Ik ook, ik kan acterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik voel me na zo'n 5 minuten GTST kijken altijd supergetalenteerd.
O ik zag Matt staan voor ik zaptequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag alleen een neger uit bed stappen
Zonder topic is het niet te overleven nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
Ik kom even hallo zeggen, want kan helaas niet meeposten vanavond.
Zit in een hotel in Antwerpen en daar is wel wifi, maar op de kamer is die wifi is extreem traag en dat werkt gewoon niet![]()
Zit nu even in de lounge van het hotel met mijn laptop, maar ga nu weer naar de kamer, want anders mis ik van alles.
Ik ga jullie missen! Zonder dit topic is X-factor gewoon veel minder leuk
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
Zit in een hotel in Antwerpen en daar is wel wifi, maar op de kamer is die wifi is extreem traag en dat werkt gewoon niet![]()
Zit nu even in de lounge van het hotel met mijn laptop, maar ga nu weer naar de kamer, want anders mis ik van alles.
Antwerpen is toch ook leuk! Veel plezier tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
Joooo-piquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kat vind mijn rose lekker![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kat vind mijn rose lekkerdirect wordt ie nog dronken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
C_a, ik miste je vorig week echt,er was niemand die met mij Rolf adoreerde.
redelijke ernstigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Die pseudo-dramatische head-turns ook in dat voorstukje.
Omdat dat het thema isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef MaLo het volgende:
Goedenavond!
Waarom zo'n stom introlied, ik hou van holland
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lijkt op het vrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kat vind mijn rose lekker
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Boh die Ierse pub was te leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
C_a, ik miste je vorig week echt,er was niemand die met mij Rolf adoreerde.
heb je die rode hoge schoenen gezien ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Leuke jurk Stacey, de bovenkant lijkt wel iets van een non.
Beetje lullig om iemand die al 20 jaar niet doorbreekt mee te laten doen met een programma waar jongeren door moeten brekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
glennis grace kan zingen heeft een leuk hitje enzo.. maar het is redelijk ernstig dat de media dat nu pas ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |