abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:33:44 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97019797
Characters

Nathan Scott (James Lafferty), Haley James Scott (Bethany Joy Lenz) & Jamie Scott (Jackson Brundage)

Brooke Davis (Sophia Bush), Julian (Austin Nichols)

Mia Catalano (Kate Voegele), Chase Adams (Stephen Colletti) & Alex Dupre (Jana Kramer)

Antwon Taylor (Antwon Tanner), Lauren (Allison Munn) & Marvin McFadden (Lee Norris)

Clayton Evans (Robert Buckley) & Quinn James (Shantel VanSanten)

One Tree Hill sites
One Tree Hill Wiki
One Tree Hill Fans
One Tree Hill Tube
One Tree Hill Central
One Tree Hill @ Tv.com
One Tree Hill @ CW network
One Tree Hill Episode Guide

Previous topics
One Tree Hill [Amerika] #1 Seizoen 4 is begonnen!
One Tree Hill [Amerika] #2 Een maandje wachten..
One Tree Hill [Amerika] #3 Open your eyes!
One Tree Hill [Amerika] #4 Wachten op 8 januari!
One Tree Hill [Amerika] #5 Someday is Now
One Tree Hill [Amerika] #6 What Comes After The Blues?
One Tree Hill [Amerika] #7 Get Cape. Wear Cape. Fly.
One Tree Hill [Amerika] #8 We Change, We Wait
One Tree Hill [Amerika] #9 A New Beginning
One Tree Hill [Amerika] #10 Not Done Yet

[ Bericht 27% gewijzigd door Tazmaniac op 19-05-2011 18:09:00 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_97020136
Vond de aflevering van gister zo vreemd, vond dat ze alles veel te snel hadden gedaan, in de vorige aflevering is Brooke net zwanger, en nu is ze al bevallen van een tweeling. :')
All good things are wild and free.
pi_97024278
Ik had graag nog wat stresserige-Brooke-tijdens-de-zwangerschap-comedy gezien maar uiteindelijk was dit wel een hele mooie aflevering. Ik was eigenlijk vooral blij voor Mouth (en Millie), die verdient het echt om na zoveel jaren succes te hebben.
Spoilers!
pi_97025346
Waarom staan Clay, Quinn, Mouth en Millie niet in de openingspost :?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat vond ik trouwens zo dom geschreven, enige minpunt van de finale ; Brooke die met hoge hakken ( hoog zwanger ) ergens op gaat staan en zich helemaal gaat uitrekken....tja. Ik zou het dan ook een goedkope cliffhanger hebben gevonden. Als er iemand is wie ik een gezond leven gun en mooie kinderen is zij het wel. Dat personage is zo mooi gegroeid door de serie heen! Net als Haley trouwens.

@ Peter : Over het contract van James is nog niks bekend. Wel dat hij terugkomt maar niet bekend of dat full-time is of part-time. Voordeel van het feit dat ze maar met 13 episodes terugkomen en ook pas in januari is dat ze ruimer de tijd hebben om te filmen.

Ik ben heel benieuwd naar S9, maar mocht het tegen vallen dan kijk ik gewoon niet verder en beschouw ik de S8 finale als series finale. Ben een groot OTH fan, maar ze zijn gewoon enorm dom en hebberig bezig. Snap de fans ook niet die koste wat kost een ander seizoen willen, terwijl in dit seizoen alles mooi word afgerond. Op Amerikaanse fora word er wekelijks geklaagd over hoe slecht de serie is geworden...en toch willen ze een S9...tja.

Helemaal eens dat ik Karen of Whitey wel terug wil zien. Debb eigenlijk ook, die was plots weg in seizoen 6. Maar ook zonder hun zou de finale goed zijn.
Ik ben ook wel benieuwd naar seizoen 9, maar meer over de invulling ervan. Ik vraag me af wat ze nu nog willen vertellen, zeker gezien het allemaal netjes afgerond is. En ze zijn idd dom bezig: eerst sluit je een serie min of meer af, waarna je toch besluit verder te gaan omdat er - naar alle waarschijnlijkheid - een paar acteurs niet konden opdagen. 8)7

Ik zie 8.22 gewoon als een Series Finale, seizoen 9 zie ik als een domme beslissing. Het kan alleen maar slechter worden in dit geval.

Misschien dat ik The CW en Mark Schwahn maar eens ga mailen met het verzoek om seizoen 9 in te wisselen voor een spin-off met Jamie :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_97025695
Geef hun mail adressen maar dan stuur ik ook even een paar mailtjes ^^

Ik ga seizoen 9 wel beginnen met kijken om te kijken hoe ze aflevering 1 beginnen ( ik verwacht een nieuwe time-jump van een paar maanden of zelfs paar jaar ) en ik zal de uiteindelijke finale kijken maar de afleveringen er tussen in kijk ik wel gewoon op dvd als de finale goed genoeg is althans ; anders koop ik alleen seizoen 8 nog op dvd en laat ik het daarbij :)
pi_97026403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Geef hun mail adressen maar dan stuur ik ook even een paar mailtjes ^^

Ik ga seizoen 9 wel beginnen met kijken om te kijken hoe ze aflevering 1 beginnen ( ik verwacht een nieuwe time-jump van een paar maanden of zelfs paar jaar ) en ik zal de uiteindelijke finale kijken maar de afleveringen er tussen in kijk ik wel gewoon op dvd als de finale goed genoeg is althans ; anders koop ik alleen seizoen 8 nog op dvd en laat ik het daarbij :)
Zodra ik de mailadressen heb gevonden geef ik ze ook aan jou ;)

Ik denk dat ik de reacties op seizoen 9 even afwacht voordat ik ga kijken. Sowieso koop ik seizoen 8 wel op dvd. Maar het zal idd beginnen met een time-jump, dat het café in de problemen zit oid, zodat ze stof hebben voor 13 afleveringen.
pi_97029265
Eigenlijk is het net als Scrubs. Werd ook afgesloten met een Season Finale die eigenlijk gewoon de Series Finale was en had moeten zijn. Het seizoen daarna was ook lang niet zo geniaal, erg jammer. Ik hoop dat het voor OTH wel gaat lukken. Alleen dan de vraag, hoe zal het ze gaan lukken de feitelijke Series Finale nog beter te maken..?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_97029675
Fijn, we krijgen nu zelfs gezever over het liefdesleven van die kleine guppekop :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97030464
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Headlong het volgende:
. Alleen dan de vraag, hoe zal het ze gaan lukken de feitelijke Series Finale nog beter te maken..?
Dat zal ze gewoon niet lukken. Veel mensen denken dat het meteen beter zal zijn als Lucas en/of Peyton terug zullen keren. Dikke onzin want deze finale was gewoon hartstikke mooi. Maar Mark heeft me vaker verrast. Ik had niet gedacht dat ik seizoen 5 tof zou vinden met die time-jump en in seizoen 7 vonden er ook veranderingen plaats en toch bleef ik kijken en bleef het leuk. Laat ik daar dus maar op vertrouwen. 9 seizoenen voor een serie die startte als tienerserie..ergens wel knap.
pi_97030779
Mee eens. Ik denk ook dat ik dit laatste seizoen maar een soort bonus moet gaan zien. Bijna alsof het iets is wat compleet op zichzelf staat...
pi_97033249
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat zal ze gewoon niet lukken. Veel mensen denken dat het meteen beter zal zijn als Lucas en/of Peyton terug zullen keren. Dikke onzin want deze finale was gewoon hartstikke mooi. Maar Mark heeft me vaker verrast. Ik had niet gedacht dat ik seizoen 5 tof zou vinden met die time-jump en in seizoen 7 vonden er ook veranderingen plaats en toch bleef ik kijken en bleef het leuk. Laat ik daar dus maar op vertrouwen. 9 seizoenen voor een serie die startte als tienerserie..ergens wel knap.
Tja, ik zie het nut van een eventuele terugkeer van Lucas en/of Peyton niet in. Ik bedoel; als ze écht zo belangrijk voor de show waren geweest, waren de kijkcijfers van seizoen 7 zo dramatisch geweest dat de serie na 13 afleveringen was gecancelled. Dat is echter niet gebeurt door de toevoeging van interessante karakters als Clay en Quinn (die ik vele malen leuker vind dan L&P).

Seizoen 5 vond ik echt tof, maar dat komt meer doordat Tree Hill High ook nog in het verhaal verweven was (Lucas en Skills als coaches, Haley als lerares, de aflevering waarin de meiden vastzitten in de bieb en er wordt gerefereerd aan 3.16). Seizoen 7 vooral doordat het verhaal vloeiend was, niet langdradig en de introductie van nieuwe karakters.

Maar toch zie ik seizoen 9 somber in voor OTH. Vaak zijn doorstarts van in eerste instantie geëindigde series veel minder (zoals Headlong al aangaf met Scrubs, een voorbeeld in NL is Het Zonnetje In Huis) omdat het verhaal afgerond is en vervolgens op een geforceerde manier wordt opengebroken.
pi_97034537
Ik mis ze ook compleet niet :) Quinn,Clay,Alex, Chase etc geven de serie weer wat frisheid en dat vond ik seizoen 7-8 erg leuk. Kijk....als Lucas/Peyton nou eens wat vaker genoemd zouden zijn ( bv : Haley die we aan het bellen zien met Lucas/Peyton ( hoeven ze niet eens de stem te laten horen van Peyton of Lucas ) want dan geven ze tenminste aan dat ze nog contact hebben ). Naast die paar brieven is er gewoon weinig contact geweest en ze zijn heel weinig vernoemd. Lucas heeft zover wij weten ook nooit teruggeschreven. Als dat wel het geval was geweest dan was het misschien logischer geweest dat ze terug zouden komen. Nu komt het dan zo cliche en geforceerd over. De show draait nu gewoon niet meer om hun maar juist om Chase, Alex, etc ; die er nieuw zijn bijgekomen. Vond t daarom ook zo leuk dat Mia terug kwam in de finale.
pi_97035047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik mis ze ook compleet niet :) Quinn,Clay,Alex, Chase etc geven de serie weer wat frisheid en dat vond ik seizoen 7-8 erg leuk. Kijk....als Lucas/Peyton nou eens wat vaker genoemd zouden zijn ( bv : Haley die we aan het bellen zien met Lucas/Peyton ( hoeven ze niet eens de stem te laten horen van Peyton of Lucas ) want dan geven ze tenminste aan dat ze nog contact hebben ). Naast die paar brieven is er gewoon weinig contact geweest en ze zijn heel weinig vernoemd. Lucas heeft zover wij weten ook nooit teruggeschreven. Als dat wel het geval was geweest dan was het misschien logischer geweest dat ze terug zouden komen. Nu komt het dan zo cliche en geforceerd over. De show draait nu gewoon niet meer om hun maar juist om Chase, Alex, etc ; die er nieuw zijn bijgekomen. Vond t daarom ook zo leuk dat Mia terug kwam in de finale.
Idd.

Al moet ik wel zeggen dat Clay in het begin van seizoen 7 me soms lieten denken aan Lucas. Bijvoorbeeld als Clay met die vrouw afspreekt die beweert zwanger te zijn van Nathan, Nathan stennis komt schoppen en Clay en Nathan vervolgens een gesprek hebben in de auto. In die scène deed Clay me heel erg aan Lucas denken. In dat soort scènes leek het wel alsof ze de naam Lucas in het script voor de naam Clay hebben vervangen.

Toen Red Bedroom Records begin seizoen 7 in de problemen zat heb ik Haley bijvoorbeeld niet zien bellen met Peyton en/of Lucas. Ze deed wel een doeltreffende en grappige imitatie van beiden, maar we hebben haar nooit zien bellen (of desnoods mailen) naar Peyton. Vond ik zeer vreemd, gezien Peyton toch de baas van RBR is???
pi_97035227
Klopt ook gewoon vrij weinig van. Jamie was toch zo close met Lucas? Wanneer hebben hun dan contact? Haley en Peyton inderdaad...ook zo raar. Brooke en Peyton zag je nooit bellen en Brooke noemde Peyton ook nauwelijks. Ik ben geen script schrijver maar lijkt me niet moeilijk om een scene van 10-15 seconden desnoods te hebben waar je Haley aan de telefoon ziet ; of dat ze Nathan aanspreekt dat hij de groetjes moet hebben. Dat zou het veel natuurlijker maken.
Daarbij ging Haley's moeder dood en Lucas en Peyton waren niet eens op de begrafenis. Brooke ging trouwen maar alweer kwamen ze niet. Mooie vrienden :P
pi_97035682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt ook gewoon vrij weinig van. Jamie was toch zo close met Lucas? Wanneer hebben hun dan contact? Haley en Peyton inderdaad...ook zo raar. Brooke en Peyton zag je nooit bellen en Brooke noemde Peyton ook nauwelijks. Ik ben geen script schrijver maar lijkt me niet moeilijk om een scene van 10-15 seconden desnoods te hebben waar je Haley aan de telefoon ziet ; of dat ze Nathan aanspreekt dat hij de groetjes moet hebben. Dat zou het veel natuurlijker maken.
Daarbij ging Haley's moeder dood en Lucas en Peyton waren niet eens op de begrafenis. Brooke ging trouwen maar alweer kwamen ze niet. Mooie vrienden :P
Ja, lekkere vrienden idd: uit het oog, uit het hart :P

Maar veel series hebben daar last van. In het begin wordt een vertrokken karakter nog wel genoemd, stuurt diegene een kaartje/maitje e.d. , maar na een paar keer wordt er niets meer vernomen van diegene en lijkt het wel of de karakters in de serie ook niet meer weten wie een Lucas of Peyton was. Heel irritant. Ik zou - indien dat mogelijk is - gewoon contact houden met zo'n iemand.

Volgens Sophia Bush werd er in seizoen 7 nog verteld waar L&P nu waren (bij Karen en Andy volgens haar), maar in heel seizoen 7 heeft niemand daar iets over gezegd. Nathan zei wel tegen Dan "Je kunt naar Lucas toevliegen, maar die trapt er ook niet in", maar niemand weet waar Lucas zich nu echt bevindt. Voor hetzelfde geld zit hij samen met Peyton in een kelder in Tree Hill opgesloten door Psycho Derek :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:13:25 #16
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_97037717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat van Jamie nog tot daar aan toe. Nathan die geen contact heeft met zijn broer vind ik een stuk raarder :P
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_97037871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Two het volgende:

[..]

Dat van Jamie nog tot daar aan toe. Nathan die geen contact heeft met zijn broer vind ik een stuk raarder :P
Nu je het zegt...
pi_97038199
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Two het volgende:

[..]

Helemaal true ja. Elke vriendschap / band met betrekking van Peyton en Lucas is gewoon helemaal weg.

Ik heb eigenlijk alleen vrienden in andere steden wonen dan de stad waar ik zelf woon. Zo vaak verhuist dat ik gewoon geen zin meer had om nog meer mensen te benaderen voor vriendschap. En dat contact met al die vrienden gaat super ; zie ze best vaak en ik noem ze ook gewoon in gesprekken dus zo kan het ook. Maar nee hoor, een scene is te veel gevraagd!
pi_97038473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Helemaal true ja. Elke vriendschap / band met betrekking van Peyton en Lucas is gewoon helemaal weg.

Ik heb eigenlijk alleen vrienden in andere steden wonen dan de stad waar ik zelf woon. Zo vaak verhuist dat ik gewoon geen zin meer had om nog meer mensen te benaderen voor vriendschap. En dat contact met al die vrienden gaat super ; zie ze best vaak en ik noem ze ook gewoon in gesprekken dus zo kan het ook. Maar nee hoor, een scene is te veel gevraagd!
Ik snap daarom eigenlijk niet waarom L&P persé terug moeten komen. Niemand heeft het meer over hun, niemand denkt nog echt aan hun... Alleen als er een smoes nodig is waarom ze er bij belangrijke dingen niet zijn (zoals de bruiloft van Brooke & Julian, was baby Sawyer ziek :') ) worden ze genoemd.
pi_97038826
Fans kunnen die personages gewoon niet los laten. Hun logica : Met hun is de serie gestart en zonder hun kan de finale geen succes zijn.

Ze zien niet in dat de serie veranderd is in de 8 jaar dat het op TV was ; en in Tree Hill tijd is er zelfs meer tijd verstreken. Sommige fans, vooral op Amerikaanse fora houden niet van veranderingen en zouden ze het liefst voor 10 seizoenen op de middelbare school zien ; met elkaar vreemdgaan enzo.
pi_97039015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fans kunnen die personages gewoon niet los laten. Hun logica : Met hun is de serie gestart en zonder hun kan de finale geen succes zijn.

Ze zien niet in dat de serie veranderd is in de 8 jaar dat het op TV was ; en in Tree Hill tijd is er zelfs meer tijd verstreken. Sommige fans, vooral op Amerikaanse fora houden niet van veranderingen en zouden ze het liefst voor 10 seizoenen op de middelbare school zien ; met elkaar vreemdgaan enzo.
In welk jaar zou OTH zich nu eigenlijk afspelen? Seizoen 5 moest rond 2010/2011 afspelen, begin seizoen 7 rond 2013/2014, in de laatste aflevering van seizoen 8 werd er ook ruim een jaar vooruitgegaan... ik schat zo rond 2015/2016.
pi_97039267
Lol, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht...OTH loopt voor!
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:06:56 #23
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97039710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom staan Clay, Quinn, Mouth en Millie niet in de openingspost :?

Ik zat in een auto op een onverharde weg met mijn mobiel een nieuw topic te openen.

Ik kan je vertellen.. geen pretje ;)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_97040159
En wachten totdat je thuis bent duurt te lang ? :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:21:36 #25
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97040240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wachten totdat je thuis bent duurt te lang ? :P
Dan was het topic vol geweest en had ik deze awesome TT niet kunnen maken ;)
pi_97040273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:06 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zat in een auto op een onverharde weg met mijn mobiel een nieuw topic te openen.

Ik kan je vertellen.. geen pretje ;)
Oh, oké...

[ Bericht 9% gewijzigd door PeterKelder op 19-05-2011 18:31:29 ]
pi_97040903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dan was het topic vol geweest en had ik deze awesome TT niet kunnen maken ;)
Mooie TT inderdaad en OP uiteraard :) Nu dit topic even volproppen en dan kun je bij #12 als TT gebruiken...FINALLY, the END :P

Ik las een paar tweets wat betreft OTH upfronts :

Cadlymack: OTH's final season - confirmed. Cast members from the past will be returning, Dawn Ostroff confirms.

Cadlymack: OTH won't start until midseason and will be 13 episodes as expected.

Cadlymack: Mark is talking with Chad and Hilarie and the CW execs think that bc it's the final season they'll be able to get them back.

Also, the 13 episodes will air in straight weeks so no breaks during the season.
pi_97041879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mooie TT inderdaad en OP uiteraard :) Nu dit topic even volproppen en dan kun je bij #12 als TT gebruiken...FINALLY, the END :P

Ik las een paar tweets wat betreft OTH upfronts :

Cadlymack: OTH's final season - confirmed. Cast members from the past will be returning, Dawn Ostroff confirms.

Cadlymack: OTH won't start until midseason and will be 13 episodes as expected.

Cadlymack: Mark is talking with Chad and Hilarie and the CW execs think that bc it's the final season they'll be able to get them back.

Also, the 13 episodes will air in straight weeks so no breaks during the season.
Tja, tis nu wel héél duidelijk dat het negende seizoen vrijwel alleen is aangekondigd om Chad en Hilarie terug in de show te krijgen...
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:07:34 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97041937
pi_97042602
quote:
Dus ze hebben een prachtige Series Finale laten degraderen tot een Season Finale om die twee terug te krijgen???

|:( :') :r 8)7 o|O :|W
pi_97042821
Is nog lang niet zeker of ze ook daadwerkelijk terug komen natuurlijk. Ze gaan met hun praten ja, net als wat oude cast-members, maar de vraag is of ze nu wel willen / kunnen. Heel seizoen 8 hebben ze het ook een paar keer geprobeerd, ook niks geworden.

@ Peter : Dat was al heel duidelijk inderdaad.
pi_97052873
quote:
Chad O+ ^) O+

:@
Spoilers!
pi_97063618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is nog lang niet zeker of ze ook daadwerkelijk terug komen natuurlijk. Ze gaan met hun praten ja, net als wat oude cast-members, maar de vraag is of ze nu wel willen / kunnen. Heel seizoen 8 hebben ze het ook een paar keer geprobeerd, ook niks geworden.

@ Peter : Dat was al heel duidelijk inderdaad.
Nee, tis nog niet zeker, maar stel dat Murray en Burton (de reden voor seizoen 9) ook niet terug kunnen komen voor seizoen 9 vanwege hun drukke agenda's, een zware griep of een boomblaadje op de treinrails: gaat Schwahn dan een seizoen 10 bekend maken of wordt seizoen 9 dan voortijdig afgeblazen?

Tis twee keer niet gelukt bij seizoen 8, dan moet je er als maker ook mee kappen. Hoe leuk het ook zou zijn, als het niet kan, kan het niet. En dan moet je het niet zo lang rekken totdat het wél kan.
pi_97063674
Ik gok dat het netwerk dit echt de laatste kans vind. Sowieso 13 afleveringen denk ik dus van wat ik lees. Seizoen 8 einde was goed genoeg voor mij, mja...ik ga niet in de herhaling vallen :P Laten we in ieder geval hopen dat Mark ons niet nog meer teleur stelt.
pi_97064028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik gok dat het netwerk dit echt de laatste kans vind. Sowieso 13 afleveringen denk ik dus van wat ik lees. Seizoen 8 einde was goed genoeg voor mij, mja...ik ga niet in de herhaling vallen :P Laten we in ieder geval hopen dat Mark ons niet nog meer teleur stelt.
Misschien dat hij ons nog verrast met een originele wending. Ik hoop het wel tenminste.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:23:35 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97065536
Is er nog wat aan of niet?
Ik kan het na de eerste paar afleveringen van het seizoen niet meer opbrengen om te volgen. Misschien dat ik straks er alles even in sneltrein vaart door jaag, maar ik vond het begin van het seizoen zo matig dat ik ben afgehaakt. Nooit verwacht na 7 seizoenen trouw volgen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97065810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Komakie het volgende:
Ik kan het na de eerste paar afleveringen van het seizoen niet meer opbrengen om te volgen. Misschien dat ik straks er alles even in sneltrein vaart door jaag, maar ik vond het begin van het seizoen zo matig dat ik ben afgehaakt. Nooit verwacht na 7 seizoenen trouw volgen...
Eerlijk gezegd weet ik het niet: ik heb seizoen 8 - op een paar stukjes na - nog niet gezien, ik wacht tot-ie op dvd uit is.
pi_97068174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Komakie het volgende:
Het is nog steeds erg leuk. Begin seizoen 8 was nog een beetje dramatisch en de bruiloft van Brooke was erg mooi, maar veel afleveringen komen gewoon veel lichter over dan andere seizoenen, dus wat minder drama. Iedereen word zo langzaam aan een gezinnetje en vriendschappen zijn sterk ( van de karakters die er nog in zitten althans :p ). Zeker geen slecht seizoen maar lang niet zo dramatisch. Lange tijd dachten ze ook dat dit het laatste seizoen zou zijn dus ze wouden alle verhaallijnen afronden en iedereen ''happy'' maken. Finale is erg sterk en zou de series finale moeten zijn. Ik heb wel 2-3 afleveringen gemist maar die kijk ik net als Peter wel op dvd zodra die uitkomt.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:22:56 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97069604
Misschien dat ik ze dan toch nog een keer kijk. Momenteel heb ik nog even genoeg tijd daarvoor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97078555
Haha, op OTHforums.com ( Vooral Amerikanen ) zitten ze nu alweer te zeiken dat ze ''maar'' 13 afleveringen krijgen en ze gaan nu alweer campagne voeren op nog 9 afleveringen want 13 afleveringen is niet genoeg alles af te ronden. Oh my god.....OTH is zo'n toffe show maar die fans zijn zo fanatiek dat ze gewoon geen afstand kunnen nemen en de karakters los kunnen laten, lol.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:25:54 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97079657
13 is meer dan genoeg om het geheel af te sluiten!
pi_97081522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Haha, op OTHforums.com ( Vooral Amerikanen ) zitten ze nu alweer te zeiken dat ze ''maar'' 13 afleveringen krijgen en ze gaan nu alweer campagne voeren op nog 9 afleveringen want 13 afleveringen is niet genoeg alles af te ronden. Oh my god.....OTH is zo'n toffe show maar die fans zijn zo fanatiek dat ze gewoon geen afstand kunnen nemen en de karakters los kunnen laten, lol.
Djiezus, die hebben dus echt geen leven zonder OTH :D
pi_97082092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Djiezus, die hebben dus echt geen leven zonder OTH :D
En het rare is nog dat ze heel seizoen 8 liepen te klagen over hoe slecht en saai de serie wel niet was en dat ze alleen maar closure wouden. Hebben ze dat ; willen ze een vol seizoen 9 ( en lopen ze nu alweer te zeiken omdat er dan wat minder Haley/Nathan scenes zullen zijn ( waarschijnlijk , dus nog niet eens zeker! ) doordat James waarschijnlijk part-time gaat spelen ). Nooit tevreden. Vind ik de FOK fans toch leuker ^^
pi_97082241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En het rare is nog dat ze heel seizoen 8 liepen te klagen over hoe slecht en saai de serie wel niet was en dat ze alleen maar closure wouden. Hebben ze dat ; willen ze een vol seizoen 9 ( en lopen ze nu alweer te zeiken omdat er dan wat minder Haley/Nathan scenes zullen zijn ( waarschijnlijk , dus nog niet eens zeker! ) doordat James waarschijnlijk part-time gaat spelen ). Nooit tevreden. Vind ik de FOK fans toch leuker ^^
Ze zijn echt nooit tevreden: als Chad en Hilarie al terug zouden komen voor seizoen 9, zou dat nog niet genoeg zijn volgens die fans, want dan is er weer een reden voor een seizoen 10, seizoen 11, 12 enz. enz.
pi_97082694
Ik dacht dat dit de series finale was. Zeker met het einde zo, de cirkel was rond.
Vond de aflevering wel gehaast, maar het einde vond ik heel mooi.

Nu ik lees dat er nog een negende seizoen komt, ben ik bang dat het afdoet aan de serie. Vind het een heel sterke serie met een mooie ontwikkeling van karakters, maar dit was een passend einde geweest.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_97082884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef Lolaatje het volgende:
Ik dacht dat dit de series finale was. Zeker met het einde zo, de cirkel was rond.

Nu ik lees dat er nog een negende seizoen komt, ben ik bang dat het afdoet aan de serie. Vind het een heel sterke serie met een mooie ontwikkeling van karakters, maar dit was een passend einde geweest.
Quoted for truth :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:47:00 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97138165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef Lolaatje het volgende:

Het was een leuke epsiode maar kwam inderdaad gehaast over en kreeg daardoor een vreemde feel.

De reden dat het aandeed als een series finale was natuurlijk dat er met het ergste rekening gehouden was en dit ook daadwerkelijk de series finale zou zijn. Ik neem aan dat de grootste lijnen dan ook series finale zouden zijn geweest.

De episode besloeg een tijdsbestek van een jaar, waarin eigenlijk mega veel gebeurde waaraan vrij snel voorbij werd gegaan.

Ik heb me eigenlijk nooit aan Jamie gestoord tot op heden omdat ik er niet zo zwaar aan tilde dat hij te slim voor zijn leeftijd deed overkomen, maar om hem nou dit soort teksten te laten citeren om een bewogen periode en daarmee de episode mee af te sluiten vond ik dan ook weer een beetje ver gaan :{

Al met een blijf ik met een vreemd gevoel zitten.

Komende seizoen gaat echt geen afbraak doen aan hetgeen dat 8 seizoenen lang is opgebouwd.

Cast en makers gaan er nu definitief vanuit dat dit de laatste 13 episodes worden dus kunnen gewoon 3/4 maanden televisie gebruiken om de series écht af te sluiten.

Voor mij als fan zou ik het echt geweldig vinden om Peyton en Lucas er de laatste twee of de aller laatste er nog bij te hebben. Lees namelijk links en rechts dat het sommige helemaal niet uitmaakt.

Als het niet zou lukken is het natuurlijk geen ramp, maar als ze hun twee zover zouden krijgen zou dat echt wel alles compleet maken in mijn ogen.

De slot scene heb ik dan ook al helemaal voor ogen en zal plaatsvinden in Karen's Cafe waar de hele bende bij elkaar zit en rouwt om de tragische dood van een personage (Karen? of om het dramatischer te maken een belangrijker personge) terwijl Sarah McLachlan haar lied Angel zingt.
pi_97172109
Dat zou ik best een vervelend einde vinde om eerlijk te zijn. Ik snap de charme die je erin zit maar ik vond de laatste scene van seizoen 8 gewoon uitstekend en ik snap niet dat er nog een seizoen moet komen om het echt af te ronden. Alles is al gewoon afgerond.
pi_97196830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

De slot scene heb ik dan ook al helemaal voor ogen en zal plaatsvinden in Karen's Cafe waar de hele bende bij elkaar zit en rouwt om de tragische dood van een personage (Karen? of om het dramatischer te maken een belangrijker personge) terwijl Sarah McLachlan haar lied Angel zingt.
Eindelijk een goed excuus om het leven van Mouth te beëindigen dan?!? :W
  maandag 4 juli 2011 @ 23:00:52 #50
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_99044411
Zo, net even de Season finale gekeken. Ik wist al dat er een season 9 zou komen en ik was een beetje verrast door het happy end (wel een heel mooi einde _O_ ). Ben benieuwd wat voor drama ze nu weer gaan verzinnen voor season 9.

Dat gezeik over Peyton en Lucas snap ik niet. Heb ze dit seizoen niet gemist en ik was dat eeuwige drama rondom Peyton op den duur wel zat.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Fijn, we krijgen nu zelfs gezever over het liefdesleven van die kleine guppekop :')
Dat was vrij kansloos ja :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_99055630
Ik heb een paar verhaallijnen gelezen op een OTH fansite, wie vaak wel kloppen...( othfans.com ).
Heb ze even in spoiler gezet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99057130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb een paar verhaallijnen gelezen op een OTH fansite, wie vaak wel kloppen...( othfans.com ).
Heb ze even in spoiler gezet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat zal ik ervan zeggen? Klinkt wel leuk, maar ze hadden het beter af kunnen sluiten bij S8 ;)

SPOILER
pi_99057301
Overigens is dit de Promotional Poster voor seizoen 9:

Wéér zo'n "we plakken alle individuele foto's bij elkaar"-poster :r Maak weer eens een échte castfoto!
pi_99058606
Zelfs zo erg dat de seizoen 8 dvd dezelfde foto gebruikt als ze hebben gebruikt bij seizoen 7....alleen ander kleurtje ( paarsachtig zoals seizoen 5 ) en natuurlijk dat er nu seizoen 8 bijstaat.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 11:41:08 ]
pi_99059108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zelfs zo erg dat de seizoen 8 dvd dezelfde foto gebruikt als ze hebben gebruikt bij seizoen 7....alleen ander kleurtje ( paarsachtig zoals seizoen 5 ) en natuurlijk dat er nu seizoen 8 bijstaat.

[ afbeelding ]
Volgens mij is-ie nep: kijk maar naar het 8-tje ;) Hij stond ook eerst op de Engelstalige wiki van seizoen 8, maar is nu weer weggehaald :)

Overigens vond ik de cover van seizoen 7 sowieso een faal, maar dat terzijde :P

Deze hadden ze makkelijk kunnen gebruiken voor de cover van seizoen 7:

[ Bericht 10% gewijzigd door PeterKelder op 05-07-2011 12:02:41 ]
pi_99060702
Hij staat al weken lang zo op amazon, en op alle OTH fan-sites word gezegd dat hij er zo uit gaat zien, en meestal is de buitenkant wel bekend rond deze tijd als hij in september of oktober uitkomt.
pi_99072207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij staat al weken lang zo op amazon, en op alle OTH fan-sites word gezegd dat hij er zo uit gaat zien, en meestal is de buitenkant wel bekend rond deze tijd als hij in september of oktober uitkomt.
Tja, misschien is het wel zo (al hoop ik toch echt van NIET! :P)
pi_99742240
Ik heb op een site waar ze custom dvd-covers maken een hele gave OTH-season 8 custom-cover gezien:

Die zou van mij gerust echt mogen zijn :Y
pi_99744809
Die zou prima zijn geweest ja! Alleen de kleur hebben we al gehad bij S3 :P
pi_99781843
Wie ik net toch tegen kwam in een film die ik keek :')

(http://www.imdb.com/title/tt0865554/)

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99783759
Lol, dat kapsel :P
pi_99785020
Ik herkende hem eerst helemaal niet :D _O-
pi_99785858
Haha, hoe hip. Had hem daar jonger geschat trouwens, niet verwacht dat de film uit 2008 is.
pi_99785973
quote:
Damn :D Dat is wel nice!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99786734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Damn :D Dat is wel nice!
Je hebt het artikel ook gelezen? De benaming van de link is wat (over)enthousiast namelijk :P.

Wat mij betreft hoeven ze overigens niet terug te komen.
pi_99786778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:48 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt het artikel ook gelezen? De benaming van de link is wat (over)enthousiast namelijk :P.

Wat mij betreft hoeven ze overigens niet terug te komen.
Wat mij betreft hoeven Murray en Burton ook niet terug te komen. Sterker nog: het hele negende seizoen had van mij niet gehoeven, gezien de sterke finale van seizoen 8. Maar ja, niets aan te doen ;)
pi_99788484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeven Murray en Burton ook niet terug te komen. Sterker nog: het hele negende seizoen had van mij niet gehoeven, gezien de sterke finale van seizoen 8. Maar ja, niets aan te doen ;)
Precies...

Al vind ik het heel stiekem wel tof dat de serie het nu al 9 jaar volhoud en nu wel een echte ''farewell season'' krijgen en dat ze weten dat het het laatste seizoen is. Die kans hebben niet veel series...en al helemaal de series die elk jaar in ''gevaar'' zijn, lol. En een paar afleveringen extra Brooke + Haley....tja :P

Maarja, vorig seizoen zeiden ze aan het begin van t seizoen ook dat het het laatste zou zijn. Ze hadden gewoon moeten stoppen met die finale. Nu kunnen ze dat laatste shot van Jamie niet weer gebruiken namelijk.

En Hilarie/Chad...tja, helemaal mee eens. Hoef ik niet terug te zien. Teveel gebeurd waar ze niet eens bij waren namelijk en geen enkel excuus zou dat fixen. Een paar ''mentions'' van hen zou ik wel waarderen...zodat blijkt dat ze Lucas/Peyton niet compleet zijn vergeten.
pi_99791305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies...

Al vind ik het heel stiekem wel tof dat de serie het nu al 9 jaar volhoud en nu wel een echte ''farewell season'' krijgen en dat ze weten dat het het laatste seizoen is. Die kans hebben niet veel series...en al helemaal de series die elk jaar in ''gevaar'' zijn, lol. En een paar afleveringen extra Brooke + Haley....tja :P
Je vergeet DÉ babe van OTH... Quinn :9~ :9~ :9~

Al zijn Brooke en Haley idd ook niet verkeerd :9

quote:
Maarja, vorig seizoen zeiden ze aan het begin van t seizoen ook dat het het laatste zou zijn. Ze hadden gewoon moeten stoppen met die finale. Nu kunnen ze dat laatste shot van Jamie niet weer gebruiken namelijk.
Dat dus. Volgens mij is dat hele negende seizoen alleen maar opgezet vanwege een eventuele terugkeer van Murray en Burton :{w Ze kunnen dat shot van Jamie op de brug natuurlijk recyclen in de allerlaatste episode: Jamie én Lucas samen op de brug :P

quote:
En Hilarie/Chad...tja, helemaal mee eens. Hoef ik niet terug te zien. Teveel gebeurd waar ze niet eens bij waren namelijk en geen enkel excuus zou dat fixen. Een paar ''mentions'' van hen zou ik wel waarderen...zodat blijkt dat ze Lucas/Peyton niet compleet zijn vergeten.
Wat was ook alweer de smoes dat ze niet bij het huwelijk van Julian & Brooke konden komen?... Oh ja, Baby Sawyer was ziek :') :') :')
pi_99792047
Zo'n fan op een Amerikaans forum van OTH zei dat Sawyer ''sick'' was in de term van kanker of iets dergelijks -_- ja hoor....en dan zegt Brooke het even heel rustig natuurlijk! Ze zegt dat je dan moet denken dat dat off-screen allemaal gebeurd -_-
pi_99797162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo'n fan op een Amerikaans forum van OTH zei dat Sawyer ''sick'' was in de term van kanker of iets dergelijks -_- ja hoor....en dan zegt Brooke het even heel rustig natuurlijk! Ze zegt dat je dan moet denken dat dat off-screen allemaal gebeurd -_-
:') :') :') :') :') :') :') :') :')

Als dat al zo zou zijn geweest, was Brooke in alle staten geweest :D

Sommige fans :|W
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:11:41 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99810679
Ik kan me nog herinneren dat niemand de naam van Karen's baby goed vestaan had.

Wat was het ook alweer.. Rose Lily ofzowat?

Ik heb wel 4 verkeerde varianten gehoord op de message boards :D
pi_99831274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat niemand de naam van Karen's baby goed vestaan had.

Wat was het ook alweer.. Rose Lily ofzowat?

Ik heb wel 4 verkeerde varianten gehoord op de message boards :D
De naam is Lily Roe Scott ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:57:52 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99831365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De naam is Lily Roe Scott ;)
Precies :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:29:06 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99980714
pi_100053592
De cast voor seizoen 9 is bekend, dit is de (voorlopige?) lijst:

Regular:
James Lafferty (Nathan Scott) *
Bethany Joy Galeotti (Haley James-Scott)
Sophia Bush (Brooke Davis)
Austin Nichols (Julian Baker)
Robert Buckley (Clay Evans)
Shantel VanSanten (Quinn James)
Jackson Brundage (Jamie Scott)
Tyler Hilton (Chris Keller)
Paul Johansson (Dan Scott)

Recurring:
Lee Norris (Marvin "Mouth" McFadden)
Lisa Goldstein (Millicent Huxtable)
Jana Kramer (Alex Dupre)
Stephen Colletti (Chase Adams)

* James Lafferty heeft een beperkte rol in seizoen 9 en zal zodoende niet in alle afleveringen te zien zijn, maar hij is wel toegevoegd als regular.

En Dan en Chris als regulars _O_ _O_ _O_ (x 100.000.000.000)
pi_100054109
Chris Keller..als er een personage irritant was :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100054270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Dáárom is hij juist zo'n gaaf personage imo, júíst vanwege zijn hoge irritatie-gehalte _O_
pi_100056078
Wel tof dat Chris terugkomt :) Al hoop ik wel op een fatsoenlijke verhaallijn voor hem :) leuk dat ze nieuwe personages terughalen. Al was het al langer bekend dat Chris terug zou komen :P
pi_100056259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel tof dat Chris terugkomt :) Al hoop ik wel op een fatsoenlijke verhaallijn voor hem :) leuk dat ze nieuwe oude personages terughalen. Al was het al langer bekend dat Chris terug zou komen :P
Inderdaad erg leuk :Y Hoop dat Chris en Dan zorgen voor vuurwerk (al dan niet in het huwelijk van Nathan en Haley :P)
pi_100057505
quote:
True that! Gelukkig wel weer Mouth :D en natuurlijk :

Shantel VanSanten

O+ :9~
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100057608

_O- _O-
pi_100058939
Geef mij James Lafferty maar :9
pi_100070791
Dan neem ik Chad wel. Vooruit dan maar weer...
Spoilers!
pi_100071361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan neem ik Chad wel. Vooruit dan maar weer...
Je zware offer word nooit vergeten! ;)
pi_100802632
Ik vraag me trouwens af of bij seizoen 9 de opening sequence ook terugkeert. En zo ja, dan 13x met Gavin DeGraw of 2x Gavin en 11 covers :?

Ik wacht namelijk nog met smart op Bethany Joy Galeotti's cover van het liedje: ik weet nu al dat die geweldig zou zijn :P
pi_100802704
Zijn die themes van S8 ooit uitgebracht :)?

Vond wel tof elke keer een ander :)
pi_100803084
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn die themes van S8 ooit uitgebracht :)?

Vond wel tof elke keer een ander :)
Er zijn sommige artiesten geweest die het hele nummer gecoverd hebben:

Dit zijn de enige drie die ik tot nu toe heb kunnen vinden: ik vind vooral de cover van SO&SO echt geweldig _O_ :)
pi_100803281
Ja die is idd tof, maar het is toch elke aflevering iemand anders?! Moet toch te vinden zijn :)
pi_100803503
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja die is idd tof, maar het is toch elke aflevering iemand anders?! Moet toch te vinden zijn :)
http://www.youtube.com/user/strahinjapfc

Deze user heeft bijna* alle opening sequences in HD, maar dit zijn niet de volledige liedjes :N Er zijn sommigen geweest die het hele liedje hebben gecoverd, maar er zijn er ook die dat niet hebben gedaan.

* Deze user heeft alleen die van Joshua Radin niet
pi_100807894
Ik hoop wel dat ze in seizoen 9 weer gebruik maken van de intro...of in ieder geval de series finale. Van mij mag Joy die dan wel zingen inderdaad!
pi_100808258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hoop wel dat ze in seizoen 9 weer gebruik maken van de intro...of in ieder geval de series finale. Van mij mag Joy die dan wel zingen inderdaad!

Zoiets mag ook: Gavin achter de piano en de hele cast eromheen, waarna ze in koor het nummer zingen O+
pi_100808702
Ik heb trouwens een mooie series finale bedacht:

quote:
OTH Seizoen 9, aflevering 13: I don't want to be

Reden voor een feestje: Nathan en Haley zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd! Terwijl Haley in de wolken is met het feest wat de anderen voor haar en Nathan hebben georganiseerd, is Nathan teleurgesteld in Lucas: die heeft namelijk aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn bij het feest. Na een tijdje op het feest te zijn geweest besluit Nathan even naar de Rivercourt te gaan, Jamie gaat mee. Op de Rivercourt blikt Nathan met Jamie terug op de afgelopen jaren (dus een heleboel flashbacks :P). Dan klinkt er opeens een bekende stem achter Nathan: het is Lucas met een basketbal onder zijn arm. Nathan is blij om Lucas toch te zien op deze dag en vrolijkt meteen op. Intussen komen alle vrienden en intimi naar de Rivercourt gelopen, waarna Lucas Nathan uitdaagt tot een potje basketbal. Nathan stemt in, en onder luid gejuich van alle anderen spelen de gebroeders Scott samen een potje basketbal op de Rivercourt, met daaronder het gehele nummer van I don't want to be :)
pi_100830877
Gaat seizoen 9 nu het laatste seizoen worden? Het zou wel eens tijd mogen worden.
pi_101088704
Leuk castingnieuwtje:

quote:
'One Tree Hill' casts hit man for final season

Actor Andrew Elvis Miller has been cast as a dangerous killer for the final season of The CW's One Tree Hill.

Miller will appear in a recurring role as an Eastern European assassin throughout the 13-episode ninth and final season of the long-running drama when it returns next year.

Miller has previously enjoyed minor roles in shows such as The Sopranos, The Gate and Criminal Minds.

The CW officially ordered a final season of One Tree Hill back in May following much speculation about the show's future.

Cast members Bethany Joy Galeotti, Sophia Bush, Lisa Goldstein, Austin Nichols, Robert Buckley and Jana Kramer will all remain series regulars while James Lafferty will return on a part-time basis.

Former series regular Chad Michael Murray has since admitted he would be open to reprising his role as original character Lucas Scott for the final season.
Oeh... dat gaat spannend worden :o
pi_101090066
Ik kijk wel een beetje uit naar het nieuwe seizoen ondertussen na wat ik gelezen heb op oth forums en spoilers, maar ik blijf er bij dat seizoen 8 een mooie afsluiter was geweest.

Je idee dat in de series finale Nathan en Haley 12,5 jaar getrouwd zijn klinkt best leuk eigenlijk! Alleen de laatste scene zou ik niet zo willen. Dat word een beetje een herhaling van seizoen 4....en ze moeten wel met iets nieuws komen uiteraard! Bovendien hoef ik Lucas niet terug te zien...en als het wel gebeurd mogen ze wel eens uitleggen waarom ze zoveel gemist hebben. En niet dat ze naar Tree Hill komen met de cliche reden : ''There's no place like home, and we want to raise Sawyer here''. Dat zou veeeel te voorspelbaar zijn.

Ze mogen wat mij betreft best verschijnen in de series finale maar dan zou ik het mooi vinden dat Peyton een brief in de bus gooit bij Brooke of op de stoep legt met daarin haar excuses dat ze er zo weinig was en dat ze alles zal proberen om hun vriendschap weer als vanouds te maken en dat ze wat vaker langs zal komen of iets dergelijks. En ongeveer hetzelfde met Lucas en Nathan. En dan als allerlaatste scene dat Nathan samen met Haley en Brooke die brieven vind en ze leest....en dat wij dus de stemmen horen van Peyton/Lucas gemengd met die van Nathan/Haley/Brooke met wat er in die brieven staat en dat ze ver voor zich een auto zien wegrijden...zoiets zou ik dan weer het einde vinden! Dat er toch hoop is voor die vriendschappen ; dat we toch peyton/lucas zien en een laatste voice-over voor de 5 vrienden.
pi_101090488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk castingnieuwtje:

[..]

Oeh... dat gaat spannend worden :o
Lucas mag van mij wel terug hoor
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:52:33 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101345834
Dikke spoiler voor het laatste seizoen betreffende een personage

SPOILER
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:53:40 #98
-1 #ANONIEM
pi_101345898
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:

SPOILER
Was je me een minuut voor:P
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:30:39 #99
-1 #ANONIEM
pi_101355376
Nog meer spoiler/casting nieuws over seizoen 9 :

SPOILER
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:56:24 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_101356636
Dat is beide goed nieuws, vooral de eerste spoiler! :9
Spoilers!
De snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:00:49 #101
239845 tliciouz
pi_101360872
quote:

SPOILER
Eindelijk. O+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:42:18 #102
263481 PeterKelder
pi_101364831
quote:

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog meer spoiler/casting nieuws over seizoen 9 :

SPOILER
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nu alleen Karen en Whitey nog terug :Y

(En het liefst Keith ook nog, maar dat zal wel niet gebeuren)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:56:33 #103
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_101365181
Nee, geen Keith, dan krijgen we weer van dat irritante geestengedoe, bleh. Had 'ie maar niet dood moeten gaan ;) .
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:40:17 #104
263481 PeterKelder
pi_101366382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, geen Keith, dan krijgen we weer van dat irritante geestengedoe, bleh. Had 'ie maar niet dood moeten gaan ;) .
Normaal heb ik ook niets met dat geestengedoe, maar bij Keith vond ik het niet storend :)

Het is trouwens nog steeds jammer dat Keith dood moest :(
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:10:06 #105
-1 #ANONIEM
pi_101367340
Ach, ik vind het wel jammer, maar Keith was voor mij niet zo speciaal als de andere karakters. En ze moesten toch iemand dood laten gaan in die aflevering naast Jimmy. Anders was het gewoon niet zo schokkend geweest. Ze hadden geen beter karakter kunnen kiezen. Veroorzaakte drama voor de andere karakters en ik vond het een irritante acteur. De keren dat hij terugkeerde waren wel ok ; maar ik hoef hem niet weer te zien.

Zou leuk zijn als Karen nog terugkomt maar ik betwijfel het. Haar karakter heeft op zich wel een goed einde vind ik!

SPOILER
  maandag 5 september 2011 @ 23:41:31 #106
-1 #ANONIEM
pi_101617879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb op een site waar ze custom dvd-covers maken een hele gave OTH-season 8 custom-cover gezien:

[ afbeelding ]

Die zou van mij gerust echt mogen zijn :Y
Het lijkt erop dat je gelijk krijgt...op amazon.co.uk ( release voor oktober ) staat nu die cover die jij dus had gevonden op een custom-cover site :P Mag het van mij best zijn...alles beter dan precies dezelfde cover als S7, met enkel een ander kleurtje. Ik vind alleen het haar van Haley lelijk op de cover van S7 en nu dus ook S8. Ze mogen voor S9 wel een andere photo-shoot doen!

En nog spoilers over Lucas + Debb..weet niet of ik t al had gepost.

SPOILER
  woensdag 7 september 2011 @ 19:18:58 #107
263481 PeterKelder
pi_101683516
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je gelijk krijgt...op amazon.co.uk ( release voor oktober ) staat nu die cover die jij dus had gevonden op een custom-cover site :P Mag het van mij best zijn...alles beter dan precies dezelfde cover als S7, met enkel een ander kleurtje. Ik vind alleen het haar van Haley lelijk op de cover van S7 en nu dus ook S8. Ze mogen voor S9 wel een andere photo-shoot doen!
Nice _O_
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:29:16 #108
349877 Devv
pi_102197294
Is al bekend wanneer het laatste seizoen begint?
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:44:21 #109
-1 #ANONIEM
pi_102201103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Devv het volgende:
Is al bekend wanneer het laatste seizoen begint?
Volgens mij in Januari/Februari om vervolgens de 13 afleveringen in een ruk achter elkaar uit te zenden zonder pauzes ertussen.
  woensdag 21 september 2011 @ 18:27:39 #110
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_102228016
Wat?? Begint het helemaal niet eind september?? Shit... Had me er best wel op verheugd...
I'm just a girl in the world.
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 21 september 2011 @ 18:47:39 #111
-1 #ANONIEM
pi_102228877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef annoh het volgende:
Wat?? Begint het helemaal niet eind september?? Shit... Had me er best wel op verheugd...
Aw :( Zijn maar 13 afleveringen ipv de ''normale'' 22 dus hebben ze maar besloten om ze in een keer achter elkaar uit te zenden startend in Januari/februari. Precieze datum is nog onbekend.
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:34:18 #112
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_102290045
Pfff... Afwachten dan maar...
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:54:51 #113
349877 Devv
pi_102304993
Ik ga pas kijken als ze allemaal zijn uitgezonden.
  zondag 25 september 2011 @ 09:54:55 #114
-1 #ANONIEM
pi_102353331
SPOILER
  zondag 25 september 2011 @ 12:38:11 #115
349877 Devv
pi_102356738
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Het is net alsof ze iets teveel hun best willen doen om het spectaculair te laten eindigen. Maar ze hebben dan ook slechts 13 aflevering de tijd om een 8 jaar lang lopende serie af te sluiten...
  zondag 25 september 2011 @ 14:38:36 #116
263481 PeterKelder
pi_102360752
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 25 september 2011 @ 14:45:49 #117
52922 Nick-GizMo
pi_102360992
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Devv het volgende:
Ik ga pas kijken als ze allemaal zijn uitgezonden.
Daar zit ik ook aan te denken :D
  zondag 25 september 2011 @ 14:56:26 #118
-1 #ANONIEM
pi_102361328
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:49:08 #119
-1 #ANONIEM
pi_103752312
Bleh, de wachttijd duurt best wel lang tot seizoen 9 begint :( Gelukkig komt seizoen 8 volgende week uit in Engeland op dvd. Kijk toch best uit naar nieuwe afleveringen eigenlijk :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:34:28 #120
117948 loezzzje
pi_103754138
Ik zat ook vandaag te denken dat ik wel nieuwe afleveringen wil zien :P
Surf volledig anoniem met NordVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetCyberghost VPN
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:41:14 #121
-1 #ANONIEM
pi_103758061
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik zat ook vandaag te denken dat ik wel nieuwe afleveringen wil zien :P
Je hebt een goede smaak :P Gossip Girl, 90210, OTH etc
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:02:01 #122
117948 loezzzje
pi_103759701
Dank je. Jij ook dan want je kijkt dezelfde series he? :P

Keek je The OC ook? Dat was 1 van mijn favoriete series.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:20:31 #123
-1 #ANONIEM
pi_103761100
Keek ik ook ja. Heb de serie ook op dvd dus ik herkijk het nog steeds.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:21:52 #124
117948 loezzzje
pi_103761202
haha toevallig. ik ook en zat er net aan te denken om in de winter break weer opnieuw te gaan kijken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:49:23 #125
-1 #ANONIEM
pi_103767279
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef loezzzje het volgende:
haha toevallig. ik ook en zat er net aan te denken om in de winter break weer opnieuw te gaan kijken.
Ik kijk het eens in de 2 jaar ongeveer. Ik heb nogal veel series die ik volg, en daarnaast ook vele op dvd, dus ik herkijk heel veel series 's avonds en in de weekenden ( als ik niks anders te doen heb ), dus veel vaker herkijken lukt niet :P Alleen Gilmore Girls kijk ik elk jaar wel ; net als Charmed.
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:01:29 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103768063
We zitten in de topics over dit soort series echt vaak met hetzelfde clubje te kijken, Taz hoort daar uiteraard ook bij.
Spoilers!
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:04:17 #127
117948 loezzzje
pi_103768262
Ja, als je de ene serie kijkt dan kijk je vanzelf de andere in die categorie ook. En dat zijn meestal dan dezelfde mensen ja :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:06:58 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103768443
Gezellig toch ;)
Spoilers!
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:08:06 #129
52922 Nick-GizMo
pi_103768504
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef loezzzje het volgende:
Dank je. Jij ook dan want je kijkt dezelfde series he? :P

Keek je The OC ook? Dat was 1 van mijn favoriete series.
Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaar :(
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:25:42 #130
349877 Devv
pi_103769473
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaar :(
Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?
VyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:56:46 #131
52922 Nick-GizMo
pi_103770693
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?
Volgens mij waren een paar acteurs er wel klaar mee, en er is toen ook een staking geweest, daarom ging seizoen 4 ook zo snel.

En wie weet ook de kijkcijfers ?
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:49:44 #132
-1 #ANONIEM
pi_103774806
En daarbij was het op FOX, die iets hogere kijkcijfers eist. Normaal lopen de tienerseries op de CW/WB. Kwaliteit was seizoen 3 en 4 ook wel minder wat kijkers kostte.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:06:16 #133
117948 loezzzje
pi_103776882
Seizoen 1 was idd het beste. 4 vond ik ook het minste, vandaar dat het misschien gecancelled is omdat niemand meer keek. En ze waren ook in college, das meestal ook een dooddoener voor die series. Ik vind 90210 ook echt boring @ the moment. En toch vond ik het bij gilmore girls weer wel kunnen, en rory was best vaak te vinden op yale.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:40:27 #134
-1 #ANONIEM
pi_103777727
Ligt er idd aan hoe het verwerkt word in de serie. Gossip Girl is ook minder nu ze van de middelbare school af zijn. One Tree Hill deed het slim met de time jump, en Gilmore Girls..het leek gewoon realistisch. De serie bleef hetzelfde maar veranderde ook maar bleef goed. Dawson's Creek deed het ook prima. Maar vaak is het wel de doodsteek ja.

Leuk filmpje van OTH trouwens : http://www.twitvid.com/D8BUV

Was een event geweest waar de fans afscheid konden nemen van de cast, georganiseerd door cast en crew, etc. Leuk filmpje wel :P Rest komt te staan op de S9 dvd.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:45:19 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103777863
Met Gilmore Girls was het ook alleen Rory van de hoofdpersonen die iets compleet anders ging doen, de rest bleef op zijn plek. In series met een teen ensemble cast moeten ze er altijd voor zorgen dat iedereen op een of andere manier bij elkaar blijft en dat lijkt dan zo geforceerd.
Spoilers!
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:20:30 #136
-1 #ANONIEM
pi_103778909
Paris zat ook op Yale he, die had ook een hoofdrol. Zelfde met Logan vanaf S5. Bij Gilmore Girls vond ik het juist fijn dat ze Rory veel op Yale lieten zien. In Gossip Girl lopen ze maar wat rond in de stad en lijkt het soms alsof ze helemaal niet studeren. Rory zat zelfs een paar keer echt in een collegezaal ; en ze zat daar op kamers ; gewoon goed gedaan in ieder geval. Ook goed moment gestopt..dat we haar de middelbare school en ook de universteit hebben zien afronden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:23:14 #137
117948 loezzzje
pi_103802223
Ja idd, ik vind dat zo raar bij Gossip Girl, lijkt wel alsof ze niet naar school gaan. En Nate heeft alleen maar een middelbaar schooldiploma? Daar zal hij lekker ver mee komen :P

Ik ben trouwens nog steeds boos dat Rory & Logan niet samen eindigde in de series finale :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:41:05 #138
-1 #ANONIEM
pi_103807813
Geheel off-topic, maar ik vond dat Rory bij Jess hoorde :P Maar single was ze ook wel leuk. School en studie heeft bij haar bijna altijd prioriteit gehad, dus ik vond het wel fijn hoe het eindigde voor haar. Single.
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:29:30 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103814362
He bah, Jess. Beter dan Dean, maar geen geslaagde vriend voor Rory. Alle meiden moeten een keer een bad boy gehad hebben, gewoon om te testen maar dan houdt het ook op hoor.

Ik snap bij 90210 ook niet wie er nou naar college gaan en wie niet. Naomi en Annie wel, de rest niet geloof ik. Hetzelfde geldt voor Gossip Girl trouwens. Bij One Tree Hill zijn ze ten minste allemaal (?) netjes naar college geweest, dat verklaart nog enigszins die coole carrieres die ze hebben (gehad).
Spoilers!
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:44:01 #140
117948 loezzzje
pi_103815069
Achja als oth weer begint dan gaan we wel weer ontopic :P

Bij 90210 gaan Naomi & Ivy naar dezelfde college. Annie wou naar een andere college maar daar had ze geen geld meer voor dus nou zit ze ineens bij Ivy & Naomi :?

Ik heb echt geen flauw idee wat Silver & Dixon doen. Ade heeft niet eens een highschool diploma dus laat staan een college diploma :P En Liam is eigenaar van een bar en hij is nog niet eens 21 :')

Ja Jess vond ik ook leuk. Idd veel beter dan Dean, die vond ik echt verschrikkelijk, wat een pussy zeg!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPN
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:03:10 #141
168920 Desii
Curly
pi_103825943
Weet iemand of Peyton haar opwachting zal maken in één van de laatste afleveringen ?

(ik heb ze namelijk wel gemist, die 2 personages)

[ Bericht 26% gewijzigd door Desii op 01-11-2011 12:14:00 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:18:10 #142
117948 loezzzje
pi_103826436
SPOILER
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:27:08 #143
-1 #ANONIEM
pi_103826686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:18 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:28:15 #144
-1 #ANONIEM
pi_103826725
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef loezzzje het volgende:
Achja als oth weer begint dan gaan we wel weer ontopic :P

Bij 90210 gaan Naomi & Ivy naar dezelfde college. Annie wou naar een andere college maar daar had ze geen geld meer voor dus nou zit ze ineens bij Ivy & Naomi :?

Ik heb echt geen flauw idee wat Silver & Dixon doen. Ade heeft niet eens een highschool diploma dus laat staan een college diploma :P En Liam is eigenaar van een bar en hij is nog niet eens 21 :')

Ja Jess vond ik ook leuk. Idd veel beter dan Dean, die vond ik echt verschrikkelijk, wat een pussy zeg!
Silver was nog een tijdje die assistent van Navid en nu werkt ze voor die tegenstander van Teddy's oom ofzo. Erg raar in ieder geval zonder opleiding. En Dixon werkt een beetje aan muziek en denkt dat hij een super topper is.

Ach het is vermakelijk, maar realistisch?
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:31:09 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103826821
Stars Hollow was realistischer ;)
Spoilers!
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:00:26 #146
-1 #ANONIEM
pi_103829394
Haha :P Ook niet bepaald nee ^^
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:51:05 #147
117948 loezzzje
pi_103830878
Geen 1 van die series is realistisch. Kom op, moet je zien wat die meisjes van 16 voor kleren aan hebben en hoe ze praten. Ik moest op mijn 16e verjaardag vragen om een mobiel, niet om een mercedes :')
  woensdag 2 november 2011 @ 10:03:28 #148
-1 #ANONIEM
pi_103865954
Voor degenen die interesse heeft om de episodes titles van seizoen 9 te weten en beetje inhoud, hieronder alle 13 afleveringen in spoiler. Ook een filmpje die gemaakt is bij een evenement een paar dagen terug. De eerste minuut van seizoen 9 is gefilmd. ( niet goede kwaliteit maar goed zichtbaar ) :

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 10:05:20 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 10:55:27 #149
117948 loezzzje
pi_103867413
Oh jeetje dat moet ik nog een paar keer zien. Ik zag bijna niks :')

Het enige wat ik zag was
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 10:58:36 #150
-1 #ANONIEM
pi_103867508
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Oh jeetje dat moet ik nog een paar keer zien. Ik zag bijna niks :')

Het enige wat ik zag was
SPOILER
SPOILER
Surfshark - veilig toegang tot het open internetPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 2 november 2011 @ 11:06:01 #151
117948 loezzzje
pi_103867726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 11:19:48 #152
-1 #ANONIEM
pi_103868135
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Waarom kan ik geen spoilers weerstaan :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 11:20:17 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 12:13:52 #153
117948 loezzzje
pi_103869902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom kan ik geen spoilers weerstaan :(
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 12:51:27 #154
-1 #ANONIEM
pi_103871173
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 13:29:25 #155
117948 loezzzje
pi_103872261
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 14:08:28 #156
263481 PeterKelder
pi_103873499
Zo, wordt een heftig seizoen zo te lezen :o
  woensdag 2 november 2011 @ 15:35:11 #157
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_103876662
Iemand die weet wat er met Clay allemaal gebeurd?
Trotse Belg.
  woensdag 2 november 2011 @ 15:53:03 #158
117948 loezzzje
pi_103877330
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef Sasman het volgende:
SPOILER
wanneer zullen we een promo krijgen?
  woensdag 2 november 2011 @ 16:02:22 #159
-1 #ANONIEM
pi_103877693
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef Sasman het volgende:
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 17:08:23 #160
117948 loezzzje
pi_103881072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 2 november 2011 @ 17:15:55 #161
-1 #ANONIEM
pi_103881402
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 18:31:13 #162
117948 loezzzje
pi_103884343
SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 22:33:03 #163
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_103897350
One Tree Hill Returns January 11th
  woensdag 2 november 2011 @ 22:45:39 #164
349877 Devv
pi_103898183
Dat is dus nog wel een eind weg. Ik hoop dat dit de kwaliteit van het laatste seizoen ten goede komt.
  woensdag 2 november 2011 @ 23:26:25 #165
117948 loezzzje
pi_103900357
Ja, dat is wel shit maarja voor we het weten is het januari! Komt dus op woensdag, op de tijd van ANTM? Want dat zal dan al wel afgelopen zijn.
  donderdag 3 november 2011 @ 08:15:47 #166
-1 #ANONIEM
pi_103905788
Ik had al rekening gehouden met februari of iets dergelijks dus dit valt nog mee
  vrijdag 25 november 2011 @ 19:46:56 #167
117948 loezzzje
pi_104815566
Wanneer zal er een officiele promo komen?
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:27:49 #168
-1 #ANONIEM
pi_104818117
Eind december gok ik
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:00:00 #169
117948 loezzzje
pi_104823893
Nog zo lang :{
  zaterdag 26 november 2011 @ 00:14:27 #170
-1 #ANONIEM
pi_104830953
Ze zijn al helemaal klaar met filmen en alles, dus het voelt voor mij alsof het nu al gewoon helemaal is afgelopen, haha. En omdat seizoen 8 heel goed eindigde...kan ik het geduld wel opbrengen tot seizoen 9 :)
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf volledig anoniem met NordVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:14:47 #171
117948 loezzzje
pi_104836436
Je had me gewoon die ene promo for s9 niet moeten geven :')

Ben gister weer met s7 begonnen :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:25:40 #172
-1 #ANONIEM
pi_104836599
Haha, sorry :P seizoen 7 is top! Ik ben afgelopen dagen met seizoen 1 bezig...allemaal jonkies nog

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 10:26:23 ]
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:32:32 #173
117948 loezzzje
pi_104836708
S6 was op net 5 maar toen zijn ze er weer mee gestopt :{ dus nou heb ik de rest maar gedownload :P vind het toch te duur om ze allemaal te kopen. heb alleen s3 gekocht maar dat was ook zo'n belangrijk seizoen voor brooke/lucas O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:38:10 #174
-1 #ANONIEM
pi_104836796
Ik heb ze in de loop der jaren wel gekocht. 1 tot 7 dan. Seizoen 8 komt in december pas uit hier. Geen spijt van gehad :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:19:11 #175
117948 loezzzje
pi_104837597
Ja, ik heb s1 & 2 ook op dvd maar die heb ik gebrand. Ik vond het na s3 ook wat minder worden en tegenwoordig zijn ze ook zo duur! Ik heb destijds maar 30 euro betaald volgens mij zijn ze nou 45.

Achja leuke kerstkado's :P Ik vond nog een kadobon van de mediamarkt en dus heb ik er nog 1 gevraagd aan sinterklaasje, dan kan ik in ieder geval voor niks in januari s2 van the vampire diaries kopen :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:27:43 #176
-1 #ANONIEM
pi_104837814
Heb ze allemaal voor 20 euro per stuk gehaald. Vampire diaries is ook tof ja, die 2 seizoenen heb ik via engeland gekocht, eerder uit en goedkoper :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:30:56 #177
117948 loezzzje
pi_104837898
Ja maar zit zeker geen subs bij? Dat vind ik toch altijd wel prettiger :P

Ik kijk ook wel eens op marktplaats, daar staat ook een hoop op, heb ik the oc ook van gekocht.
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:35:36 #178
-1 #ANONIEM
pi_104839569
wel met nl subs :) maar ik kijk sowieso altijd met engelse subs dus :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:49:25 #179
117948 loezzzje
pi_104839958
Oh dan is dat misschien ook nog een optie. Waar koop je die dan? Amazon? Ik heb alleen geen creditcard :{
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:14:37 #180
349877 Devv
pi_105240612
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBetrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:37:34 #181
-1 #ANONIEM
pi_105241343
quote:
Zag m gisteravond ook ja, op facebook. Erg tof!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:59:20 #182
117948 loezzzje
pi_105241601
SPOILER
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:23:13 #183
117948 loezzzje
pi_105680309
Waren deze spoilers al bekend?

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:28:32 #184
-1 #ANONIEM
pi_105685667
Meeste spoileers waren al bekend en gepost en kloppen. Alleen de titel van de 13 e aflevering klopt niet.
SPOILER
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:36:13 #185
117948 loezzzje
pi_105686642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Meeste spoileers waren al bekend en gepost en kloppen. Alleen de titel van de 13 e aflevering klopt niet.
SPOILER
Dat dacht ik dus ook ergens te hebben gelezen ja. Daarom dacht ik dat ze hem dus weer gewijzigd hadden. Maar het klopt dus nog steeds.
  zondag 25 december 2011 @ 23:40:50 #186
-1 #ANONIEM
pi_106043335
Niet meer heel lang wachten gelukkig :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:12:53 #187
349877 Devv
pi_106079499
Dat mag ook wel weer eens. Ik ga overigens niet gelijk kijken, maar wacht tot het hele seizoen uitgezonden is. Dan kan ik straks in één keer doorhalen. Ik heb namelijk een hekel aan steeds weer een week te moeten wachten.
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:29:37 #188
117948 loezzzje
pi_106079794
Oh ik niet hoor. Ik kan dat echt niet opbrengen om te wachten als ik weet dat een aflevering al is uitgezonden.
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:43:57 #189
-1 #ANONIEM
pi_106081309
Bij bepaalde series kan ik dat wel opbrengen ; loop bij 90210, Gossip Girl en nog wat anderen al flink achter. Maar bij OTH zal ik het wekelijks wel bijhouden denk ik.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:30:43 #190
-1 #ANONIEM
pi_106605012
Nog maar 2-3 dagjes wachten en dan valt de nieuwste eindelijk te downloaden!
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 9 januari 2012 @ 21:28:34 #191
117948 loezzzje
pi_106618942
*O*
  maandag 9 januari 2012 @ 21:29:48 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106619011
:D
  maandag 9 januari 2012 @ 21:34:10 #193
117948 loezzzje
pi_106619273
Ik ben zo blij dat Chris Keller terug is! :D
  maandag 9 januari 2012 @ 21:52:12 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_106620281
Oh ja gatver, Chris Keller.
Spoilers!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 06:24:56 #195
349877 Devv
pi_106630707
Ik zat laatst de DVD van seizoen 1 te kijken. Toch wel apart dat dit alweer bijna 10 jaar geleden is.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:28:26 #196
52922 Nick-GizMo
pi_106633610
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog maar 2-3 dagjes wachten en dan valt de nieuwste eindelijk te downloaden!
nog maar 2 :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:49:42 #197
117948 loezzzje
pi_106650980
Donderdag kunnen we downloaden he? :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:52:16 #198
-1 #ANONIEM
pi_106651074
Jups :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:25:08 #199
117948 loezzzje
pi_106656044
Wat zijn nou precies een beetje de verhaallijnen dit seizoen? Weet je dat?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:58:06 #200
-1 #ANONIEM
pi_106661582
Even uit mijn hoofd een paar verhaallijnen :

SPOILER
Anoniem en veilig met ProtonVPNCyberghost VPNSurf prive met PureVPN
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:10:05 #201
263481 PeterKelder
pi_106662167
Weet iemand trouwens hoe het zit met de opening credits? Zijn die er wel en zo ja, is het dan 13x Gavin die het nummer zingt of weer verschillende artiesten?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:21:09 #202
-1 #ANONIEM
pi_106662735
Die is et dit seizoen niet helaas :(
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:42:20 #203
117948 loezzzje
pi_106663747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even uit mijn hoofd een paar verhaallijnen :

SPOILER
Thanks! :)

Mouth :')

SPOILER
  woensdag 11 januari 2012 @ 06:29:41 #204
349877 Devv
pi_106670873
Hoeveel afleveringen worden er ook alweer uitgezonden? Er worden er toch 13 zonder onderbreking uitgezonden? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik uit dit topic moet blijven.
  woensdag 11 januari 2012 @ 07:09:12 #205
117948 loezzzje
pi_106670973
13 weken dus :P

Maar die zijn zo voorbij.
  woensdag 11 januari 2012 @ 07:37:04 #206
349877 Devv
pi_106671169
In het weekend van 7 en 8 april kan ik dus gaan kijken. Dat valt inderdaad heel erg mee.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:04:04 #207
117948 loezzzje
pi_106671378
April. Dan is het al lente O+ :P

Ik zou niet zo lang kunnen wachten :N
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:02:17 #208
52922 Nick-GizMo
pi_106717970
na 11 minuten al die Keller, bah :r
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:23:21 #209
239845 tliciouz
pi_106718613
Hmm eerste ep gezien vond hem wel oke, denk dat ik er bij de volgende weer helemaal inzit. Ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitdraait.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:30:25 #210
157472 Tim86
pi_106718805
Toffe aflevering, maar ik sta nog steeds achter deze post :(

quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPN
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:35:35 #211
52922 Nick-GizMo
pi_106720952
Nou eindelijk afgekeken, wel weer tof dat het terug is :D. Benieuwd waar dit seizoen naar toe gaat :)

Laatste zin btw ^O^
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:00:22 #212
117948 loezzzje
pi_106723559
Chris Keller is een baas O+ _O-

Idd een ok aflevering. En super dat Karl van DH de vader van Brooke is, ik vind hem zo grappig.

Slaapwandelen heb ik nog nooit iets van gesnapt, hoe kun je jezelf nou aankleden en vervolgens niet wakker worden :')

Het is trouwens ook zeer obvious dat Chris achter Alex aan gaat.
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:32:42 #213
-1 #ANONIEM
pi_106728996
Leuke aflevering :)

Leuk dat Chris terug was. Zijn scenes met Haley vond ik erg leuk, als zo ook zijn scenes met Alex.

Dan/Haley scene in de kerk was mooi gedaan! Had echt met Dan te doen....al ben ik daar nogal tweezijdig in...ik zie in dat hij echt veranderd/wil veranderen, maar ondertussen zou ik hem niet in huis nemen...

Wie was diegene die in het cafe was geweest trouwens? En de deur open liet? En bij Haley thuis? Was dat Dan? Zou beetje vaag zijn als hij eerst inbreekt en riskeert te worden betrapt en dan later netjes vraagt of hij daar mag blijven voor eventjes.

Slaapwandelen was beetje vaag. Hoe kun je je aankleden inderdaad, zonder wakker te worden? Quinn was wel grappig met die popcorn ^^

Leuk om die vader van Brooke te zien!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:52:41 #214
119077 Yashaaaaa
pi_106752793
Dus, ik kwam er achter dat ik aflevering 21 en 22 van seizoen 8 nog helemaal niet gezien heb.. Die ben ik nu dus aan het kijken..

Maar in aflevering 20 ontdekt brooke dat ze zwanger is, en in aflevering 22 heeft ze al een buik van hier tot tokio :') Nu las ik op die brief van Alex wel dat er iig al 10 weken voorbij zijn na de vorige aflevering.. Maar dan nog..

Haley heeft namelijk nog steeds dr zwangerschapsbuik :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:55 #215
-1 #ANONIEM
pi_106754258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, ik kwam er achter dat ik aflevering 21 en 22 van seizoen 8 nog helemaal niet gezien heb.. Die ben ik nu dus aan het kijken..

Maar in aflevering 20 ontdekt brooke dat ze zwanger is, en in aflevering 22 heeft ze al een buik van hier tot tokio :') Nu las ik op die brief van Alex wel dat er iig al 10 weken voorbij zijn na de vorige aflevering.. Maar dan nog..

Haley heeft namelijk nog steeds dr zwangerschapsbuik :')
Aflevering 22 speelt zich totaal af in een jaar of een/twee maanden minder. Dat ze die buik had klopte dus zeker.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:05:09 #216
119077 Yashaaaaa
pi_106754498
Juh dat kwam ik verderop ook achter.. Maar dat Haley dan ook nog steeds een afterzwangerschapbuikheeft is wel een klein beetje vreemd :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:42:34 #217
-1 #ANONIEM
pi_106755588
True. Volgens mij was de actrice zelf ook zwanger dus ja :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:45:35 #218
119077 Yashaaaaa
pi_106766351
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
Hmm eerste ep gezien vond hem wel oke, denk dat ik er bij de volgende weer helemaal inzit. Ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitdraait.
Dat dus :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:50:37 #219
117948 loezzzje
pi_106766558
Ja volgens mij was Bethany zelf zwanger daarom hadden ze dat erin geschreven.

Die eerste minuut van de aflevering gaat dit seizoen gebeuren toch? Zaten spannende stukjes in!
  zondag 15 januari 2012 @ 22:28:18 #220
162089 MaxC
Ajax!
pi_106852480
Wat een (matige) muziek-overkill zeg :')

Te veel, slechte muziek, op elk moment. Was eerdere seizoenen veel beter en één van de redenen dat ik OTH geweldig vond
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
VyprVPN - de snelle VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPN
  zondag 15 januari 2012 @ 22:58:10 #221
-1 #ANONIEM
pi_106853928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:
Ja volgens mij was Bethany zelf zwanger daarom hadden ze dat erin geschreven.

Die eerste minuut van de aflevering gaat dit seizoen gebeuren toch? Zaten spannende stukjes in!
Verspreid over de rest van het seizoen ja. Dus niet dat al die stukjes in een van de afleveringen terug komt.
  zondag 15 januari 2012 @ 22:58:20 #222
117948 loezzzje
pi_106853933
Het was voornamelijk Alex volgens mij he? Je wil wel eens andere muziek horen :P In seizoen 2 & 3 was de muziek zo goed O+
  zondag 15 januari 2012 @ 23:09:08 #223
-1 #ANONIEM
pi_106854450
Alex had maar een liedje hoor..en die werd niet in zn totaal uitgezonden. 2-3x een zeer klein stukje. Ik vond de muziek-overkill wel meevallen eigenlijk en de muziek vind ik nog steeds erg goed. Al geef ik toe dat seizoen 2-3 echt fantastisch waren met muziekkeuze
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:42:24 #224
282726 MidnightB00m
pi_106932932
Ik loop achter... zooooo erg achter! Heb nu seizoen 6 en 7 gekocht en ben inhaalrace begonnen. Lees wel altijd alle spoilers :@

Is het een goed idee om straks aan seizoen 7 te beginnen?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:46:11 #225
117948 loezzzje
pi_106933112
Ik vond seizoen 6 heel slecht maar 7 & 8 al beter :Y
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:39:16 #226
-1 #ANONIEM
pi_106935305
Seizoen 6 had wat wisselvallige afleveringen maar was over t algemeen wel vermakelijk. Seizoen 7 is een van de, of zelfs de beste, beste seizoenen van de serie. Seizoen 8 was ook prima! Al zaten er 4 afleveringen tussen ( halverwege het seizoen ongeveer, iets daarna ) die echt niet vermakelijk waren.
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:17:43 #227
119077 Yashaaaaa
pi_106936778
Seizoen 6 is met Q toch? Dat vond ik toch wel enorm indrukwekkend :o
7 heeft verder niet zo veel indruk gemaakt.. Ik denk toch dat 3 of 4 voor mij echt als beste staat.
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:28:33 #228
52922 Nick-GizMo
pi_106937104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik loop achter... zooooo erg achter! Heb nu seizoen 6 en 7 gekocht en ben inhaalrace begonnen. Lees wel altijd alle spoilers :@

Is het een goed idee om straks aan seizoen 7 te beginnen?
Als je 6 hebt gezien wel :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:33:48 #229
117948 loezzzje
pi_106937243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Seizoen 6 is met Q toch? Dat vond ik toch wel enorm indrukwekkend :o
7 heeft verder niet zo veel indruk gemaakt.. Ik denk toch dat 3 of 4 voor mij echt als beste staat.
Eww 4 :r

3 is de allerbeste en daarna 2 O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:58:02 #230
263481 PeterKelder
pi_106940448
Ik heb tot nu toe seizoen 1 t/m 5 en 7 gezien (s5 op televisie en de anderen op dvd). Vond seizoen 7 echt tof, heb die binnen 24 uur bekeken. Clay _O_ en Quinn O+

Maar toch blijf ik seizoen 1 t/m 4 de enige échte OTH vinden, episode 3.16 blijft echt onovertroffen de mooiste aflevering en het verhaal van die seizoenen vond ik toch mooier: hoe Lucas en Nathan broers worden enzo _O_

OTH zonder Lucas is best leuk, maar mét Lucas is het echt geweldig. Voor mij is Lucas OTH.
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 18-01-2012 09:36:51 ]
Zavvi - Fandom en GeekgearSurf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:22:14 #231
-1 #ANONIEM
pi_106940881
Handig om dat laatste gedeelte even in spoilers te zetten voor mensen die dat nog niet willen weten :) Volgens mij weet iedereen die hier actief post het al wel maar oke :P

Voor mij gaat het zo met de seizoenen want goed naar ''slechts''

seizoen 3
seizoen 7
seizoen 4
seizoen 1
seizoen 8
seizoen 6
seizoen 2
seizoen 5
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:26:25 #232
117948 loezzzje
pi_106940964
Dit is mijn volgorde van beste naar minste:

Seizoen 3, 2, 8, 7, 1, 5, 6, 4

Ik vond idd ook seizoen 1 t/m 3 echt OTH, daarna ging het bergafwaarts.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:31:07 #233
119077 Yashaaaaa
pi_106941060
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eww 4 :r

3 is de allerbeste en daarna 2 O+
Ja maar ik heb al die seizoenen ook niet meer echt helder :P Ik was begonnen met ze terug te kijken maar daar ben ik op een gegeven moment ook weer mee gestopt :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:32:27 #234
119077 Yashaaaaa
pi_106941087
Maar er staat mij echt niks bij van seizoen 7 :?

En ik vind Quinn echt schijtirritant. Die is alleen maar in de serie gezet om het lekker te maken ofzo..
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:12:24 #235
-1 #ANONIEM
pi_106944902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar er staat mij echt niks bij van seizoen 7 :?

En ik vind Quinn echt schijtirritant. Die is alleen maar in de serie gezet om het lekker te maken ofzo..
- Dan's show
- Dat drama rondom Nathan en Renee...dat hij met haar geslapen zou hebben.
- introductie Quinn ( die problemen had met haar man ), en Clay ( en dat hele gebeuren met Sara)
- Haley's moeder....en de ziekte
- Brooke-Julian-Alex triangle.
- en nog veel meer :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:57:38 #236
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_106946290
Ik dacht dat je nieuwe aflevering al kon downloaden. Pas morgen dus?
Trotse Belg.
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:22:40 #237
117948 loezzzje
pi_106947175
Komt vanavond op tv dus morgen te downloaden ja.
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:16:22 #238
263481 PeterKelder
pi_107005817
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:46:24 #239
117948 loezzzje
pi_107007356
Chris is geweldig O+ Mouth _O- lame storyline :')

Nathan,

SPOILER
Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:48:14 #240
119077 Yashaaaaa
pi_107007470
Ik vertrouw Dan niet..
Die zie ik er nog wel voor zorgen dat Nathan niet thuis komt, omdat Nathan zei dat ie weg moest zijn als hij thuis komt..
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:58:45 #241
-1 #ANONIEM
pi_107008040
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Chris is geweldig O+ Mouth _O- lame storyline :')

Nathan,

SPOILER
Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.
SPOILER
Verder leuke aflevering! Alle verhaallijnen waren tof, alleen jammer dat dit de laatste afl was van Alex. En hoezo ga je samen wonen met iemand als je nog niet eens ''I love you'' aan elkaar hebt gezegd....dat vond ik wel een beetje raar bij Chase/Alex. Chuck was wel irritant weer. Chris was geweldig, vooral bij Haley en Nathan...dat Haley altijd bij hem aan mocht klappen als ze ook maar iets nodig had..haha.

Mouth...weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Maar nu is het een beetje dom..

en dat Keith genoemd werd vond ik fijn!
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:08:21 #242
117948 loezzzje
pi_107008559
Was het de laatste aflevering van Alex? Jammer, ik vond haar wel grappig. En krijgen we niet te zien hoe ze afscheid neemt van Chase? Dat is wel vreemd.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:52:51 #243
-1 #ANONIEM
pi_107013804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef loezzzje het volgende:
Was het de laatste aflevering van Alex? Jammer, ik vond haar wel grappig. En krijgen we niet te zien hoe ze afscheid neemt van Chase? Dat is wel vreemd.
Dat is vreemd inderdaad..helaas! Ik vond alex wel leuk altijd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2012 23:53:02 ]
  zaterdag 21 januari 2012 @ 07:20:43 #244
117948 loezzzje
pi_107059271
Ik heb liever Quinn eruit :r
  zaterdag 21 januari 2012 @ 07:23:36 #245
157472 Tim86
pi_107059279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 07:20 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb liever Quinn eruit :r
ik niet O+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 21 januari 2012 @ 07:29:42 #246
117948 loezzzje
pi_107059292
Ja jij niet :P

Toen Quinn en Clay bij zijn zwembad zaten had Quin zo'n wit shirtje aan met gaatjes, volgens mij had ze daar niks onder aan :') Viel me direct op en ik hou toch echt niet van vrouwtjes :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:18:23 #247
117948 loezzzje
pi_107264110
Oh oh dat einde is een veel voorkomend probleem. Je denkt altijd, dat zal mij nooit gebeuren en dan BAM, gebeurd het toch :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:55:33 #248
-1 #ANONIEM
pi_107265193
Goede aflevering weer. Vind seizoen 9 tot nu toe toch wat beter dan seizoen 8 al vond ik die ook best goed.

Dat einde was inderdaad best wel kut voor Julian. Ik denk dat Brooke best wel gaan flippen :P

Chris/Haley scenes waren weer erg grappig net zoals de scene met Quinn erbij.

En ik vind Quinn/Clay dit seizoen veel leuker. Ze acteren veel beter en hebben een betere verhaallijn wat ook helpt. Al kwam die drugverslaving wel een beetje uit het niets....voor dit seizoen echt geen enkele hints gekregen. Zelfde met Mouth's verhaallijn trouwens...ook helemaal uit het niets.

De Chris/Chase scenes vond ik nog het saaiste van de aflevering. En die Chuck word steeds irritanter. Dat kapsel -_-.

Dan/Haley scenes waren ook goed :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:00:56 #249
117948 loezzzje
pi_107265320
Oh hou op, die Chuck moet echt eens vertrekken. Wat een irritant joch.

En ik geef Haley gelijk voor wat er in het restaurant gebeurde. Kom zeg, give him a break. Hij heeft een moord gepleegd ja maar dat is jaren geleden en hij probeert te veranderen. Soms moet je mensen een 2de kans geven. En het is niet dat hij een crimineel is, hij heeft een fout gemaakt.
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:02:28 #250
-1 #ANONIEM
pi_107267015
Ik begrijp beide kanten eigenlijk wel...

Ik geef je groot gelijk dat mensen 2e kansen verdienen..en ik ben zelfs iemand die mensen een 3e of 4e kans geeft..als ik zie dat ze echt spijt hebben / willen veranderen. En dat heeft Dan ook aangetoond..

Maar tegelijkertijd...hij heeft het vaderfiguur van haar beste vriend vermoord in koele bloede. En ja, het was een ''foutje''. Maar een heel ander foutje dan spijbelen of drugs gebruiken en dergelijke. En dat ze hem laat helpen in het Cafe terwijl ze weet hoe Nathan over m denkt..

Dusja, ik vind dat ze Haley wel goed neerzetten...echt aan het twijfelen wat het juiste is. Helemaal met Jamie die dol is op Dan.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf prive met PureVPN
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:28:16 #251
117948 loezzzje
pi_107268037
Ja, ik ben het met je eens over wat hij gedaan heeft echt heel slecht was en het was nog wel zijn eigen broer. Maar aan de andere kant heb ik net als Haley zoiets van, ja hij probeert te veranderen en hij doet er echt alles aan om weer in het leven van zijn kinderen/kleinkinderen te zijn. Het is een twijfelachtige situatie ja.

Maar ik vind het wel raar dat al die mensen opstonden, ik bedoel, waar bemoei je je mee :') Alsof Haley iemand in dienst zou nemen die ze niet kent :')
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:38:29 #252
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_107275067
Ben ik dan de enige die wel kan lachen om Chuck en Chris?

Het einde vond ik wel een wtf moment hoor. Dat gaat een lange week wachten worden op de volgende aflevering..
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:48:25 #253
117948 loezzzje
pi_107275649
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Two het volgende:
Ben ik dan de enige die wel kan lachen om Chuck en Chris?
:Y
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:03:17 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_107276417
Ja, je bent de enige ;)
Spoilers!
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:05:31 #255
-1 #ANONIEM
pi_107276531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik ben het met je eens over wat hij gedaan heeft echt heel slecht was en het was nog wel zijn eigen broer. Maar aan de andere kant heb ik net als Haley zoiets van, ja hij probeert te veranderen en hij doet er echt alles aan om weer in het leven van zijn kinderen/kleinkinderen te zijn. Het is een twijfelachtige situatie ja.

Maar ik vind het wel raar dat al die mensen opstonden, ik bedoel, waar bemoei je je mee :') Alsof Haley iemand in dienst zou nemen die ze niet kent :')
Oh, ik vind ook dat die mensen zich nergens mee moesten bemoeien. Dat was inderdaad schandalig.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:34:31 #256
117948 loezzzje
pi_107278028
Ik had ook de hele tijd het idee dat er iets ging gebeuren met Julian. Eerst bij die pinautomaat, toen in die drankenwinkel. En dat andere kindje voelde heel de tijd warm aan. Hoezo foreshadowing :') Daar zijn ze altijd wel goed in bij OTH :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 05:07:57 #257
157472 Tim86
pi_107284358
Die mouth verhaallijn :') :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:44:37 #258
52922 Nick-GizMo
pi_107511213
Afl 3 was best tof, einde was ook wtf. Hopelijk gaat 4 ook goed worden
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:42:51 #259
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107531476
Net de 4de aflevering gekeken. Kvond hem wel goed!
Trotse Belg.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:02:43 #260
117948 loezzzje
pi_107568520
Vond het ook een leuke aflevering. Julian ;(

Mouth :') serieus wat is dit voor storyline?

En oh oh waar is Nathan?
Anoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:07:45 #261
157472 Tim86
pi_107568785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Die mouth verhaallijn :') :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 6 februari 2012 @ 18:26:38 #262
-1 #ANONIEM
pi_107682567
De box-set van seizoen 9...de datum ( 10 april ) is bekend van release in USA, en waarschijnlijk zal hij niet veel later in NL of Engeland uitgebracht worden. Voorkant van de box :

Ik ben best wel een fan van die cover! Alleen Mouth mist erop eigenlijk...of Jamie...maar verder is hij perfect! Leuke foto's gebruikt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 19:17:23 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 18:39:55 #263
157472 Tim86
pi_107683090
Een foto van Mouth met zijn fat suit zou de hele cover verneuken haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:20:07 #264
117948 loezzzje
pi_107703353
Is idd een mooie cover ja. Ik heb thuis alleen seizoen 3 en dat vind ik ook zo'n mooie cover O+
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:12:44 #265
263481 PeterKelder
pi_107708788
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
De box-set van seizoen 9...de datum ( 10 april ) is bekend van release in USA, en waarschijnlijk zal hij niet veel later in NL of Engeland uitgebracht worden. Voorkant van de box :

[ afbeelding ]

Ik ben best wel een fan van die cover! Alleen Mouth mist erop eigenlijk...of Jamie...maar verder is hij perfect! Leuke foto's gebruikt :)
Inderdaad, een mooie cover _O_ Lijkt erg veel op die van seizoen 4. En ja, erg jammer dat Mouth er niet op staat -O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:56:39 #266
52922 Nick-GizMo
pi_107787709
Mooie aflevering (EP5)

Vooral dat kereltje met zijn vliegtuig O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:36:19 #267
117948 loezzzje
pi_107793134
Brooke _O_

Die Chuck is zo vervelend he :{

In een sneak peek van volgende week;

SPOILER
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:32:16 #268
-1 #ANONIEM
pi_107795052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef loezzzje het volgende:
Brooke _O_

Die Chuck is zo vervelend he :{

In een sneak peek van volgende week;

SPOILER
SPOILER
Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.

Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!

Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!

En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 16:33:20 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:32:38 #269
117948 loezzzje
pi_107797091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Ohh zo! Nu vat ik hem. Thanks :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 04:21:54 #270
157472 Tim86
pi_107816390
Goede ep was dit :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zenmate VPNZavvi - Fandom en GeekgearVyprVPN - de snelle VPN
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:13:04 #271
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_107854159
Zo, dat jochie met dat vliegtuig was echt 100x beter dan jamie en chuck qua acteren...
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:14:24 #272
52922 Nick-GizMo
pi_108044258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:13 schreef annoh het volgende:
Zo, dat jochie met dat vliegtuig was echt 100x beter dan jamie en chuck qua acteren...
Ja en ook in ep 6 is ie weer beter :D. Echt een schattig kereltje :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:15:33 #273
52922 Nick-GizMo
pi_108044284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.

Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!

Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!

En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!
SPOILER
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:15:55 #274
117948 loezzzje
pi_108044295
Dat jochie is zo O+

SPOILER
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:32:49 #275
52922 Nick-GizMo
pi_108044808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Dat jochie is zo O+

SPOILER
true

en

SPOILER
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:52:38 #276
117948 loezzzje
pi_108045291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

true

en

SPOILER
Ik krijg weer een deja vu met Freaky Friday _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:10:14 #277
52922 Nick-GizMo
pi_108291803
Nou EP7 was het dan zover, en Lucas was er zo'n goeie 10 minuten :')

Verder wel leuke ep, maar ondanks dat Lucas er was, niks speciaals :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:25:40 #278
117948 loezzzje
pi_108293308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou EP7 was het dan zover, en Lucas was er zo'n goeie 10 minuten :')
Dat meen je niet :')

Heb hem al wel gedownload maar kan hem vanmiddag pas kijken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:30:37 #279
52922 Nick-GizMo
pi_108293433
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat meen je niet :')

Heb hem al wel gedownload maar kan hem vanmiddag pas kijken.
Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig niet :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:09:34 #280
117948 loezzzje
pi_108297116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig niet :')
Dat zul je altijd zien. Blazen ze heel hoog van de toren en uiteindelijk is het niets :')
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:37:59 #281
-1 #ANONIEM
pi_108302615
Leuke afl, en leuk Lucas terug te zien! Veel betere laatste scene nu tussen Haley-Lucas dan die uit seizoen 6. Leuke muziek ook en blij dat Peyton en Sawyer, hoe kort ook, even genoemd werden. En dat ze toch indirect betrokken worden door Jamie en Lydia in huis te nemen :)

Brooke's verhaallijn was ook goed. Wat een creep is die gast zeg!

En die politie agent twist zag ik niet aankomen. Had het pas door toen Nate hem tegenkwam bij de ontsnapping. Ik wist gewoon dat het te makkelijk ging. Alleen die buitenlander, die kidnapper is irritant, bah!
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:18:28 #282
117948 loezzzje
pi_108308350
Dat met die agent had ik niet zien aankomen. Maar toen Nate hem zag had ik wel het gevoel dat die agent misschien erbij hoorde en dat was dus ook.

Dan zal hem wel redden en wordt daarbij zelf gedood (denk ik).

Xavier was creepy, hij zal Brooke wel weer iets willen aandoen. En die pa van Chuck beukt hem dus, dat is duidelijk.

Lucas :') Die haren waren wel te vreselijk zeg, kreeg een Freaky Friday deja vu :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:45:29 #283
47526 Lolaatje
pi_108314445
Ik vind het echt doelloos dat Lucas nu nog even voor het laatste seizoen opdraaft, het voegt voor mij niets toe.
Zou het wel jammer vinden als Jamie nu verder weinig in het seizoen voorkomt, ik vind hem tof :P.

En het haar van Lucas inderdaad, je moet er van houden :').
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:02:46 #284
117948 loezzzje
pi_108315614
Hij zag er zo :9~ uit in seizoen 3 maar nou vond ik hem :r
  maandag 27 februari 2012 @ 16:09:27 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108466542
Ik loop nog een paar eps achter maar dat ontvoeringsverhaal is vooralsnog echt supertriest.
Spoilers!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:02:29 #286
117948 loezzzje
pi_108468874
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop nog een paar eps achter maar dat ontvoeringsverhaal is vooralsnog echt supertriest.

SPOILER
  maandag 27 februari 2012 @ 17:59:36 #287
-1 #ANONIEM
pi_108470920
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 27 februari 2012 @ 18:04:12 #288
117948 loezzzje
pi_108471088
Oy ik zou dat ook wel willen weten! Welke site heb je het vandaan? :)
  maandag 27 februari 2012 @ 18:14:30 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108471451
Ok, ik voel eindelijk wat de meeste users hier vorig jaar al hadden. Ze hadden echt eerder moeten stoppen. De serie is echt best wel crappy op het moment. Ik had vier eps opgespaard en me er echt op verheugd. Wat een anticlimax.

En Lucas is echt van zijn voetstuk gevallen. Hij kijkt niet eens meer lekker uit zijn ogen. Zucht....
Spoilers!
  maandag 27 februari 2012 @ 21:02:22 #290
-1 #ANONIEM
pi_108479673
Ik was een van de users die vonden dat ze moesten stoppen bij S8, maar ik ben eigenlijk best wel heel erg te spreken over dit seizoen. Vooral Joy ( Haley ) acteert echt heel goed! Alle verhaallijnen zijn interessant en sommige zelfs realistisch voor de verandering. Muziek is weer zoals de oude seizoenen, etc. Lucas weer terug ( al had ik hem graag langer gewild ), en binnenkort
SPOILER
. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.

@ Loezzzje :
SPOILER
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 27 februari 2012 @ 21:05:51 #291
117948 loezzzje
pi_108479886
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was een van de users die vonden dat ze moesten stoppen bij S8, maar ik ben eigenlijk best wel heel erg te spreken over dit seizoen. Vooral Joy ( Haley ) acteert echt heel goed! Alle verhaallijnen zijn interessant en sommige zelfs realistisch voor de verandering. Muziek is weer zoals de oude seizoenen, etc. Lucas weer terug ( al had ik hem graag langer gewild ), en binnenkort
SPOILER
. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.

@ Loezzzje :
SPOILER

Ik vind dit seizoen ook veel beter dan seizoen 8. Na seizoen 3 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan. Seizoen 9 is eindelijk weer wat beter.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:43:16 #292
-1 #ANONIEM
pi_108576575
Goed nieuws. De finale duurt blijkbaar langer dan normaal. Het word een 2hour series event ; met een 50-55 minuut durende series finale met een lading interviews van oud cast members en huidige cast members. Tof!
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:48:09 #293
117948 loezzzje
pi_108579873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws. De finale duurt blijkbaar langer dan normaal. Het word een 2hour series event ; met een 50-55 minuut durende series finale met een lading interviews van oud cast members en huidige cast members. Tof!
Das wel gaaf :D

Oef die aflevering van vandaag. Dat Logan zijn kind is zag ik niet aankomen :o Waar is hij dan al die tijd geweest? Bij de ouders van Sarah ofzo?

En dat David de vader was van Alison's kind zag ik al direct aankomen toen hij in beeld kwam :')

En Chase ;( Heeft hij hem vermoord? Aan de bloedspetters te zien wel, oei dat wordt naar de gevangenis :{
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:30:54 #294
52922 Nick-GizMo
pi_108581256
Aflevering van 29feb was sowieso al beter dan die van vorige week met Lucas :).
En Chase wist dat ie zou gaan flippen, anders zocht ie al niet op was de gevolgen waren.

Hmm Logan heeft ineens een andere kleur haar?
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:51:35 #295
117948 loezzzje
pi_108582149
Hij had een andere haarkleur he? Ik heb de hele aflevering naar zijn haar zitten kijken en me af zitten vragen of dat altijd al die kleur was :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:02:14 #296
52922 Nick-GizMo
pi_108582606
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef loezzzje het volgende:
Hij had een andere haarkleur he? Ik heb de hele aflevering naar zijn haar zitten kijken en me af zitten vragen of dat altijd al die kleur was :')
Ja ik dacht ook van wtf? Maar goed volgens mij wel :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:10:41 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108593371
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik voel eindelijk wat de meeste users hier vorig jaar al hadden. Ze hadden echt eerder moeten stoppen. De serie is echt best wel crappy op het moment. Ik had vier eps opgespaard en me er echt op verheugd. Wat een anticlimax.

En Lucas is echt van zijn voetstuk gevallen. Hij kijkt niet eens meer lekker uit zijn ogen. Zucht....
Wow, en toen werd elke verhaallijn ineens steengoed. Ik zie het nut van Lauren en Skills niet zo maar dat was zeker niet storend. Wat een ouderwets lekker drama, kan niet wachten tot volgende week.
Spoilers!
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:28:02 #298
-1 #ANONIEM
pi_108594093
Deze ep voelde echt als een emotionele achtbaan, haha. Chase die die vader in elkaar mepte...auch, ik heb echt even mn adem ingehouden onbewust. Haley was weer steengoed, en ook Brooke's verhaallijn is leuk! En die flashbacks naar seizoen 6 vind ik wel leuk om te zien, laatst al een keer en nu weer. En de Clay - Logan....die zag ik al aankomen door spoilers maar toch verrassend! Leuk Debb weer te zien trouwens!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 18:28:14 ]
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:38:10 #299
117948 loezzzje
pi_108594457
Clay - Logan zag ik echt totaal niet aankomen. Nog niet eens toen ze die baby in beeld brachten, toen had ik zoiets van :o hij had een kind! Toen ze Logan in beeld brachten toen viel het kwartje pas _O-

Terwijl ik het bij David - Lauren wel gelijk door had. En Chase ben ik benieuwd wat daar mee gaat gebeuren! Maar die pa is dood toch he? En wie heeft de politie gebeld, die moeder?

En die X elke keer; I wasn't doing anything! Ik kreeg bijna medelijden met hem :') Maar toen ie zo creepy door die raam keek niet meer :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:16:10 #300
290758 Lauuwtje
pi_108883487
Dan _O_
De snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:23:16 #301
349877 Devv
pi_108884019
Hoeveel aflevering nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')