abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106662167
Weet iemand trouwens hoe het zit met de opening credits? Zijn die er wel en zo ja, is het dan 13x Gavin die het nummer zingt of weer verschillende artiesten?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_106662735
Die is et dit seizoen niet helaas :(
pi_106663747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even uit mijn hoofd een paar verhaallijnen :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! :)

Mouth :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106670873
Hoeveel afleveringen worden er ook alweer uitgezonden? Er worden er toch 13 zonder onderbreking uitgezonden? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik uit dit topic moet blijven.
pi_106670973
13 weken dus :P

Maar die zijn zo voorbij.
pi_106671169
In het weekend van 7 en 8 april kan ik dus gaan kijken. Dat valt inderdaad heel erg mee.
pi_106671378
April. Dan is het al lente O+ :P

Ik zou niet zo lang kunnen wachten :N
pi_106717970
na 11 minuten al die Keller, bah :r
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_106718613
Hmm eerste ep gezien vond hem wel oke, denk dat ik er bij de volgende weer helemaal inzit. Ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitdraait.
All good things are wild and free.
pi_106718805
Toffe aflevering, maar ik sta nog steeds achter deze post :(

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Chris Keller..als er een personage irritant was :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106720952
Nou eindelijk afgekeken, wel weer tof dat het terug is :D. Benieuwd waar dit seizoen naar toe gaat :)

Laatste zin btw ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_106723559
Chris Keller is een baas O+ _O-

Idd een ok aflevering. En super dat Karl van DH de vader van Brooke is, ik vind hem zo grappig.

Slaapwandelen heb ik nog nooit iets van gesnapt, hoe kun je jezelf nou aankleden en vervolgens niet wakker worden :')

Het is trouwens ook zeer obvious dat Chris achter Alex aan gaat.
pi_106728996
Leuke aflevering :)

Leuk dat Chris terug was. Zijn scenes met Haley vond ik erg leuk, als zo ook zijn scenes met Alex.

Dan/Haley scene in de kerk was mooi gedaan! Had echt met Dan te doen....al ben ik daar nogal tweezijdig in...ik zie in dat hij echt veranderd/wil veranderen, maar ondertussen zou ik hem niet in huis nemen...

Wie was diegene die in het cafe was geweest trouwens? En de deur open liet? En bij Haley thuis? Was dat Dan? Zou beetje vaag zijn als hij eerst inbreekt en riskeert te worden betrapt en dan later netjes vraagt of hij daar mag blijven voor eventjes.

Slaapwandelen was beetje vaag. Hoe kun je je aankleden inderdaad, zonder wakker te worden? Quinn was wel grappig met die popcorn ^^

Leuk om die vader van Brooke te zien!
pi_106752793
Dus, ik kwam er achter dat ik aflevering 21 en 22 van seizoen 8 nog helemaal niet gezien heb.. Die ben ik nu dus aan het kijken..

Maar in aflevering 20 ontdekt brooke dat ze zwanger is, en in aflevering 22 heeft ze al een buik van hier tot tokio :') Nu las ik op die brief van Alex wel dat er iig al 10 weken voorbij zijn na de vorige aflevering.. Maar dan nog..

Haley heeft namelijk nog steeds dr zwangerschapsbuik :')
pi_106754258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, ik kwam er achter dat ik aflevering 21 en 22 van seizoen 8 nog helemaal niet gezien heb.. Die ben ik nu dus aan het kijken..

Maar in aflevering 20 ontdekt brooke dat ze zwanger is, en in aflevering 22 heeft ze al een buik van hier tot tokio :') Nu las ik op die brief van Alex wel dat er iig al 10 weken voorbij zijn na de vorige aflevering.. Maar dan nog..

Haley heeft namelijk nog steeds dr zwangerschapsbuik :')
Aflevering 22 speelt zich totaal af in een jaar of een/twee maanden minder. Dat ze die buik had klopte dus zeker.
pi_106754498
Juh dat kwam ik verderop ook achter.. Maar dat Haley dan ook nog steeds een afterzwangerschapbuikheeft is wel een klein beetje vreemd :P
pi_106755588
True. Volgens mij was de actrice zelf ook zwanger dus ja :P
pi_106766351
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
Hmm eerste ep gezien vond hem wel oke, denk dat ik er bij de volgende weer helemaal inzit. Ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitdraait.
Dat dus :)
pi_106766558
Ja volgens mij was Bethany zelf zwanger daarom hadden ze dat erin geschreven.

Die eerste minuut van de aflevering gaat dit seizoen gebeuren toch? Zaten spannende stukjes in!
pi_106852480
Wat een (matige) muziek-overkill zeg :')

Te veel, slechte muziek, op elk moment. Was eerdere seizoenen veel beter en één van de redenen dat ik OTH geweldig vond
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106853928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:
Ja volgens mij was Bethany zelf zwanger daarom hadden ze dat erin geschreven.

Die eerste minuut van de aflevering gaat dit seizoen gebeuren toch? Zaten spannende stukjes in!
Verspreid over de rest van het seizoen ja. Dus niet dat al die stukjes in een van de afleveringen terug komt.
pi_106853933
Het was voornamelijk Alex volgens mij he? Je wil wel eens andere muziek horen :P In seizoen 2 & 3 was de muziek zo goed O+
pi_106854450
Alex had maar een liedje hoor..en die werd niet in zn totaal uitgezonden. 2-3x een zeer klein stukje. Ik vond de muziek-overkill wel meevallen eigenlijk en de muziek vind ik nog steeds erg goed. Al geef ik toe dat seizoen 2-3 echt fantastisch waren met muziekkeuze
pi_106932932
Ik loop achter... zooooo erg achter! Heb nu seizoen 6 en 7 gekocht en ben inhaalrace begonnen. Lees wel altijd alle spoilers :@

Is het een goed idee om straks aan seizoen 7 te beginnen?
pi_106933112
Ik vond seizoen 6 heel slecht maar 7 & 8 al beter :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')