Stel nou dat wij Fok!ers de uitverkorenen zijn en dat de niet Fok!ers morgen doodgaan. Dan kunnen we gewoon door blijven Fokken!quote:
doe je het weer hehquote:
ga toch mastruberenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe je het weer hehEen lapo behoort via een welbedachte post verkregen te zijn, EN DAT GELDT OOK VOOR VIRO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie sig. Dat waren wijze woordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe je het weer hehEen lapo behoort via een welbedachte post verkregen te zijn, EN DAT GELDT OOK VOOR VIRO
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ga toch mastruberenDat mag ik wel, lieve schat. Ik bepaal zelf wat ik mag en wat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga neuken danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag ik wel, lieve schat. Ik bepaal zelf wat ik mag en wat niet.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ga toch mastruberenwat is mastruberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
no homoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.quote:
Bepaalt tegenwoordig ook onder de elf zelf?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijnes:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Wat zouden jullie laatste woorden zijn, als de wereld verging? Mijne zouden zijn: Shit, daar gaan we dan.![]()
Lapoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Wat zouden jullie laatste woorden zijn, als de wereld verging? Mijne zouden zijn: Shit, daar gaan we dan.![]()
je mag toch niet van de heilige geest?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijnes:
Oh nog een keernog een keer
echt, met alle respect en je weet hoe ik over jouw mening denk enzo, maar hoe kan je dat nou niet willenquote:
die kant gingen mijn gedachtes ook al opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spelen met hele geile beren, wel gevaarlijk.
Stik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
nee, gaan we weer hehquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je mag toch niet van de heilige geest?
geen idee, denk dat ik tegen die tijd zo van de kaart ben dat ik het niet eens bewust meemaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Come get some !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
Reageer gewoon niet dan man!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, gaan we weer hehAls ik nu wil neuken, dan doe ik dat.
Ik zou er ook nog wel een paar drinken, al ben ik niet zo'n zuiper.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen idee, denk dat ik tegen die tijd zo van de kaart ben dat ik het niet eens bewust meemaak
moet je nu snel naar Las Vegasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neej maar in de bijbel staat dus helemaal nergens dat je niet mag neuken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
echt, met alle respect en je weet hoe ik over jouw mening denk enzo, maar hoe kan je dat nou niet willen
met selena nietquote:
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
neej maar in de bijbel staat dus helemaal nergens dat je niet mag neuken hoor
dan sterve we sowieso uit hoor
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek gewordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou als laatste in de tieten van mijn buurmeisje knijpen. Dan kan ik echt gelukkig sterven
tot 18.00 of tot CCCB langs komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of gewoon even een paar uur wachten!
Dat zal Fayke goed nieuws vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek geworden
hoe weet je nou van tevoren of je voor eeuwig bij iemand samen blijft. iedereen die serieuze relatie begint gaat er van uit dat het nooit kapot kan. maar soms lopen sprookjes anders dan je had gedachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet wil neuken voor het huwelijk, waarom dat? Omdat ik alleen neuk met diegene waarbij ik voor eeuwig bij blijf, omdat neuken dus voor mij een speciale aangelegenheid is. Daarnaast is het ook gewoon praktisch, omdat ik gewoon weiger om een condoom te gebruiken.
Volgens mij is die discussie altijd als ik er ben en het gesprek gaat op de een of andere manier over neuken, geloof of whatevahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Waarom altijd deze discussie als ik moet draaien![]()
Kom, wij gaan gewoon een andere discussie beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Waarom altijd deze discussie als ik moet draaien![]()
ja ik lees net dat meneer niet aan condooms doet, kom op zegquote:
Het is serenaquote:
Nee, ik wil nog zoveeeeeel doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik zou er wel vrede mee hebben als de wereld mogen vergaat.
Als het in een klap voorbij zou zijn wel, maar niet nog 5 maanden martelingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Gek geworden? Ik ben al gek, dus dan kan ik het moeilijk worden. Maar waarom doe je zo verbaasd? Dit wist je namelijk alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nooit seks hebben. Zonder condoom, ben je gek geworden
Ik ook, zoveel valt er toch niet meer aan te reddenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
In het oude testament was het normaal dat je kinderen krijgt bij je eigen dochter.... Dus Viro heeft toch gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'
Als de wereld eindigt, dan heb je daar niets aan, mocht de mensheid voor een groot deel uitsterven wel..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik zou weten dat de wereld eindigt en ik heb nog 30 minuten ofzo.. dan zou ik al mijn speeltjes in de tuin begraven samen met een vissenkom, haarborstel, blikje cola,vork, soepkom, magneet en een barbiepop.
Als er dan over 300 jaar weer leven is hier, en ze graven het op dan snappen ze heul niet wat dat met elkaar te maken heeftwant ze vinden altijd wel resten ofzow
Ik had een vermoeden, maar ik wist het niet zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gek geworden? Ik ben al gek, dus dan kan ik het moeilijk worden. Maar waarom doe je zo verbaasd? Dit wist je namelijk al
Ja en ik pijp als een pirania. Zijn probleem dan!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
als meisje snap ik het helemaal niet\
straks beft hij als een labrador nou ben je lekker mee
Wat vind jij van Blur?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kom, wij gaan gewoon een andere discussie beginnen
Ik ook hoor, maar ik wil ook zoveel niet meer weten, vergeten, niet doen, ja ik zou vrede hebben.quote:
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als de wereld eindigt, dan heb je daar niets aan, mocht de mensheid voor een groot deel uitsterven wel..Maar je gedachtengang is leuk
Ik niet, ik heb nog plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik wil ook zoveel niet meer weten, vergeten, niet doen, ja ik zou vrede hebben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
als meisje snap ik het helemaal niet\
straks beft hij als een labrador nou ben je lekker mee
Tis daarna alleen een beetje stilquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?
precies eerst proefdraaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden, maar ik wist het niet zeker
[..]
Ja en ik pijp als een pirania. Zijn probleem dan!
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Met zn allen op 1 rubberbootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..![]()
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...
heb de heilige geest je dat ingefluisterd of is samzz iets van plan met onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou baas zijn als het doodstil is en overal water enzow, en dat er dan 1 laptop nog aanstaat op accu op een verhoging met onzinradio aan, wat het wonderbaarlijk nog doetquote:
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies eerst proefdraaien![]()
wanneer ga je het uitmaken dan of wil je echt gaan wachten tot het huwelijk? dat is wel lief hoor maar moeilijk meisje
Ik had plannen, ben een beetje depri nu, maar als ik het vergaan van de wereld overleef, dan kan een beetje depri zijn mij ook niet aan.quote:
Ja, Oasis vind ik ook overrated. Maar dat is dan mijn meningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegd
jah en de wereld is ook 600 jaar oudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als alle ego's en materialisten verwijderd worden is t een hele andere en betere wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel valt er toch niet meer aan te redden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Oh jah, zonder dat we het weten is Laura Dekker sinds twaalf maart gestopt met haar soloreis rond de wereld. Ze werd in de tussentijd ingehaald door een Japanner in een Kanootje... Zoefff
ja ok. maar dan moet je dus eigenlijk zijn mening respecteren en niet zeuren verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaa
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |