quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Two het volgende:
Ben ik dan de enige die wel kan lachen om Chuck en Chris?
Oh, ik vind ook dat die mensen zich nergens mee moesten bemoeien. Dat was inderdaad schandalig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik ben het met je eens over wat hij gedaan heeft echt heel slecht was en het was nog wel zijn eigen broer. Maar aan de andere kant heb ik net als Haley zoiets van, ja hij probeert te veranderen en hij doet er echt alles aan om weer in het leven van zijn kinderen/kleinkinderen te zijn. Het is een twijfelachtige situatie ja.
Maar ik vind het wel raar dat al die mensen opstonden, ik bedoel, waar bemoei je je meeAlsof Haley iemand in dienst zou nemen die ze niet kent
quote:
Inderdaad, een mooie coverquote:Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
De box-set van seizoen 9...de datum ( 10 april ) is bekend van release in USA, en waarschijnlijk zal hij niet veel later in NL of Engeland uitgebracht worden. Voorkant van de box :
[ afbeelding ]
Ik ben best wel een fan van die cover! Alleen Mouth mist erop eigenlijk...of Jamie...maar verder is hij perfect! Leuke foto's gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef loezzzje het volgende:
Brooke
Die Chuck is zo vervelend he
In een sneak peek van volgende week;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.
Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!
Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!
En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 16:33:20 ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ohh zo! Nu vat ik hem. ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ook in ep 6 is ie weer beterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:13 schreef annoh het volgende:
Zo, dat jochie met dat vliegtuig was echt 100x beter dan jamie en chuck qua acteren...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.
Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!
Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!
En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Dat jochie is zotrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |