waarom mogen ze geen Taksi en Dinseychannel kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oké, de waslijst van huize faye.
Seks voor huwelijk: mag
Kindjes na carriere: ja
Kindjes voor 23: nee
Kindjes inenten: ja
condooms: ja
full time baan: mag
koters naar de kerk: ligt eraan wat ze zelf willen
koters aan disney channel: nee.
koters aan de taksi: NO FUCKING WAY.
Dat wist ik al, daarom ben ik zo blij dat hij weer voor mij zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Valt het niemand ( op stiffler na) op dat valhallen weer gigantisch goede muziekjes aan het draaien is?
Ze hebben de radio, tictac is epic genoeg (en eng, vond ik) en taksi bevat meer suiker dan cola, ik hoef geen koters aan de kunstmatige ADHDquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom mogen ze geen Taksi en Dinseychannel kijken
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Oké, de waslijst van huize faye.
Seks voor huwelijk: mag
Kindjes na carriere: ja
Kindjes voor 23: nee
Kindjes inenten: ja
condooms: ja
full time baan: mag
koters naar de kerk: ligt eraan wat ze zelf willen
koters aan disney channel: nee.
koters aan de taksi: NO FUCKING WAY.
en de rest van mijn waslijst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaal
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretatiesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen, als ze maar wel naar die prachtfilms mogen met mij, die zijn geniaal
Ik voorspel een discussie, zoals deze al minstens 10 keer eerder is geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretaties
ik ga zelf wel aan de taksi, dus als ik mijn kids niet geef dan komt de comissie gelijke behandeling zeuren. Als ze op hun 4-jarige al een slokje van mijn bier willen hebben, mij best, nemen ze meteen de rest van hun leven niet meer en hebben we meteen weer een verhaal om te vertellen als ze later groot zijn.quote:
lekker blowen man dat helpt tegen dat soort gevoelensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga roken, denken over zelfdoding en besluiten dat dat laf is, dus niet mijn ding. Dan ga ik slapen, werken en afwachten of de wereld vergaat.
Ik focus me maar op dat slapen :S
wist niet dat er tv's bestonden toen de bijbel geschreven werdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij mag toch helemaal geen tv vanuit de bijbel of is het weer een van die vrije interpretaties
'Het nieuwe testament is grotendeels een vervalsing'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog iemand die het waardeertquote:
Idd, slaap er nog maar over.. altijd beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga roken, denken over zelfdoding en besluiten dat dat laf is, dus niet mijn ding. Dan ga ik slapen, werken en afwachten of de wereld vergaat.
Ik focus me maar op dat slapen :S
Tot over 2 minutenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga nu echt even slapen! Houdoe
Slaap zequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga nu echt even slapen! Houdoe
nou zo bedoel ik het dus nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik voorspel een discussie, zoals deze al minstens 10 keer eerder is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |