trusten meisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga nu echt even slapen! Houdoe
trustequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
jha duh, had je anders verwachtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan ken jij alleen de gelovigen die in het zwarte pak zitten en die geloven dat je naar de hel gaat als je niet doet wat er staatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het dus niet
maar de gelovigen die ik ken mogen eigenlijk geen tv
dus ook geen disneychannel
Mijn opa is hervormd en heeft gewoon een Full HD tvquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het dus niet
maar de gelovigen die ik ken mogen eigenlijk geen tv
dus ook geen disneychannel
Eigelijk niet. Maar aangezien niemand verder reageert ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jha duh, had je anders verwacht
ik hou dat van mij al niet eens meer in de gatenquote:
Dat was je 36750e postquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou dat van mij al niet eens meer in de gaten
dat zijn hele strenge mensen uit zeeland en de hoeksche waard reformartornisch. Maar die doen ook aan geen seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ken jij alleen de gelovigen die in het zwarte pak zitten en die geloven dat je naar de hel gaat als je niet doet wat er staat
blijf zo doorgaan, nog 12 minuten en dan kan ik weer luisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
Oh en dank mensen voor de reacties op de muziek
Nog steeds halfhomo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
muziek is sowieso chill als VH draait
Vind al zijn showsdat weet ie ook
heb je Castlevania al uigespeeld op de Xbox?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
jullie zijn echte Fok!kers
Ik ben al vanaf 2006 op fok maar nog lang niet de 20k, had van 2006 t/m 8/1/2011 maar 5k posts
Door onz radio ben ik opeens meer gaan posten
dat bedoel ik, ik ben verre van streng. Mijn favoriete omroep is de VPRO, het mag nu dan wel niet meer staan voor de Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep, maar ik vind het nog steeds een leuk feit dat het nota bene de VPRO die het eerst tieten op de publieke televisie liet zienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zijn hele strenge mensen uit zeeland en de hoeksche waard reformartornisch. Maar die doen ook aan geen seks voor het huwelijk
pinkstergemeente mag je weer wel neuken voor het huwelijk
tenzij je als een gek gaat rukken, kom je ook heel verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
weet je wat het leuke is aan volwassen zijn? dat je eigen regeltjes kan bepalen, geen leraren of ouders die je dingen opdringen. dat is vrijheid! maar goed als jij liever vast wil blijven houden aan regeltjes die je voorgekauwd worden, prima toch!. alleen je komt er geen ruk verder mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |