De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als de wereld eindigt, dan heb je daar niets aan, mocht de mensheid voor een groot deel uitsterven wel..Maar je gedachtengang is leuk
Ik niet, ik heb nog plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik wil ook zoveel niet meer weten, vergeten, niet doen, ja ik zou vrede hebben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
als meisje snap ik het helemaal niet\
straks beft hij als een labrador nou ben je lekker mee
Tis daarna alleen een beetje stilquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik begin nu toch even een serieuze hoofdpijn te kweken he. Iets tegen condooms? Ben je fucking gek geworden?
precies eerst proefdraaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden, maar ik wist het niet zeker
[..]
Ja en ik pijp als een pirania. Zijn probleem dan!
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De wereld eindigt door een zondevloed, niet door een grote boem. dus de wereld gaat heul niet weg ofzow
Met zn allen op 1 rubberbootquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rubberbootje over, dus als je je geroepen voelt..![]()
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel chille muziek. Persoonlijk vind ik t van die muziek voor in een cafè, lekker Iers biertje dr naast ...
heb de heilige geest je dat ingefluisterd of is samzz iets van plan met onsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou baas zijn als het doodstil is en overal water enzow, en dat er dan 1 laptop nog aanstaat op accu op een verhoging met onzinradio aan, wat het wonderbaarlijk nog doetquote:
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies eerst proefdraaien![]()
wanneer ga je het uitmaken dan of wil je echt gaan wachten tot het huwelijk? dat is wel lief hoor maar moeilijk meisje
Ik had plannen, ben een beetje depri nu, maar als ik het vergaan van de wereld overleef, dan kan een beetje depri zijn mij ook niet aan.quote:
Ja, Oasis vind ik ook overrated. Maar dat is dan mijn meningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Vind ze wel beter dan Oasis eerlijk gezegd
jah en de wereld is ook 600 jaar oudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als alle ego's en materialisten verwijderd worden is t een hele andere en betere wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel valt er toch niet meer aan te redden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Oh jah, zonder dat we het weten is Laura Dekker sinds twaalf maart gestopt met haar soloreis rond de wereld. Ze werd in de tussentijd ingehaald door een Japanner in een Kanootje... Zoefff
ja ok. maar dan moet je dus eigenlijk zijn mening respecteren en niet zeuren verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een knal. rooie. rubberboot, rubberboot jajlalalalalaa
[..]
Het mooie eraan vind ik dan weer is dat als je het dan doet, dat het echt om jou is en niet omdat er eentje bevredigd moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |