quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even uit mijn hoofd een paar verhaallijnen :Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MouthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Chris Keller..als er een personage irritant was
Aflevering 22 speelt zich totaal af in een jaar of een/twee maanden minder. Dat ze die buik had klopte dus zeker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, ik kwam er achter dat ik aflevering 21 en 22 van seizoen 8 nog helemaal niet gezien heb.. Die ben ik nu dus aan het kijken..
Maar in aflevering 20 ontdekt brooke dat ze zwanger is, en in aflevering 22 heeft ze al een buik van hier tot tokioNu las ik op die brief van Alex wel dat er iig al 10 weken voorbij zijn na de vorige aflevering.. Maar dan nog..
Haley heeft namelijk nog steeds dr zwangerschapsbuik
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef tliciouz het volgende:
Hmm eerste ep gezien vond hem wel oke, denk dat ik er bij de volgende weer helemaal inzit. Ben in ieder geval benieuwd waar dit op uitdraait.
Verspreid over de rest van het seizoen ja. Dus niet dat al die stukjes in een van de afleveringen terug komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:
Ja volgens mij was Bethany zelf zwanger daarom hadden ze dat erin geschreven.
Die eerste minuut van de aflevering gaat dit seizoen gebeuren toch? Zaten spannende stukjes in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |