ok, thnxquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet, is dm
ik wordt weer heerlijk beleefd aangesproken, maar wou het enige positieve toch even doorgeven
hij noemde haar net een sletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ragboer sluit zich aan bij zij die faye een lekker wijf/lekker ding/mooi meisje vinden.
Dat wilde ik even melden.
Ragboerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij noemde haar net een slet
kipfiletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
Tot morgen all, ril me hier kippeveren, doei all.
![]()
![]()
Slaap lekker
zit nogsteeds te denken over jou post maar snap nogsteeds niet, wat is het verschil of je nou in midden gaat staan of de meest linkse of meest rechtse neemt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als je dan de middelste neemt, dan kan het nooit misgaan(typische Tong80 reactie)
Slaap lekker eend!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker
beterschapquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij noemde haar net een slet
Trusten kerelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker
spuitelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch het moet wel eerlijk blijven he.
De kans dat je dan ernaast piest, is een stuk minder klein...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zit nogsteeds te denken over jou post maar snap nogsteeds niet, wat is het verschil of je nou in midden gaat staan of de meest linkse of meest rechtse neemt?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Het wordt weer tijd voor een blokje metal
vraag het hem zelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
Ragboer is still alive?Waarom post die nooit meer hier?
![]()
vanwege huppelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
Ragboer is still alive?Waarom post die nooit meer hier?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |