quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan blijf ik het herhalen, kan jij je ook beter inhouden
ik miste trolololololololoololololololo al met zijn info over laura...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Oh jah, zonder dat we het weten is Laura Dekker sinds twaalf maart gestopt met haar soloreis rond de wereld. Ze werd in de tussentijd ingehaald door een Japanner in een Kanootje... Zoefff
Dan kun je denk ik beter met een schone lei beginnen. Iedereen maar kapot, en hopen dat er ooit nog weer iets van dit hoopje aarde terecht komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als alle ego's en materialisten verwijderd worden is t een hele andere en betere wereld.
Ik zie het als een uitdaging. Kan ik voor iemand kiezen zonder uitzicht op seks. Ik hou het al een maand vol! Nouja, min twee dagenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja ok. maar dan moet je dus eigenlijk zijn mening respecteren en niet zeuren verder
niet dat ik vind dat jij niet mag zeurenmaar je snapt wel toch? dan accepteer je het en klaar
lijkt me moeilijk om een middenweg te vinden
laura is wel een baas , als papa ff bedelt in de telegraaf storten die sponsors weer geld bijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik miste trolololololololoololololololo al met zijn info over laura...
Daar kan je je flink in vergissen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter met een schone lei beginnen. Iedereen maar kapot, en hopen dat er ooit nog weer iets van dit hoopje aarde terecht komt
Grrrmblquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Over een maand voorspel ik dat het weer over seks gaat, dat ik dan weer mijn ideeën omtrent huwelijk hier neerdouw en dat er weer iets komt als "geen condooms, ben je gek geworden?"
staphorstquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef _Fanta het volgende:
quote gewoon verkeerde post, mn ractie was op die post van die zondevloed. had laatst zo'n aflevering gezien van staphorst. die mensen zijn echt koekoek daaro
echt heh, die zijn gewoon gekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
ik bewonder de manier waarop ze hun tradities in stand houden
maar ze sporen echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best nog geile chicks.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ik ken een meisje die volledig uit de familie is verbannen omdat ze rooktequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
maar ze sporen echt niet
idd, zelf feiten die wetenschappelijk zijn bewezen en aangetoond wille ze niks van hebben, die leven beetje in hun eigen wereldjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staphorst![]()
maar ze sporen echt niet
Ik houd het al langer uit, want ik ben extreem "picky".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging. Kan ik voor iemand kiezen zonder uitzicht op seks. Ik hou het al een maand vol! Nouja, min twee dagen
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik houd het al langer uit, want ik ben extreem "picky".
Zelf niet lekker, maar wel HEEL kieskeurig, stom, dom, en niet slim, maar ik ga geen lelijk gewillig vrouwtje aanduwen.
Jammer.
Heb radio ff aangezet... best wel goed...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Valt het niemand ( op stiffler na) op dat valhallen weer gigantisch goede muziekjes aan het draaien is?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oké, de waslijst van huize faye.
Seks voor huwelijk: mag
Kindjes na carriere: ja
Kindjes voor 23: nee
Kindjes inenten: ja
condooms: ja
full time baan: mag
koters naar de kerk: ligt eraan wat ze zelf willen
koters aan disney channel: nee.
koters aan de taksi: NO FUCKING WAY.
| Forum Opties | |