quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze gilt nu afscheid bij elkaar, cover van Xander.
Het thema is 'Knal Wendy neer'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens wel zin in het thema en de uitzending van vanavond
* Blij isquote:
Toen ze klein was?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef bloodymary het volgende:
Wanneer is die Wendy toch eigenlijk zo triest geworden? Vroeger was zij toch best leuk.
Het wordt een wanvertoning, tenzij de alleen de mics van Rochelle en Ed aan zetten xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens wel zin in het thema en de uitzending van vanavond
Waarom van Ed? Om te lachen omdat die zo slecht is. Je wilt toch niet echt menen dat je die goed vindt zingen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het wordt een wanvertoning, tenzij de alleen de mics van Rochelle en Ed aan zetten xD
Sinds ze van SBS6 naar RTL is overgestaptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef bloodymary het volgende:
Wanneer is die Wendy toch eigenlijk zo triest geworden? Vroeger was zij toch best leuk.
Schrok me rot, dacht even dat het de Chantal van The Bachelor was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Chantal gaat waarschijnlijk de 'op zoek naar...'-shows presenteren bij RTL
Sinds het online bashen in is, heeft 'iedereen' dat ineens overgenomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef bloodymary het volgende:
waar gaat RTL naar zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Chantal gaat waarschijnlijk de 'op zoek naar...'-shows presenteren bij RTL
Want ze doet het eigenlijk zo goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Sinds het online bashen in is, heeft 'iedereen' dat ineens overgenomen
Goede presentatrices denk ik.quote:
Nee, dat is onzin. Zij is gewoon echt eng en triest geworden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Sinds het online bashen in is, heeft 'iedereen' dat ineens overgenomen
Kan nu toch ook...?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wou dat het half 9 was... ik heb zin in rose
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zet dan gewoon alle klokken op half 9...
Oh leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler van 'Saturday night fever'
Matt Dillonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Wie is die neger? Interraciale gay seks? Lol dat was RTL5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |