Sorry vh maar als ik t niet leuk en of goed vind is t voor jou niet leuk als ik dat steeds roep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
Oh en dank mensen voor de reacties op de muziek
Nope, heb mijn xbox niet aangeraakt afgelopen week. Zit te overwegen om het te verkopenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb je Castlevania al uigespeeld op de Xbox?
amenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
weet je wat het leuke is aan volwassen zijn? dat je eigen regeltjes kan bepalen, geen leraren of ouders die je dingen opdringen. dat is vrijheid! maar goed als jij liever vast wil blijven houden aan regeltjes die je voorgekauwd worden, prima toch!. alleen je komt er geen ruk verder mee
Ok dat vrije is wel mooi jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik ben verre van streng. Mijn favoriete omroep is de VPRO, het mag nu dan wel niet meer staan voor de Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep, maar ik vind het nog steeds een leuk feit dat het nota bene de VPRO die het eerst tieten op de publieke televisie liet zien
ik wil hem wel kopen van je als je goeie games hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, heb mijn xbox niet aangeraakt afgelopen week. Zit te overwegen om het te verkopen
Ohja, je had gister daarover een akkefietje met huppelmuts toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry vh maar als ik t niet leuk en of goed vind is t voor jou niet leuk als ik dat steeds roep.
Ik ben iig blij dat je draait wnat veel waarderen het hier dus thx voor je inzet en moeite.![]()
ontplooit wel de creatieve geest, jezelf telkens fappen op dezelfde fantasieën gaat ook snel vervelen nietwaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[..]
tenzij je als een gek gaat rukken, kom je ook heel ver
Fappen op alles wat een hartslag heeft en een natte gatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ontplooit wel de creatieve geest, jezelf telkens fappen op dezelfde fantasieën gaat ook snel vervelen nietwaar
Onder andere ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, je had gister daarover een akkefietje met huppelmuts toch?
ik fap laatste tijd vaak op unicornsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Fappen op alles wat een hartslag heeft en een natte gat![]()
![]()
en ditquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
wie heeft geen akkefietje gehad met huppelmuts
Ieder zn ding hèquote:
Ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ik haat die bitch sowieso ajax-sletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
jij draait dan ook vooral en komt alleen als er leuke jocks zijn, anderen luisteren en posten bijna 24/7quote:
zal wel my little pony zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik haat die bitch sowieso ajax-slet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |