zo snel gaat dat niet hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is al op voordat de uitslag bekend is
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...quote:
Ja goed hoor, kijk mijn volumequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...
quote:
Ja. Ik vraag me af of dat niet het idee van Glennis was, op de voorgrond treden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...
Coverzangeresje, over een paar maanden is het weer poppetje gekeken kastje dicht voor Glennisquote:
Ongetwijfeld wel, hahahaha!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af of dat niet het idee van Glennis was, op de voorgrond treden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Pheno het volgende:
Nou alleen Rolf zal van zich af gaan bijten.
Dit nummer zal niet meer door dr worden overtroffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coverzangeresje, over een paar maanden is het weer poppetje gekeken kastje dicht voor Glennis
Ja zo eensquote:
Dat doet ze zelf bij de kandidaten ook, en daarna gaan roepen dat het zoooooooo goed was!quote:
Zij heeft Xander nooit kunnen overtreffenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit nummer zal niet meer door dr worden overtroffen.
Haha ja dat dacht ik ook vorige keer, wat een misser die kapselquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
Ik kan echt alleen maar denken: "daar zit Laura" als ik naar Stacey kijk!!
Ik krijg een beetje jeuk bij het woord sensationeel en ik kijk nog niet eens mee vanaf het begin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het nou, eerst is het te veel Glennis (wat Sim-Ran niet zelf zal hebben besloten) en het was niet geweldig maar uiteindelijk was het een sensationeel optreden?
Meneer heeft weer teveel van z'n Superlatievenchampagne gezopen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij heeft Xander nooit kunnen overtreffen
Hij heeft blinde vink gegeten!quote:
Glennis wil in de jury van X Factorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Glennis doet net alsof zij gejureerd wordt.
Ook! Ed en Rolf FTW!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat lul jij nou raar
Ik dacht dat je voor Rolf was
En straks hoor je er niks meer van. Net als voorheen. En een nummer 1 hit coveren is bijna altijd weer een nummer 1 hit krijgen, dus veel bewondering, neh niet bepaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Rnnz het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Logisch, timmert al jaren aan de weg en breekt nu eindelijk eens door.
O hoiquote:
Anjs sopt of is emo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, Angela vond het weer goedHet hele nummer was het momentje van Glennis meid.
En slecht gedaan ook!quote:
De nepper, dat dragen nonnen heul nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
http://www.shopbop.com/vi(...)2534374302181835.htm
zoiets.. de schoenen van stees
Ah jottem.quote:
Oh vandaar, van die jeukmuziek.quote:
Dit dus. Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Wat was Boris toch goed he. Als je dit nu zo hoort.Want dit klinkt natuurlijk net zo soulful als een haring met uitjes.
Miranquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Wat was Boris toch goed he. Als je dit nu zo hoort.Want dit klinkt natuurlijk net zo soulful als een haring met uitjes.
quote:
quote:
ik had de vergelijking niet beter kunnen makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Ansj begint vermoeiend te worden.quote:
Zei ik blinde? Blonde natuurlijk. Ik heb een trauma van Ed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft te veel van die blinde doos gegeten natuurlijk!
Ohw, hij leeft wel maar doet er vrij weinig meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
heeft een nieuwe website he.. enzo.. en uhm twitter
.. maar geen idee waar die cd blijft..
No wayquote:
Ansj krijgt een natte poes van hemquote:
Niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die.... ja allang vergeten joh
Die vond ik zo niet goed
Gordon geeft gewoon goed commentaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef miieejj het volgende:
ik ben het wel vaak eens met gordon tijden x factor
quote:
Miran en ik verschillen nogal in smaakquote:
Fiewwwwwwwwww!quote:
Kloptquote:
Tjeez en ik blijf die shows volgen... Ookal zeg ik elke keer dat ik er niet meer aan ga beginnen!quote:
En nog geen #1! Alleen Glennis heeft er ook zo lang over gedaan! Als het niet langer was!quote:
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?quote:
ik was 18 toen ik groot fan werd van borisquote:
als je t door pyke laat zingen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik was ook niet impressed, gaar nummer
7 is heel iets anders dan 10, 7 klopt wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt7/8 jaar geleden
Het tweede seizoen Idols was het populaire seizoen van Idols. Het werd uitgezonden van 6 december 2003 tot 1 mei 2004.
Bang, neuh ik lust haar rauwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?
Tis maar goed dat de achternaam achterwege is gebleven, dat klinkt nog meer Palingpolder.quote:
Jij... bent Boris vergeten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die.... ja allang vergeten joh
Die vond ik zo niet goed
Nee of je die plugs in haar oren ook eng vond/vindtquote:
nee ik vond hem arrogant, en ik hield niet van zijn stem. Ik irriteerde me aan hem, en ik zat er toen elke week in de studio. Hij was de enige die geen praatje kwam maken, samen met die Irmaquote:
Mooi is anders jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee of je die plugs in haar oren ook eng vond/vindt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?
dierenbeulquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Fabian gaat uit zijn kooi als Ed gaat zingen, even kijken wat voor effect dat heeft op een beestje dat vier keer beter hoort dan wij.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
Hadden ze Ed geen nazivlag kunnen geven? gewoon voor de grap?
Mishandel mijn post niet jaquote:
Nou, vreselijk, weigerden gewoon pertinent te komen praten met complete vreemden iedere week.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik vond hem arrogant, en ik hield niet van zijn stem. Ik irriteerde me aan hem, en ik zat er toen elke week in de studio. Hij was de enige die geen praatje kwam maken, samen met die Irma2 Arrogante mensen
![]()
Jij bent echt van onder een buitenaardse steen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Stacey in strakke jeans
Ik kwam zojuist 3x
We hebben hier nog 2 zakken liggen. Bewaard om... eh... jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat de mango-chili chips niet meer te koop is, de goeie VOH tijd
Hier nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
De hit van de eeuw? Meid, het is ondertussen al een nieuwe eeuw hoor
En Racoon heeft ook een nieuwe plaat! 't Is nie waaaaar! Het Toeval!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
Goh toevallig, de nieuwe cd van VDH komt ook vandaag uit!
toevallig he..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
Goh toevallig, de nieuwe cd van VDH komt ook vandaag uit!
Ed moet achter het stuur gaan kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MeloD het volgende:
Ed moet een nummer van John Fogerty (Creedence Clearwater Revival) gaan doen vind ik, bij voorkeur "Have you ever seen the rain"Dat zie ik 'm zó doen!
Heel af en toe wat chipjes eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben hier nog 2 zakken liggen. Bewaard om... eh... ja
geen vreemden, we zijn een paar keer voorgesteld aan hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, vreselijk, weigerden gewoon pertinent te komen praten met complete vreemden iedere week.
Op de blindengeleideschool vast wel jaquote:
EENS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat de mango-chili chips niet meer te koop is, de goeie VOH tijd
quote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Is ie al blind, wordt het ook nog eens stil in hem.
Ik dacht aan Action manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
In plaats van Ken en Barbie Ed en Barbie.
dit was slecht, ik hoorde hem amperquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Alle Ed haters nu maar bek houden want dit was wederom goed
Ik heb geen bek MAAR IK HAAT DIE STILLE BLINDE WEL, werd die gvd maar stilquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
COMPLIMENT VAN GERRYquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit was slecht, ik hoorde hem amper
dat doet stevie toch..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
wat is dat met dat geschud met zn hoofd, krijg je dat er gratis bij als je blind bent?
Ik weet niet hoe dat komt, maar dat doen alle blinden, Stevie Wonder ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
wat is dat met dat geschud met zn hoofd, krijg je dat er gratis bij als je blind bent?
quote:
Hij zinge wel aardig, maar XFactor......quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
O gawd, ik moet de fles halen danquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
Gordon gaat nu voor de anti-afzeikstrategie. Afzeiken is stemmen, dus nu eens lovend doen!
GMTA!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
Mooie poging van Gordon om de sympathie-stemmers niet wanhopig naar de telefoon te laten grijpen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja, maniertjes afgekeken van zn grote voorbeeld
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja, maniertjes afgekeken van zn grote voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |