zo snel gaat dat niet hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is al op voordat de uitslag bekend is
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...quote:
Ja goed hoor, kijk mijn volumequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...
quote:
Ja. Ik vraag me af of dat niet het idee van Glennis was, op de voorgrond treden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben echt geen fan van Glennis, maar ze liet Sim'ran er bleekjes bij afsteken...
Coverzangeresje, over een paar maanden is het weer poppetje gekeken kastje dicht voor Glennisquote:
Ongetwijfeld wel, hahahaha!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me af of dat niet het idee van Glennis was, op de voorgrond treden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Pheno het volgende:
Nou alleen Rolf zal van zich af gaan bijten.
Dit nummer zal niet meer door dr worden overtroffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coverzangeresje, over een paar maanden is het weer poppetje gekeken kastje dicht voor Glennis
Ja zo eensquote:
Dat doet ze zelf bij de kandidaten ook, en daarna gaan roepen dat het zoooooooo goed was!quote:
Zij heeft Xander nooit kunnen overtreffenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit nummer zal niet meer door dr worden overtroffen.
Haha ja dat dacht ik ook vorige keer, wat een misser die kapselquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
Ik kan echt alleen maar denken: "daar zit Laura" als ik naar Stacey kijk!!
Ik krijg een beetje jeuk bij het woord sensationeel en ik kijk nog niet eens mee vanaf het begin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Wat is het nou, eerst is het te veel Glennis (wat Sim-Ran niet zelf zal hebben besloten) en het was niet geweldig maar uiteindelijk was het een sensationeel optreden?
Meneer heeft weer teveel van z'n Superlatievenchampagne gezopen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij heeft Xander nooit kunnen overtreffen
Hij heeft blinde vink gegeten!quote:
Glennis wil in de jury van X Factorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Glennis doet net alsof zij gejureerd wordt.
Ook! Ed en Rolf FTW!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat lul jij nou raar
Ik dacht dat je voor Rolf was
En straks hoor je er niks meer van. Net als voorheen. En een nummer 1 hit coveren is bijna altijd weer een nummer 1 hit krijgen, dus veel bewondering, neh niet bepaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Rnnz het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Logisch, timmert al jaren aan de weg en breekt nu eindelijk eens door.
O hoiquote:
Anjs sopt of is emo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, Angela vond het weer goedHet hele nummer was het momentje van Glennis meid.
En slecht gedaan ook!quote:
De nepper, dat dragen nonnen heul nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
http://www.shopbop.com/vi(...)2534374302181835.htm
zoiets.. de schoenen van stees
Ah jottem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |